Bosch Serie 8 BBS1114

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 8 BBS1114 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Cubke 28-05-2019

Je kunt supersnel beginnen zonder gedoe met stroom draaden.

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BBS1114

lekker in de hand en maakt weinig geluid, fijn stofzuiger zodat het geen ergenis is om te stofzuigen

Pluspunten

• geluid
  • inzetbaar accu voor ander gereedschap
  • makkelijk te stuuren

Minpunten

• geen

RJJ 30-04-2019

Goede prijs/kwaliteit-verhouding

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BBS1114

Ik twijfelde tussen een Bosch en een ander merk. De steelstofzuiger op aanraden van familie aangeschaft vanwege de eigen dure miskoop van het andere merk. Veel tapijt (50m2) boven en helaas net te weinig accu-duur (max 10 minuten op turbo). Ik zal nog een tweede (grotere) accu aanschaffen. Op parket en pvc voldoet de stofzuiger boven verwachting. Roterende borstel werkt prima! Ook trappen zijn makkelijke te stofzuigen.

Pluspunten

• Wendbaar
  • Draadloos

Minpunten

• Accu snel leeg bij turbo-stand

Idejong 15-01-2019

Super fijne stofzuiger

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BBS1114

Ik was heel erg toe aan een nieuwe stofzuiger en was heel benieuwd naar de steelstofzuigers.
Deze een winkel kunnen testen. Verschillende in de hand gehad maar de Bosch Ultimate viel mij het meeste op.
Voornamelijk omdat deze vergeleken met andere merken super stil is.
Oké op standje turbo maakt hij iets meer geluid maar deze stand heb ik zonder huisdieren en tapijt eigenlijk niet nodig.
Kan mijn appartementje zeker 3 tot 4 keer zuigen voordat ik weer moet opladen.
In het begin voelt hij wat zwaar aan in je hand maar daar wen je snel aan.
Hij is ook goed wendbaar. Komt in alle hoekjes.
Doordat hij geen snoer heeft pak je hem ook zo als je bijvoorbeeld iets heb laten vallen.
Het is pakken en gebruiken, zo makkelijk.
Al met al super tevreden over deze stofzuiger.
Had dit veel eerder moeten doen.

Pluspunten

• Stil
  • Snoerloos
  • Makkelijk in gebruik

Lesley 28-12-2018

Top zuiger

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BBS1114

Ik heb de stofzuiger gekozen vanwege de ver wisselbare accu. Hij het leek erop dat we wat moeite hadden met het loshalen van de opvangbak. Maar na een paar keer loshalen gaat het beter. Hij is verder super handig en zuigt super.

T Driessen 27-12-2018

Mooi apparaat

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BBS1114

Hey is een mooi apparaat die goed presteert. De zuigkracht in de turbo stand mocht wat mij betreft iets meer zijn maar met de zuigmond en de borstel die erop zit is het eigenlijk bijna niet nodig. Mijn auto uitzuigen doe ik wel liever met een andere stofzuiger om deze reden.

Pluspunten

• niet te zwaar
  • mooi design
  • fijn dat je de accu kan uitwisselen
  • goeie grote opvangbak

Minpunten

• zuigkracht had ik meer van verwacht

Jos 23-12-2018

Degelijke machine

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BBS1114

Degelijke machine. dyson is naar mijn idee wendbaarder, voordeel hiervan is een goede en wisselbare accu.
Aan-uit knop kun je in drukken en dan loopt ie totdat je hem uit drukt, hoeft knop niet gehele tijd vast te houden.

Pluspunten

• Sterke wisselbare accu
  • Aan-uit knop hoef je niet ingedrukt te houden
  • Degelijk

Tekin 21-12-2018

Gebruiksvriendelijke steelstofzuiger met lange accuduur

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BBS1114

Heb de Bosch steelstofzuiger nu 2 weken in gebruik en ben er zeer tevreden over. Ik kan zonder moeite het hele huis doen (90 m2) op 1 acculading. Ik ben zeer tevreden over het resultaat. De stofzuiger en onderdelen voelen degelijk aan en het schoonmaken van de onderdelen is ook zo gepiept. Als ik de keuze opnieuw zou maken had ik wel voor het hogere model gekozen m.b.t. de meegeleverde snellader. Die ga ik op den duur nog wel los kopen.

Pluspunten

• Lange accuduur
  • Goed zuigkracht
  • degelijk
  • mooi design
  • Handige flexibele mondstuk

Minpunten

• Acculaad van 5 uur is aan de lange tijd

John Ligthart 20-12-2018

Soepele wendbare en gebruiksmakkelijke steelstofzuiger!

Geschreven voor: Bosch Serie 8 BBS1114

Na het apparaat te hebben getest in een winkel, was ik meteen verkocht. Zuigt goed, zeer soepel wendbaar door het lage gewicht en de accu gaat echt een uur mee. Ook de hulpstukken zijn praktisch en eenvoudig te verwisselen. Het product heeft een echte prijs kwaliteitsverhouding. Ik ga niet meer terug naar een stofzuiger met draad.

Pluspunten

• Weinig geluid
  • Soepele bewegingen
  • Compleet met alle benodigde hulpstukken
  • Krachtige zuiger

Minpunten

• Ik had misschien een andere kleur gewild