Garmin Forerunner 235 zwart, grijs

Garmin 010-01614-09 zwart, blauw, grijs

Garmin 010-01614-09 zwart, blauw, grijs
Bekijk alle Smartwatches

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Garmin Forerunner 235 zwart, grijs op Kieskeurig.nl.

BesteProduct.nl 06-06-2018
8,1

Garmin Forerunner 235: Duursporters mogen hier warm voor lopen

De naam van dit sporthorloge vind ik ik uitstekend gekozen. Wat mij betreft is de Garmin Forerunner er écht een 'voor runners'. Bovenaan mijn lijstje met favoriete eigenschappen staat hoe gedetailleerd dit klokje te personaliseren is. De data die jij interessant vindt om tijdens het sporten te zien. kun je precies laten weergeven zoals jij het wil. Superhandig, iedere sporter is immers anders. Alle data is overzichtelijk op zowel de app als het horloge zelf af te lezen. GPS, hartslagmonitoring en een waterdicht jasje maken er een compleet pakket van. Heeft misschien niet het meest levendige kleurenscherm en heeft geen touchscreen, maar die dingen neem ik graag voor lief. Iedere loper of fietser gaat hier veel plezier aan beleven en met 250 euro is 'ie prima geprijsd. Kooptip dus!

Lees verder op BesteProduct.nl

Voordelen

• Schermen tot in detail te personaliseren
  • Goede prijs-kwaliteitverhouding
  • Gebruiksvriendelijke app
  • GPS en hartslag-tracking