JBL Bar 5.1 Surround zwart - Reviews

bluetooth
Geluidsvermogen (gem.)
Type/soort
soundbar

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de JBL Bar 5.1 Surround zwart op Kieskeurig.nl.

Sound ‘Bar’? Nee, great! Superior geluid! 21-01-2021

Verrassend goede soundbar plus subwoofer!

Geschreven voor: JBL Bar 5.1 Surround zwart

Na de ontvangst van deze soundbar, die overigens zéér goed en beschermd verpakt was, meteen aangesloten op de digitale ontvanger. Erg gebruiksvriendelijk allemaal dus in no time de werking kunnen testen. Wel even de uitgebreide handleiding van de fabrikant erbij genomen. Maar dan is het allemaal ook snel en naar eigen smaak in te stellen. En wat een mooi geluid! Zowel de weergave van films en series, als het afspelen van onze eigen muziek met Bluetooth vanaf de mobiel én de tablet, alles verrassend goed. Subwoofer is goed naar wens te regelen. Oké, echt surroundgeluid is natuurlijk nooit compleet zonder achterluidsprekers, maar de Bar geeft, mits goed ingeregeld, zeker een zeer helder en kamervullend geluid! En de woofer, na enig schuiven voor de juiste positie, vult de hele kamer met een indrukwekkend basgeluid, zonder dreunende overheersing. Kortom, wij zijn blij met deze mooie set, en missen de oude homecinemaset met al zijn snoeren en stekkers nu al niet meer.. Topproduct, JBL!

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Eenvoudig te installeren
  • Inregelen gaat vlot

Bar 5.1 surround 17-02-2021

Bar 5.1 surround

Geschreven voor: JBL Bar 5.1 Surround zwart

Makkelijk aan te sluiten, de handleiding van internet erbij. De Bar 5.1 op internet aangesloten.
de subwoofer is nu te regelen met 5 standen i.p.v HIGH-LOW-en MID

Pluspunten

• goed geluid
  • simpel aan te sluiten

Henk 12-02-2021

super setje

Geschreven voor: JBL Bar 5.1 Surround zwart

Sinds enkele dagen deze geweldige set in bezit, ik had hiervoor een Samsung soundbar met ingebouwde subwoofer besteld echter deze viel erg tegen (weinig verschil met geluid tv).

Hierop deze set met losse sub besteld en deze klinkt echt fantastisch, de soundbar heeft mooie heldere hoge en mid tonen en de krachtige sub klinkt ook fantastisch.

Je kan natuurlijk niet het 5.1 geluid produceren door 1 soundbar en woofer maar wat een geweldig geluid produceert deze, op de foto zie je een display in het midden van de soundbar echter zit deze bij mij geheel rechts.

Het enige min puntje wat ik tot nu toe ben tegen gekomen is dat je de subwoofer alleen maar kan regelen door Low, Mid en High, verder geen min punten en deze set wordt geleverd met HDMI kabel.

Mijn vorige surround set van JBL heeft vele jaren trouwe dienst gedaan en hopelijk gaat deze ook jaren mee.

Pluspunten

• snelle installatie
  • goed geluid
  • degelijk
  • hdmi bijgeleverd

Rybo 11-02-2021

Goed geluid

Geschreven voor: JBL Bar 5.1 Surround zwart

Heb deze gekocht bij de ING rentepuntenwinkel voor €329,-.
Scheelt toch veel geld!!! Makelijke installatie en doet het altijd.
Alleen AB erg traag.

Anitasnoek 01-01-2020

Mooi formaat

Geschreven voor: JBL Bar 5.1 Surround zwart

Het geluid is erg goed. Het geeft je echt een bioscoop gevoel . Ein is makkelijk te installeren. Tevens zitten er ook ophangbeugels bij . Erg tevreden over dit product