Samsung SM-R800N zwart - Reviews

Kleur(en)
zwart
Vorm
rond

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung SM-R800N zwart op Kieskeurig.nl.

6,4

I_Know 21-10-2018

Zo als een smartwatch moet zijn!

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Lang getwijfeld deze Galaxy Watch te kopen omdat ik afhankelijk ben van iOS (iPhone)
Maar gelukkig functioneert deze telefoon zeer goed met de met de meeste functionaliteit. (en dit zijn heel erg veel ;-)
Ik vind het design geweldig net zo als bij de Gear S3.alleen deze nieuwe Galaxy heeft nog meer opties gekregen, kan 50m onderwater zwemmen, het oled scherm is beter en je kunt er 4 dagen met "älways on" mee rond huppelen!

Wat ik wel jammer vind is dat de store opties niet zo uitgebreid zijn als op een Android telefoon: De app op iOS heeft wat beperkingen.

* Belangrijk is natuurlijk wel dat je de firmware kunt updaten, dat gaat niet is een iPhone (ik moest hem echt eerst koppelen aan een Android) en via de Samsung Galaxy Wearble app updaten. Daar moet echt een oplossing voor komen.
* plus je kunt geen faces/wijzerplaten kopen of apps. Dat zou ik wel graag willen.

Voor de rest geen klachten het is een geweldig stukje techniek van Samsung waar ik elk uur van de dag dankbaar gebruik van maakt! Ben er enorm blij mee!!!

Barry vd V. 24-11-2018

Makkelijk te bedienen,

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Ik was altijd een Apple gebruiker, maar nu de prijzen van de telefoons de pan uit rijzen, en dus ruim boven de 1000€ uitkomen. Heb ik besloten om over te stappen naar android en dat werd de Galaxy Note 8. Mijn Apple Watch serie 3 Nike werkt niet mooi samen met de telefoon. Dus horloge verkocht en de Galaxy Watch gekocht. ...Wat een verademing, makkelijker te bedienen dan de Apple, batterij duur veel beter, overzichtelijker scherm, veel beter aan te passen naar eigen voorkeur. Ik heb een paar aftermarket bandjes extra gekocht, mooie zwarte bumper. Super mooi en superstrak horloge. Enige minpunt de oplader is minder compact en dus wat lastiger weg te stoppen als je veel reist. Naar mijn persoonlijke mening is dit momenteel het beste smart horloge dat te verkrijgen is. Ben er echt enorm blij mee.

Pluspunten

• Grote wijzerplaat
  • Gebruiksgemak
  • Batterij duur

Minpunten

• Oplader te onhandig, geen reis oplader

thorsten 26-10-2018

doet wat je ervan kan verwachten

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Ik had hiervoor een asus zenwatch 3 die ik gekocht heb op basis van de besturingssoftware.
Ik moet zeggen ik ben tot nu toe niet teleurgesteld in de samsung watch.
De bezel is echt super handig en apps zijn makkelijk te vinden.
Tizen is zeer overzichtelijk.
Enigste minpunt tot nu is toch wel het krakende bandje die je bij iedere beweging hoort (kraakt bij de aansluiting van het bandje op het horloge)
Dit had wel beter gekunt voor 300+ euro.

I-Know 25-10-2018

Meest uitgebreide SmartWatch met het mooiste design

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Ik ben een iPhone gebruiker (macht der gewoonte) en ben zeker niet van plan om een Android telefoon aan te schaffen.
Het design van deze slimme horloge vind ik geweldig zoals zijn voorloper de Gear 3.
Omdat de Galaxy (it's all in one name now) meer functionaliteit aan board heeft dan de Gear en bovendien tot 50m waterdicht is heb gekozen voor dit laatste model van Samsung.
Hij voelt prima om mijn pols, het standaard rubberen bandje is van hoge kwaliteit, er zijn ook leren of metalen bandjes verkrijgbaar in diverse kleuren.

Beiden horloges om mijn pols gehad om te kunnen beoordelen.
De Galaxy heeft meer functies en accu gaat tot 4 dagen mee bij "always on" in zuinige modes tot 30 dagen.
Opladen duurt z'n 2 uur. Het Gorilla Glass DX+ is enorm krasbestendig.
In de doos zit een extra bandje voor smalle polsen, oplader, en kleine gebruiksaanwijzing.

De functionaliteit op iOS met de "Galaxy Watch" app is meer dan voldoende alhoewel het op een Android phone net even iets meer kan bieden. Maar of dit nu echt relevant is? Ik kan er prima mee uit de voeten!

Dit is de meest uitgebreide SmartWatch op de markt van dit moment met het mooiste design!

Pluspunten

• Design is prachtig
  • Super helder en scherp ook in de zon
  • 50M waterdicht
  • Veel faces / wijzerplaten verkrijgbaar
  • OLED scherm zeer scherp/helder in zonlicht!

Anoniem 02-10-2018

Prachtig horloge maar paar punten voor verbetering

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Nu 2 weken in bezit. Prachtig mooi, zit lekker (maat 46), werkt snel, goede batterij.
Minpunten:
- Spotify gaat steeds ongewenst aan. Heel vervelend!
Samsung graag dit bekijken!!!!!!
- Spotify werkt niet in de buurt van mijn Note 9. Werkt alleen als de Note 9 op fly-mode gaat of buiten bereik is.
Samsung graag ook hier een oplossing voor.
- Foto widget is verdwenen. Jammer.
- Nog geen mogelijkheid om contactloos te betalen (ondanks NFC die aan staat0).
Kon voorganger S3 wel!!!
- Geen route in mijn sportapp waar ik heb gelopen. Jammer.

Anoniem 27-09-2018

Slecht met Spotify.

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Een van de redenen om een smartwatch te kopen was Spotify. Echter sinds ik Spotify heb geïnstalleerd gaat hij vanzelf spelen zodra ik een telefoongesprek heb gevoerd. Of Spotify heeft een bug of Samsung heeft een slecht product. Hoe dan ook gaat de watch retour afzender.

G van Betuw 14-04-2019

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Na lang twijfelen toch overstag gegaan en een smartwatch aangeschaft. Tot op heden geen seconde spijt van. Koppeling met de Samsung S9+ liep op rolletjes en ook het toevoegen van apps is een eitje. De batterijduur valt me iets tegen maar wellicht komt dit ook doordat ik er nog veel mee loop te pielen om het horloge volledig naar mijn zin te krijgen. Absoluut een aanrader voor mensen die minder makkelijk toegang tot hun telefoon hebben of gewoon een leuke gadget zoeken!

Quinten van den broek 19-02-2019

De Beste smartwatch op aarde

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

De horloge Het is een prachtich desig.
Bom vol met alerlij gadgets.
Amezing healt apps je kan je eige goed gezond houden.
ik heb een paar reviews gezien en zie alleen maar goede revieuws.
Een echte aanrader!

cora 04-12-2018

stoer horloge, ook voor dames!

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Wat een mooi horloge (46mm). Twijfelde of hij geschikt zou zijn voor een dames pols, maar hij staat hartstikke stoer. Door de vele wijzerplaten die je kan kiezen maakt hij je outfit compleet. Ik hoop dat ik er lang plezier van zal hebben.

Herbie3006 12-01-2020

Fijn horloge

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Dit horloge heeft een moderne uitstraling. De juiste apps erop om te meten hoe het gaat met sporten maar ook voor dagelijkse dingen.
Een sporthorloge gecombineerd met een smartwatch.

Markv1992 12-01-2020

Mooi horloge zit erg fijn

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Mooi horloge zit erg fijn zit zelf in een rolstoel waar door ik niet weet in hoeverre de stappen teller goed werkt vind het erg leukk om te zien Hoeveel km ik op een dag afleg ook erg handig dat je Onder het rolstoel rijden kan zien op je horloge wie er belt en Je kan

Dvdb79 12-01-2020

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Heb de smartwatch sinds gisteren in mijn bezit. Hij is over compleet met z'n apps en makkelijk in gebruik. Echt een aanrader!

J00st 12-01-2020

Blij met mijn SMARTWATCH

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Net voor de Drenthe 200 mountainbike tourtocht de Galaxy Watch 46 aangeschaft. Dit om ook mijn hartslag te monitoren via Strava tijdens de rit. De smart watch heeft vele functies, deze nou een halve maand in het bezit en nog steeds nieuwe functies aan het ontdekken.
Ook via de Samsung Store kun je de smart watch helemaal personaliseren.
Natuurlijk moet de smart watch af en toe weer opgeladen worden. Dat zijn de momenten dat je gelijk iets mist.
Zeer tevreden met de aankoop van mijn Galaxy Watch 46

Edward V 12-01-2020

Tof Horloge + Smartwatch

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Ziet er als een "Dikke klok" uit met de metalen band en niet direct herkenbaar als smartwatch. Was voor mij een must, daarbij de ondersteuning die je niet krijgt bij een "mode merk"

WaffelWaffe 12-01-2020

Geweldig horloge

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Je kunt er veel meer mee dan verwacht. Alle meldingen komen netje op je horloge en je kan precies zien van wie en van welke app de melding komt. Het reageren via het horloge zelf is wat lastiger maar zeker te doen. Het is zeker een aanrader als je nog een smartwatch wil!

Anoniem 12-01-2020

Mooi horloge, werkt top!!

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Mijzelf dit als kerst cadeau gegeven, tot nu toe erg blij met mijn horloge. Hij werkt goed, gaat lang mee en heeft een mooi display.

Martin l33 11-01-2020

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Top smartwatch, doet wat het moet doen en meer! Heb gelijk tal onnodige apps kunnen verwijderen, even instellen en ik krijg alleen de gewenste meldingen te zien. Goede watch voor tijdens het sporten. Kwaliteit van het bellen is ook gewoon goed. Mijn telefoon zit bijna de hele dag in mijn broekzak nu. Batterij gaat een goede 3 dagen mee, ondanks dat ik hem met regelmaat gebruik. Top aankoop!

Anoniem 11-01-2020

Prachtig horloge.

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Alles wat ik nodig heb en meer zit op dit prachtig product, de bediening is intuïtief en apps zijn geweldig. Ik ben zeer tevreden.

DannyNL 11-01-2020

Mooi klokje

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Het horloge zit heerlijk. Mooi groot display.
Ondanks zijn grootte is hij niet zwaar.
Wel uitkijken met omkleden

Lody 11-01-2020

Top horloge

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Zojuist binnen gekregen en updates laten uitvoeren. Het gewicht is bijzonder goed voor de afmeting van het horloge. Functionaliteit is gewoon goed. Al veel filmpjes en reviews gelezen, nu zelf uitproberen.