Samsung Galaxy Watch4 Classic zwart - Reviews

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Watch4 Classic zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jack010 22-09-2022

Fijn en licht horloge wat doet wat die moet doen

Heel fijn horloge voldoet aan mijn verwachtingen en is makkelijk in gebruik. Mooi design om sportief of netjes te dragen.

Anoniem 22-09-2022

Vreselijk goed horloge!

Ik vind dit horloge echt het beste dat ik ooit heb gehad, de capaciteit is goed, het bevat vele handige apps, ook zit er Bluetooth op en als je je verveelt kan er ook nog een spelletje via dee playstore op. Er zijn natuurlijk altijd wel nadelen. Ik weet niet of het aan mij ligt maar soms jeukt mijn pols wel, niet heel regelmatig maar wel zomaar ineens. Ook is de batterijlevensduur niet erg lang, als je hem veel gebruikt zoals ik doe met Bluetooth verbinding en soms een keer bellen, wel op spaarstand, dan is hij na een dag 30 tot 20% Dat is voor velen waarschijnlijk wel een nadeel. De lay-out is, laat ik het zo zeggen, perfect. En dat allemaal in het kort, zeker het kopen waard, als je elke dag kan opladen.

Johnny 58 18-09-2022

Top horloge

Ik heb voor dit horloge gekozen omdat deze het meest in de buurt kwam van de Samsung gear sport die ik hiervoor had.
Met de juiste instellingen gast deze zelfs 24 uur langer mee.
Helemaal top.

Alex Link 14-09-2022

Byzonder leuke en mooie smartwatch

gemakkelijk in gebruik en heel stijlvol. Beleef er veel plezier aan en voldoet volledig aan mijn verwachtingen

MLux 13-09-2022

Galaxy watch 4 classic

Erg fijn horloge, vele mogelijkheden. Batterijduur is wat aan de korte kant, als je hem gebruikt met sporten.

Anoniem 12-09-2022

Mooie smartwatch met veel mogelijkheden.

Goede smartwatch met duidelijke wijzerplaat/ platen en veel mogelijkheden.
Helaas wordt fietsen niet bij de stappenteller herkend en geteld, waardoor je zelfs na grote fietstochten nauwelijks stappen hebt gemaakt volgens de teller op het horloge!! Bij instellen van " fietsen" wel meerdere gegevens te zien, maar er worden geen stappen geteld. Heel jammer, want nu weet je niet of je genoeg stappen hebt gemaakt. We fietsen veel, maar weten nu niet of het gep lkande aantal stappen wordt behaald...
Hopelijk komt er een update waarmee dit wél mogelijk is???

Walemans 12-09-2022

so far so good

Prettig in gebruik. Enige minpunt is wel de batterij. Horloge moet echt elke dag aan de oplader. Zelfs bij gematigd gebruik.

Carla W 10-09-2022

Geweldig smartwatch

Heel blij met mijn overzichtelijke smartwatch
Ik heb hem ruim een half jaar, af en toe kom ik nog weer nieuwe functies tegen.
Ik raad deze smartwatch iedereen aan

Meije 09-09-2022

Ik gebruik het voor wandelen en fietsen

Super smartwachl wil niet meer anders heel fijn in gebruik ook voor berichten bloedruk en hartfilmpje

Delan236 09-09-2022

Uitstekend design en gebruik

Dankzij het nieuwe besturingssysteem "Wear OS" is er duidelijk een vooruitgang geboekt.
Veel overzichtelijker en meer mogelijkheden.
Ongelofelijk goed design ook, mooi om te zien en te dragen.
Veel functionaliteiten en goed bruikbaar en goed in te stellen.
Kortom zeer tevreden ermee!

Ruben109 09-09-2022

Heel handig! Je kan makelijk alles doen.

Heel handig je kan er bijna alles op doen. Je kan makkelijk je stappen berekenen, je kan ook leuke spellen spelen en zelf body compresition!

Harti 09-09-2022

Top watch met veel mogelijkheden

Fijn horloge,lekker draagbaar en makkelijke bediening.
De batterijcapaciteit wat aan de kleine kant maar met 1 keer opladen per dag prima te doen.

Anoniem 09-09-2022

Een geweldig hologe!

Was al heel tevreden met mijn Galaxy watch3, maar deze Watch4 doet er een schepje bovenop. Heb de Watch4 al ruim een week in mijn bezit en ervaar en ontdek steeds meer mogelijkheden op mijn Watch.

Anoniem 08-09-2022

Een geweldige horloge.

Ik ben zeer tevreden met mijn horloge. Ik heb de horloge gekregen van mijn vrouw voor onze trouwdag.

Scharekopje 08-09-2022

Fijn horloge

Fijn horloge makkelijk te installeren en te bedienen.
Gezondheid is ontzettend fijn en bloeddruk te kalibreren met echte bloeddrukmeter

Grep ned nav retep 07-09-2022

Fijn horloge

Een geweldig horloge. Ik was eerst terughoudend vanwege de recensies over de batterij. Die zou in sommige gevallen in één nacht van vol naar leeg gaan. Bij mij gaat hij bij normaal gebruik 2 dagen mee. Valt mee te leven.

Joris 35 07-09-2022

Mooie motivator

Het horloge is gemakkelijk in gebruik en is erg overzichtelijk. Het scherm is van goede kwaliteit en reageert perfect op aanraken wanneer dit moet en juist niet bij ongewilde aanrakingen. De sportfuncties en stappenteller vind ik een perfecte motivatie om net even wat langer te bewegen. Dit omdat het horloge ook aangeeft wanneer je er bijna bent en nog even door moet! Top ding!!

Charlie74 06-09-2022

Super smartwatch met goede health indicators

De gezondheidszorg metingen zijn ontzettend prettig. Goed om te zien hoe ik er voor sta (nog veel te doen ;)...).

Accu maf langer, maar houd het bij mij zeker 24 uur vol. Met bijna alles aan.

MAARTEN222 06-09-2022

Even wennen maar een fijn en creatieve watch!

Design mooi , gebruik na wennen prima! Batterij wel te vaak opladen. Silicone band erg fijn! Instructie over betalings app ontbreekt.

Anoniem 06-09-2022

Wauw! Super Watch!

Voorheen had ik het eerste model samsung galaxy watch in rose gold. Met dat horloge was ik al enorm tevreden maar helaas door mijn eigen fout is het na langer dan 3 jaar kapot gegaan.. Ik had het horloge altijd om (behalve om te laden) en deed er alles mee.

Toen het oude model kapot is gegaan ben ik gaan kijken naar een nieuwe watch van samsung. In eerste instantie baalde ik dat de galaxy watch4 classic niet in de kleur rose gold aangeboden werd en koos ik voor de wit met zilverkleurige. WAUW! Veel mooier dan op de foto's/afbeeldingen op internet. Veel upgrades en nieuwe functies vergeleken het eerste model. Het zit fijn om de pols en heeft een prachtig display.

Wel lijkt de batterij iets sneller leeg te gaan. Verder kan ik geen minpunten bedenken!

Ik ben er enorm blij mee en zal het iedereen aanbevelen!