Bosch Serie 4 BGLS4HYG2 zwart, wit - Reviews

Stofopvang
stofzak
Type/soort
stofzuiger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 13 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 4 BGLS4HYG2 zwart, wit op Kieskeurig.nl.

Yes aan de slag ermee 23-09-2020

Feestje om te stofzuigen

Geschreven voor: Bosch Serie 4 BGLS4HYG2 zwart, wit

Heel blij met de stofzuiger. Hij zuigt super! En hij is echt heel stil! En wendbaar . [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Tessa 19-09-2020

Prima stofzuiger

Geschreven voor: Bosch Serie 4 BGLS4HYG2 zwart, wit

Een prima stofzuiger die doet wat je van m verwacht. Na een paar weken deze zuiger in mijn bezit te hebben ben ik zeer tevreden. Hij zuigt krachtig en maakt weinig geluid. Ook is de lengte van het snoer een groot pluspunt. Ik hoef nu niet te wisselen van stopcontact maar kan gewoon door!
De stofzuiger rijdt makkelijk achter je aan zonder om te vallen. Ook zitten er een aantal assecoires bij die handig zijn. Alleen jammer dat je ze nergens op kunt bergen in de zuiger zelf! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Marcel 11-09-2020

Kan en moet beter

Geschreven voor: Bosch Serie 4 BGLS4HYG2 zwart, wit

Stofzuiger rijdt slecht op vloerbedekking. en vliegt op laminaat alle kanten op. Hij is wat "goedkoop plastic"-achtig. De stang is wat kort. Haren worden op de vloerbedekking niet opgezogen, maar bij elkaar geveegd. De all-in-one borstel (die op de foto op de stang zit) is te hoog, waardoor hij niet onder de kasten komt. De stangverbindingen ogen erg kwetsbaar. Hij is bovendien wit, waardoor hij gauw vies wordt en je beschadigingen snel ziet. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

R. Janssen 09-09-2020

Fijne allrounder

Geschreven voor: Bosch Serie 4 BGLS4HYG2 zwart, wit

Stofzuiger volgt soepel (soms iets te soepel) en blijft stil tijdens stofzuigen. Deze stofzuiger is licht genoeg om mee de trap op ne nemen. Voldoende assecoires meegeleverd. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]