Samsung HW-K335 zwart - Reviews

bluetooth
Geluidsvermogen (gem.)
Type/soort
soundbar

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung HW-K335 zwart op Kieskeurig.nl.

dennisA82 23-05-2019

beetje jammer

Geschreven voor: Samsung HW-K335 zwart

beetje jammer , of afstand bediening is kapot of de bijgeleverde baterij is leeg. dus kan er op moment niet veel mee. moet tot morgen wachten.

Dhr Wijsman 23-01-2019

Geschreven voor: Samsung HW-K335 zwart

Mooie soundbar maar ik vind persoonlijk dat Samsung best wel krenterig is wat betreft een batterij voor de afstandbediening. Eigenlijk best schandalig dat deze er niet bij zit. Ook een optisch kabel zit er niet bij. Het kost je sowieso 25 euro meer dan de soundbar.

Marlayne 09-02-2018

Leuke soundbar voor kleine prijs.

Geschreven voor: Samsung HW-K335 zwart

Deze soundbar heb ik nu enkele weken in gebruik en ben er redelijk tevreden mee, en dat komt voornamelijk omdat ik het geluid niet heel zuiver en helder vond. Het kan ook komen omdat ik een nieuwe premium uhd tv van Samsung heb en dit geluid is zo goed als vergelijkbaar en is niet echt een extra soundbar voor geluid voor nodig!Verder was het aansluiten draadloos makkelijk en gaat gelijk met tv aan en uit wat wel makkelijk is, verder heeft ie veel functies om geluid aan te passen: movie/music/game etcetera.En de mogelijkheid om geluid vanaf smartphone te streamen is wel erg handig, geen extra Speaker meer voor nodig. Maar voor een premium uhd tv zou ik wel een betere soundbar van Samsung adviseren!