Philips Performer Active FC8578 - Reviews

Stofopvang
stofzak
A energieklasse

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 26 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Evelyn 26-11-2016

Goeie stofzuiger voor goeie prijs

Deze stofzuiger voldoet aan mijn verwachtingen: hij is krachtig, traploos regelbaar in zuigkracht - van meubels over harde vloeren tot tapijten en de telescopische steel is lang genoeg. Er zit een parketborstel bij, dus deze hoef je niet extra aan te kopen. Het kleine borsteltje voor meubels en dergelijke is geïntegreerd in de steel, wat superhandig is: je schuift het omlaag in een handomdraai en neemt snel en efficiënt het stof mee dat op plinten, tafels of kastjes ligt. Zijn stijlvolle kleuren zijn mooi meegenomen. Ik kan me voorstellen dat de snoerlengte niet voor elke woning ideaal is, maar in mijn appartementje lukt dat prima. Het snoer rolt ook weer mooi op trouwens. Handig op te bergen: de steel kan op de stofzuiger geschoven worden wanneer de stofzuiger rechtop staat en wanneer deze horizontaal staat. Een goeie stofzuiger tegen een schappelijke prijs.

Pluspunten

• krachtig
  • inclusief parketborstel
  • mooi design
  • geïntegreerd meubelborsteltje
  • prijs

Minpunten

• snoerlengte

Shawntje 26-11-2016

Aan te raden

Mooi design, zeer licht en zeer wendbaar
Ook op details is gelet : de kleine hulpstukken zijn aan de stofzuiger bevestigd, zodat ik deze niet steeds hoe te gaan zoeken of kwijt kan geraken
Gebruik op harde vloeren : zéér efficiënt
Enig nadeel : vrij korte draad (6m)

• Licht
  • wendbaar
  • Efficiënt

Minpunten

• vrij korte draad

vanakaam 25-11-2016

compacte stofzuiger met veel extra's

Ik ben wat verwonderd van de negatief review hierboven... Ikzelf ben tevreden van deze stofzuiger. Allereerst heeft hij een mooi design, aardig meegenomen, hij is compact en weegt niet teveel. Het is misschien niet de stilste, maar hij maakt geen storend lawaai. Leuk zijn de vele extra's en het gebruiksgemak ervan. Het borsteltje zit geintegreerd in de stofzuiger, en dat maakt het wel makkelijk - minder kans het kwijt te spelen ! De steel is verstelbaar in lengte, en ook dat gaat vlot. Er zijn 3 types borstels bijgeleverd, telkens ook nog apart verstelbaar voor tapijt of harde vloer - dit had ik eerst niet door, en dus stofzuigde ik mijn keukenvloer in tapijtstand, wat niet zo vlot ging. Eénmaal op de juiste stand gezet, ging het probleemloos. De extra borstels zijn handig, maar voor mij eerder overbodig. Handig is het onderdeel om de zetels te stofzuigen. De stofzuiger is voor mij eigenlijk wel goed wendbaar, verlengdraad is voor mij ook lang genoeg. Voor mij echt wel een aanrader.

Pluspunten

• mooi design
  • sterke zuigkracht
  • extra borstels en geintegreerd borsteltje

Minpunten

• ietwat lawaaierig

gatavontuur 21-09-2016

slecht apparaat binenn 2 jaar 4 keer motor stuk

wat een beroerd toestel binnen 2 jaar 4 keer stuk. tevens zuikmond merdere keren stuk bij vorige keren zuiger opgestuurd vai verkoper aantal weken weg en dan doet hij weer paar maanden
Oorspronkelijk gepost op philips.nl

jack 31-08-2016

prima stofzuiger

Éen uitstekend produkt met prima zuigkracht.
het is een stofzuiger die ik iedereen kan aanbevelen.
Maakt weinig geluid en is zeer handzaam.

Pluspunten

• geluidsarm
  • reserve-onderdelen

Ross 16-06-2016

Goede stofzuiger.

Goede stofzuiger maar slang is erg kort en stofzuiger draait niet zo makkelijk. Klepje bij handvat glijd steeds open en de meubelborstel die aan het handvat vast zit (dus niet meer los in de stofzuiger) is niet prettig.
Oorspronkelijk gepost op philips.nl