Philips PowerPro Compact FC9324 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips PowerPro Compact FC9324 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,5

Cvwm 19-02-2016

Een complete miskoop is dit model van philips.
De vorige was vele malen beter en baal nog dat van deze de stekker stuk ging (pinnetje ineens los).
Deze zuigt voor geen meter; moet over alles 2x heen gaan en dan hebben wij niet eens huisdieren.
De stang schiet vaak zo los omdat deze niet vastgeklikt is.
Hierdoor al menig kozijn en deur een deukje opgelopen.
Ligt snel op z'n kop door de minste beweging.
De bak moet echt bijna 2x per zuigbeurt worden geleegd anders doet ie al helemaal niets.
Etc.etc.....
Begin er NIET aan!!!
Echt jammer. Heb vele goedkopere gehad die zoveel beter waren.

phouf 09-01-2015

Stofzuiger voor klein huishouden zonder dieren; dan is zuigkracht/snoerlengte ok. Houder op apparaat en klip op borstel bestemd voor parkeerstand is van kwetsbaar plastic(breekt af). Geen opbergmogelijkheid voor andere mondstukken. Uiteinde slang lastig in buis te houden. Kort snoer. Slang in verhouding vrij lang waardoor stofzuiger te wendbaar is. Gewicht ok voor bijvoorbeeld trap te zuigen. Duurzaamheid nog niet te beoordelen, slechts enkele dagen in gebruik.