AEG LX7-2-DB deep blue - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG LX7-2-DB deep blue op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,6

wm 15-04-2022

stofzuiger

Geschreven voor: AEG LX7-2-DB deep blue

wij hebben deze stofzuiger twee keer aangeschaft. ik vind hem fijn omdat hij echt goed vaccum zuigt, en dus veel stof opneemt (ik heb huistof allergie). maar, van beide stofzuigers is de telescoop steel helaas al heel snel stuk gegaan. hij klapte steeds in, waardoor deze nu maar is vastgetaped. de stofzuiger mond is nu reeds twee keer stuk gegaan, ik ga nu toch maar weer een vervangend onderdeel bestellen.

verder zuigt de stofzuiger vrij zwaar, maar dat vind ik zelf niet zo erg. hij is makkelijk te legen en ziet er goed uit. op de steel na en het stuk gaan van de zuigmond ben ik tevreden.

Jan 21-04-2021

Piepende zuigmond

Geschreven voor: AEG LX7-2-DB deep blue

Het is een prima stofzuiger. Probleem is echter dat de zuigmond een piepend geluid maakt bij het stofzuigen op laminaat.

Renske 15-11-2020

AEG stofzuiger verliest zuigkracht

Geschreven voor: AEG LX7-2-DB deep blue

1,5 jaar geleden twee keer de AEG LX72DB aangeschaft, na een half jaar merkte we al dat de stofzuiger vaak zijn zuigkracht verliest. Daarnaast blijven haren en stof vasthangen waardoor we het alsnog zelf eruit kunnen halen. Als je te hard stofzuigt, schiet je zo een paar centimeters naar beneden.

kim 14-05-2020

LX7 power douwer

Geschreven voor: AEG LX7-2-DB deep blue

ik was in het begin best sceptisch, want het oogt wat goedkoop.
het zuigvermogen is prima en goed te doen met katten in huis. Echter de stofzuiger stang is echt waardeloos. De stang verspringt elke keer als je de stofzuiger ook maar 1 cm verkeerd zet. waardoor je gelijk 30cm naar beneden schiet.