Philips 8000 series XC8045 zwart, blauw - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Philips 8000 series XC8045 zwart, blauw op Kieskeurig.nl.

Jack Heiloo 20-06-2021

Laadt na 2 weken niet meer op

Geschreven voor: Philips 8000 series XC8045 zwart, blauw

Indrukwekkend apparaat en werkte in eerste instantie prima. Helaas laat ie niet meer op en hoop nu dus op de goede service van Philips.

Thys 18-06-2021

Geweldige stofzuiger

Geschreven voor: Philips 8000 series XC8045 zwart, blauw

Onze eerste snoerloze stofzuiger en vindt hem geweldig. Stofzuigt super goed ook op lage stand. Het bakje met het opgezogen stof is helm makkelijk leeg te maken. Een super tevreden klant.

DanielB86 09-06-2021

Goede draadloze vervanging!

Geschreven voor: Philips 8000 series XC8045 zwart, blauw

Wii zijn erg tevreden met de stofzuiger. We pakken veel sneller de stofzuiger nu we deze hebben. Wij hadden voorheen een krachtpatser van een stofzuiger en dat ging gepaard met gewicht.

Gewicht is nog wel ding met deze stofzuiger. Bij langdurig gebruik merk je wel dat de stofzuiger is aan de zware kant is. Vandaar ook geen 5 sterren.

Zuigkracht is erg goed

Els b 26-05-2021

Geweldig

Geschreven voor: Philips 8000 series XC8045 zwart, blauw

IK ben heel blij met mijn stofzuiger. Is heel fijn in gebruik doet prima zijn werk zuigt fantastisch.

pakje 08-05-2021

Fijne stofzuiger, maar binnen een maand defekt

Geschreven voor: Philips 8000 series XC8045 zwart, blauw

Deze steelstofzuiger is prettig in het gebruik. Voor het laden hang je hem in/aan de lader aan die je aan de muur kunt schroeven (laden kan ook gewoon met een kabeltje). Daarom pak je hem ook snel even voor een klein zuigklusje. De accuduur is geweldig in vergelijking met vrijwel alle andere merken en typen die we vergeleken hebben. Diverse tests zeggen dat de stofzuiger uitstekend op gladde vloerer werkt en wat minder op tapijt. Dat is helemaal waar en gelukkig hebben wij een gladde vloer. Daarom ook teleurgesteld toen hij na vier weken defect raakte. We hebben van de winkel het aankoopbedrag teruggekregen. Liever hadden we hem omgeruild voor een nieuwe (wat van de winkel mocht) maar dit type bleek niet meer leverbaar.

Veno 06-05-2021

Snoerloze stofzuiger

Geschreven voor: Philips 8000 series XC8045 zwart, blauw

De stofzuiger voldoet volledig aan onze wensen. Kunnen alles stofzuigen op een volle accu en op vol vermogen

A.J.Z. 01-05-2021

Fijne steelstofzuiger!

Geschreven voor: Philips 8000 series XC8045 zwart, blauw

Prima stofzuiger; zuigt goed en de accu gaat lang mee. Wel de zogenaamde car kit nabesteld met borstel en slang voor het 'kleinere' werk.

Anoniem 15-04-2021

Beste stofzuiger ooit!

Geschreven voor: Philips 8000 series XC8045 zwart, blauw

Echt de max, nodigt uit om heel veel te stofzuigen, ongelooflijke zuigkracht! Mijn huis is stofvrij! Pluspunt zijn zeker de ledlampjes. Bovendien heel gemakkelijk schoon te maken. Nu al onmisbaar!

van Arendonk 14-04-2021

Overtreft 100% mijn verwachtingen

Geschreven voor: Philips 8000 series XC8045 zwart, blauw

Heb voorgaande aan deze aankoop met voldoening verschillende typen steelstofzuiger van het merk Dyson gehad. Echter dit model van Philips overtreft alle voorgaande dit wat betreft zuigkracht, gebruikstijd en geluid productie.

Dieke 14-04-2021

Had ik veel vroeger moeten aankopen !

Geschreven voor: Philips 8000 series XC8045 zwart, blauw

Deze licht gewicht stofzuiger is super. Maakt niet veel lawaai, vraagt niet veel energie om op te laden. Gemakkelijk te hanteren en de lichtjes op de kop zijn geweldig. Je verschiet wat er onder een kast of zetel ligt. Met alle meegeleverde hulpstukken heb je een compleet pakket in handen.

Kempink 31-03-2021

Heel tevreden

Geschreven voor: Philips 8000 series XC8045 zwart, blauw

Wat werkt deze stofzuiger goed. Hiervoor een Dyson gehad die een Max batterij werking had van 20 minuten normaal en 7 minuten turbo. De Philips stofzuiger kun je minimaal op turbo stand een uur gebruiken!

Vinfo 19-03-2021

Uitstekende oplaadbare stofzuiger

Geschreven voor: Philips 8000 series XC8045 zwart, blauw

We hebben de stofzuiger nu ca. drie maanden in gebruik en de stofzuiger bevalt goed. We kunnen het hele huis (een eengezinswoning met vijf slaapkamers) op één lading doen. In de woonkamer ligt parket en op de meeste slaapkamers linoleum. In één slaapkamer ligt tapijt en de trap is bekleed met tapijt.
Wel is het stofopvangbakje snel vol. Een ik mis een duidelijke gebruiksaanwijzing. Wanneer moet je het filter vervangen, hoe kun je het beste de accu opladen. Het staat niet duidelijk vermeld. Een uitgebreide instructie video zou niet misstaan voor dit dure product.
Zonder steel, dus allen met een mondstuk ligt de stofzuiger niet lekker in balans in de hand. Dit is wat lastig op de trap.

MoBrug 16-03-2021

Een handige stofzuiger

Geschreven voor: Philips 8000 series XC8045 zwart, blauw

Wat een fijne stofzuiger ! Even wennen Maar ik wil nu zeker niet anders. Fijn geen stofzuiger zakken meer en het led lichtje werkt heel fijn zodat je precies ziet waar er nog gezogen moet worden

Bruma-1080 14-03-2021

Très satisfait dans l'ensemble pour cet aspirateur

Geschreven voor: Philips 8000 series XC8045 zwart, blauw

Seul inconvénient, la matière qui se trouve sur la poignée déteint... -
L'énorme avantage sont les leds lumineux sur la brosse d'aspiration. On voit très bien la poussière à aspirer.

Derop 14-03-2021

Snoerloos zalig

Geschreven voor: Philips 8000 series XC8045 zwart, blauw

Het is zalig om snoerloos te werken . Geen problemen meer om stopcontacten te zoeken. Geweldige stofzuiger

Leenaerts 19-02-2021

Top product

Geschreven voor: Philips 8000 series XC8045 zwart, blauw

Oorspronkelijk was het de bedoeling om te gebruiken als 2de stofzuiger, maar door het gebruiksgemak heeft deze de voorkeur. Zelfs de kinderen stofzuigen nu spontaan...

J J H 16-02-2021

Geweldige zuigkracht en groot bedieningsgemak

Geschreven voor: Philips 8000 series XC8045 zwart, blauw

Apparaat voldoet aan alle verwachtingen. Reinigt zeer goed, makkelijk te bedienen, ook handig dat je er een kruimelzuiger van kunt maken. Lange levensduur batterij, licht in gewicht. Kortom perfecte stofzuiger!

Anoniem 15-02-2021

Prettig en goed hanteerbare stofzuiger.

Geschreven voor: Philips 8000 series XC8045 zwart, blauw

Deze steelstofzuiger heeft een prima zuigkracht en ligt goed in de hand. gemakkelijk om even van de standaard te nemen en het ergste vuil te verwijderen. Ook gemakkelijk om hiermee eventuele stofrandjes aan het plafond weg te zuigen.
Voor een grote zuigbeurt gebruik ik nog de "gewone" stofzuiger, echter minder frequent dan voorheen.

Assen1 15-02-2021

Werkt goed en je pakt hem snel even

Geschreven voor: Philips 8000 series XC8045 zwart, blauw

Handig in gebruik en prima gewicht.
Extra onderdelen die erbij geleverd worden zijn handig te gebruiken voor bank, trap en auto.
Kruimeldief pak je ook zo even. Wij hebben een kat en deze stofzuiger zuigt alle haren zo op. Borstels zijn makkelijk schoon te maken. Voor ons een top stofzuiger. Al meerder mensen deze aangeraden en die hebben hem ook gekocht.

Saskia 10-02-2021

Goed en handig

Geschreven voor: Philips 8000 series XC8045 zwart, blauw

Goede stofzuiger met een sterke batterij,handig zijn de lichtjes onderaan zodat je het vuil beter zie