Bosch Serie 4 BGLS4HYG2 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 13 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 4 BGLS4HYG2 op Kieskeurig.nl.

Marcel 11-09-2020

Kan en moet beter

Geschreven voor: Bosch Serie 4 BGLS4HYG2

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Stofzuiger rijdt slecht op vloerbedekking. en vliegt op laminaat alle kanten op. Hij is wat "goedkoop plastic"-achtig. De stang is wat kort. Haren worden op de vloerbedekking niet opgezogen, maar bij elkaar geveegd. De all-in-one borstel (die op de foto op de stang zit) is te hoog, waardoor hij niet onder de kasten komt. De stangverbindingen ogen erg kwetsbaar. Hij is bovendien wit, waardoor hij gauw vies wordt en je beschadigingen snel ziet.

super Bosch apperaad 09-04-2021

super stofzuiger

Geschreven voor: Bosch Serie 4 BGLS4HYG2

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] bijna ruikloos geluid goed ,en prettig te bedienen al met al een goede aankoop!!

Elsa 30-12-2020

Zeer tevreden

Geschreven voor: Bosch Serie 4 BGLS4HYG2

Zeer goede zuigkracht, geen storend geluid, hoekjes/onder/tussen/hoogtes goed bereikbaar, minder last van huistofmijt allergie

Yes aan de slag ermee 23-09-2020

Feestje om te stofzuigen

Geschreven voor: Bosch Serie 4 BGLS4HYG2

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heel blij met de stofzuiger. Hij zuigt super! En hij is echt heel stil! En wendbaar .

Aafke 23-09-2020

Prima degelijke stofzuiger

Geschreven voor: Bosch Serie 4 BGLS4HYG2

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De stofzuiger heb ik nu 2 weken in bezit. Het is een fijn compact apparaat. Hij is licht waardoor ik hem makkelijk mee de trap op neem naar boven. Het snoer is daarbij ook lang genoeg zodat ik hem gewoon beneden ingeplugd kan houden (zelfs als ik dus naar boven ga). Ook de steel is op vele lengtes in te stellen, dus ook al ben je 1.80m dat kan je er nog prima mee stofzuigen zonder helemaal door je rug te gaan. Er zou een allergiefilter op zitten. Heb ik zelf nog niks bijzonders van gemerkt. Ook maakt hij op de hoogste zuigkracht minder lawaai dan dat mijn vorige deed.

Tessa 19-09-2020

Prima stofzuiger

Geschreven voor: Bosch Serie 4 BGLS4HYG2

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een prima stofzuiger die doet wat je van m verwacht. Na een paar weken deze zuiger in mijn bezit te hebben ben ik zeer tevreden. Hij zuigt krachtig en maakt weinig geluid. Ook is de lengte van het snoer een groot pluspunt. Ik hoef nu niet te wisselen van stopcontact maar kan gewoon door!
De stofzuiger rijdt makkelijk achter je aan zonder om te vallen. Ook zitten er een aantal assecoires bij die handig zijn. Alleen jammer dat je ze nergens op kunt bergen in de zuiger zelf!

Anoniem 11-09-2020

Fijne krachtige stofzuiger

Geschreven voor: Bosch Serie 4 BGLS4HYG2

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze fijne krachtige stofzuiger zorgt voor een mooi schoon huis. De zuigmond is wat 'lomp' waardoor deze niet onder onze kastdeurtjes past. Het lange, smalle mondstuk is wel fijn. Wij gebruiken deze langs de rand van het raam en doordat dit mondstuk langer is als die wij nu hebben, hoef je minder ver te bukken. De stofzuiger rijdt heel soepel over het laminaat en in de tapijtstand zuigt hij bijna het laminaat eruit, dus dat zal met tapijt zeer fijn zijn. Er zit geen klein mondstukje bij die wij fijn vinden op de bank. Het handvat gebruiken is weer te lomp.

Anoniem 11-09-2020

Prima prijs/kwaliteitsverhouding

Geschreven voor: Bosch Serie 4 BGLS4HYG2

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijn, wendbaar en stil apparaat die goed doet wat ie moet doen. Ik mis wel echt een borstelopzetstuk en de mogelijkheid om de accessoires in het apparaat op te bergen.

Henkfrans 09-09-2020

Compacte stofzuiger met allergie filter

Geschreven voor: Bosch Serie 4 BGLS4HYG2

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb deze stofzuiger nu ruim 2 weken in het bezit. Ik gebruik hem naast mijn robot stofzuiger. Groot pluspunt is, dat hij ideaal is voor wanneer je last hebt van allergieën, dankzij de stofzak die geurtjes verwijdert. Tevens is deze stofzuiger heel compact en daardoor ook heel licht van gewicht waardoor hij wendbaar en makkelijk te verplaatsen is. er zitten tevens verschillende opzet stukken bij die deze stofzuiger helemaal compleet maakt. Deze stofzuiger kan je in verschillende zuigniveau’s in stellen en is zowel voor harde vloeren als vloerbedekking te gebruiken. Wat ik een grote minpunt vind is dat de stofzuiger weinig power heeft. Je kunt deze Maar wat wil je met een stofzuiger van 700 watt.

R. Janssen 09-09-2020

Fijne allrounder

Geschreven voor: Bosch Serie 4 BGLS4HYG2

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Stofzuiger volgt soepel (soms iets te soepel) en blijft stil tijdens stofzuigen. Deze stofzuiger is licht genoeg om mee de trap op ne nemen. Voldoende assecoires meegeleverd.