Samsung Galaxy Watch5 40mm roze goud - Reviews

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Watch5 40mm roze goud op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Klavertjeviert 23-01-2023

Galaxy watch

Ik ben heel blij ermee want alles komt erop binnen slaap rust ritme mails etc
Het enige wat ik jammer vind is dat ie snel leeg loopt de baterij..
En met 1 oplader is dat best hinderlijk, als hé niet thuis bent.

mirand74 04-01-2023

Mooi design .makkelijk en zeer uitgebreid

Ik ben erg tevreden .makkelijk in gebruik. En in te stellen .ben ook zeer tevreden over design .vind de ronde vorm .veel mooier dan andere vierkante varianten
Kan er veel mee .ook qua gezondheid. Bloeddruk en ecg

silio 03-01-2023

is een goed horloge

de software blijft updaten deus de software word steeds beter. het horloge laat snel op, werkt makkelijk met je telefoon

Anoniem 03-01-2023

Mooi horloge

Mooi horloge super blij mee ik had eerst de smartwatch 4 en nu de opvolger de 5 vind wel erg jammer dat ik iederedag de batterij moet opladen

Mookje 03-01-2023

Geweldig horloge

Bevalt me prima. Het slaap geef het horloge heel goed aan. Ideaal dat ik alles mee kan . Hoeft bijna het telefoon niet meer pakken. Zo blij mee dat wij heb nog een gekocht voor mijn man.

Yellok 02-01-2023

Mooie watch met slechte batterij

Het horloge heeft veel features maar hoe meer je er gebruikt hoe sneller de batterij leeg is. Toch wel teleurstellend voor de prijs die je ervoor betaalt.

Fiene 02-01-2023

Mooi horloge

Mooi horloge. Gekregen omdat ik de batterij van de watch3 te snel leeg vond gaan. Alleen deze watch5 gaat nog sneller leeg, dan de 1.5 jaar oude watch3.

Kliek 02-01-2023

Batterij

Superblij met dit mooie horloge. Stijlvol, handig en mooi. Minpuntje is dat je echt elke dag je horloge moet opladen helaas.

Tom Grooten 01-01-2023

Galaxy Watch5

Leuke horloge. Accuduur is bij normaal gebruik maximaal 48 uur meestal na 40 uur leeg. Horloge is na circa 1 uur opladen weer vol. Als je de horloge niet om hebt maar je mobiel wel meeneemt wandelen bijvoorbeeld dan neemt hij nog steeds je activiteiten over zodra je weer in het brein van de horloge komt. Jammer dat de oplaadbare usb uiteinde heeft hierdoor heb je een stekkerblokje nodig met een usb-c aansluiting. Verder kun je de horloge volledig instellen via zowel de telefoon als de horloge zelf.

Anoniem 30-12-2022

Prima horloge, eenvoudig te bedienen.

Een prima horloge met genoeg mogelijkheden. Alleen jammer dat je geen apps kan verwijderen, bij de vorige kon dit wel. De 5 ontvangen omdat mijn 4 binnen de garantie defect was en niet meer te maken.

Mar75 30-12-2022

Geweldige aankoop!

Hiervoor had ik de galaxy watch active 2, waarmee ik een aantal jaren heel tevreden was. Dit horloge is qua vormgeving, draagcomfort en zoveel meer mogelijkheden echt overtreffende trap. Nog geen moment spijt gehad van deze upgrade. Ben er heel blij mee!

Cherelfa 30-12-2022

Top horloge

Had moeite met WhatsApp meldingen krijgen.
Maar alle instelling stonden goed .
Gelukkig kon ik langs gaan in een Samsung store voor hulp.

Kerin 30-12-2022

Nice

Goed, krijg veel complimenten erover. Duidelijk zichtbaar. Enige wat minder is, zijn de opties voor de armbandjes. Camera-optie was vet om te zien.

Anoniem 29-12-2022

Geweldige smartwatch

Super geweldige smartwatch. Makkelijk te bedienen en alle functies zijn overzichtelijk. Een hele grote vooruitgang ten opzichte van de Samsung smartwatch s3. Super happy met de watch.

Lydialex 29-12-2022

Mooi design

Doet zijn werk goed, alle Apps goed overzichtelijk personalisatie is prima makkelijk in gebruik, batterijduur kan iets beter

Anoniem91 28-12-2022

Geweldig!

Ik gebruik hem voornamelijk voor sporten en gezondheid. Is zeer accuraat in zijn metingen. Ook ziet hij er mooi uit. Al met al een goede aankoop.

Roxsdj 27-12-2022

Perfect

Horloge is heel fijn en mooi, wou meer gaan sporten en het horloge houd t alles heel goed bij, batterij gaat ook langer mee als verwacht, perfect ding!

Linnepin75 27-12-2022

Scherp in elke betekenis van het woord

Mooi en helder/scherp scherm
Zeer nauwkeurig in de tellingen.
Heel erg blij mee.
Draag hem dag en nacht, laad hem op via mijn s22edge

Anoniem 27-12-2022

Super gave mooie horloge makkelijk te gebruiken

Heerlijk licht horloge. Mooie kleur. Makkelijk te gebruiken. Ook fijn dat hij je hartslag en alles meet

Lisa 75 26-12-2022

Mooi en veelzijdig

Mooi design met heel veel mogelijkheden. Zeer tevreden. Super combinatie met de Samsung S22. Goede batterijduur en snel weer opgeladen.