Samsung Galaxy Watch 46 mm Silver - Reviews

thorsten 26-10-2018

doet wat je ervan kan verwachten

Ik had hiervoor een asus zenwatch 3 die ik gekocht heb op basis van de besturingssoftware.
Ik moet zeggen ik ben tot nu toe niet teleurgesteld in de samsung watch.
De bezel is echt super handig en apps zijn makkelijk te vinden.
Tizen is zeer overzichtelijk.
Enigste minpunt tot nu is toch wel het krakende bandje die je bij iedere beweging hoort (kraakt bij de aansluiting van het bandje op het horloge)
Dit had wel beter gekunt voor 300+ euro.

I-Know 25-10-2018

Meest uitgebreide SmartWatch met het mooiste design

Ik ben een iPhone gebruiker (macht der gewoonte) en ben zeker niet van plan om een Android telefoon aan te schaffen.
Het design van deze slimme horloge vind ik geweldig zoals zijn voorloper de Gear 3.
Omdat de Galaxy (it's all in one name now) meer functionaliteit aan board heeft dan de Gear en bovendien tot 50m waterdicht is heb gekozen voor dit laatste model van Samsung.
Hij voelt prima om mijn pols, het standaard rubberen bandje is van hoge kwaliteit, er zijn ook leren of metalen bandjes verkrijgbaar in diverse kleuren.

Beiden horloges om mijn pols gehad om te kunnen beoordelen.
De Galaxy heeft meer functies en accu gaat tot 4 dagen mee bij "always on" in zuinige modes tot 30 dagen.
Opladen duurt z'n 2 uur. Het Gorilla Glass DX+ is enorm krasbestendig.
In de doos zit een extra bandje voor smalle polsen, oplader, en kleine gebruiksaanwijzing.

De functionaliteit op iOS met de "Galaxy Watch" app is meer dan voldoende alhoewel het op een Android phone net even iets meer kan bieden. Maar of dit nu echt relevant is? Ik kan er prima mee uit de voeten!

Dit is de meest uitgebreide SmartWatch op de markt van dit moment met het mooiste design!

Pluspunten

• Design is prachtig
  • Super helder en scherp ook in de zon
  • 50M waterdicht
  • Veel faces / wijzerplaten verkrijgbaar
  • OLED scherm zeer scherp/helder in zonlicht!

I_Know 21-10-2018

Zo als een smartwatch moet zijn!

Lang getwijfeld deze Galaxy Watch te kopen omdat ik afhankelijk ben van iOS (iPhone)
Maar gelukkig functioneert deze telefoon zeer goed met de met de meeste functionaliteit. (en dit zijn heel erg veel ;-)
Ik vind het design geweldig net zo als bij de Gear S3.alleen deze nieuwe Galaxy heeft nog meer opties gekregen, kan 50m onderwater zwemmen, het oled scherm is beter en je kunt er 4 dagen met "älways on" mee rond huppelen!

Wat ik wel jammer vind is dat de store opties niet zo uitgebreid zijn als op een Android telefoon: De app op iOS heeft wat beperkingen.

* Belangrijk is natuurlijk wel dat je de firmware kunt updaten, dat gaat niet is een iPhone (ik moest hem echt eerst koppelen aan een Android) en via de Samsung Galaxy Wearble app updaten. Daar moet echt een oplossing voor komen.
* plus je kunt geen faces/wijzerplaten kopen of apps. Dat zou ik wel graag willen.

Voor de rest geen klachten het is een geweldig stukje techniek van Samsung waar ik elk uur van de dag dankbaar gebruik van maakt! Ben er enorm blij mee!!!

Anoniem 02-10-2018

Prachtig horloge maar paar punten voor verbetering

Nu 2 weken in bezit. Prachtig mooi, zit lekker (maat 46), werkt snel, goede batterij.
Minpunten:
- Spotify gaat steeds ongewenst aan. Heel vervelend!
Samsung graag dit bekijken!!!!!!
- Spotify werkt niet in de buurt van mijn Note 9. Werkt alleen als de Note 9 op fly-mode gaat of buiten bereik is.
Samsung graag ook hier een oplossing voor.
- Foto widget is verdwenen. Jammer.
- Nog geen mogelijkheid om contactloos te betalen (ondanks NFC die aan staat0).
Kon voorganger S3 wel!!!
- Geen route in mijn sportapp waar ik heb gelopen. Jammer.

Anoniem 27-09-2018

Slecht met Spotify.

Een van de redenen om een smartwatch te kopen was Spotify. Echter sinds ik Spotify heb geïnstalleerd gaat hij vanzelf spelen zodra ik een telefoongesprek heb gevoerd. Of Spotify heeft een bug of Samsung heeft een slecht product. Hoe dan ook gaat de watch retour afzender.

Robbie13 10-09-2018

Geweldig

In 1 woord geweldig. Zoveel mogelijkheden. Jammer dit eigenlijk, hierdoor gaan meer mensen dit horloge kopen en ben ik niet meer speciaal.