Samsung SM-R800N zwart - Reviews

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 9 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung SM-R800N zwart op Kieskeurig.nl.

6,4

Barry vd V. 24-11-2018

Makkelijk te bedienen,

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Ik was altijd een Apple gebruiker, maar nu de prijzen van de telefoons de pan uit rijzen, en dus ruim boven de 1000€ uitkomen. Heb ik besloten om over te stappen naar android en dat werd de Galaxy Note 8. Mijn Apple Watch serie 3 Nike werkt niet mooi samen met de telefoon. Dus horloge verkocht en de Galaxy Watch gekocht. ...Wat een verademing, makkelijker te bedienen dan de Apple, batterij duur veel beter, overzichtelijker scherm, veel beter aan te passen naar eigen voorkeur. Ik heb een paar aftermarket bandjes extra gekocht, mooie zwarte bumper. Super mooi en superstrak horloge. Enige minpunt de oplader is minder compact en dus wat lastiger weg te stoppen als je veel reist. Naar mijn persoonlijke mening is dit momenteel het beste smart horloge dat te verkrijgen is. Ben er echt enorm blij mee.

Pluspunten

• Grote wijzerplaat
  • Gebruiksgemak
  • Batterij duur

Minpunten

• Oplader te onhandig, geen reis oplader

I-Know 25-10-2018

Meest uitgebreide SmartWatch met het mooiste design

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Ik ben een iPhone gebruiker (macht der gewoonte) en ben zeker niet van plan om een Android telefoon aan te schaffen.
Het design van deze slimme horloge vind ik geweldig zoals zijn voorloper de Gear 3.
Omdat de Galaxy (it's all in one name now) meer functionaliteit aan board heeft dan de Gear en bovendien tot 50m waterdicht is heb gekozen voor dit laatste model van Samsung.
Hij voelt prima om mijn pols, het standaard rubberen bandje is van hoge kwaliteit, er zijn ook leren of metalen bandjes verkrijgbaar in diverse kleuren.

Beiden horloges om mijn pols gehad om te kunnen beoordelen.
De Galaxy heeft meer functies en accu gaat tot 4 dagen mee bij "always on" in zuinige modes tot 30 dagen.
Opladen duurt z'n 2 uur. Het Gorilla Glass DX+ is enorm krasbestendig.
In de doos zit een extra bandje voor smalle polsen, oplader, en kleine gebruiksaanwijzing.

De functionaliteit op iOS met de "Galaxy Watch" app is meer dan voldoende alhoewel het op een Android phone net even iets meer kan bieden. Maar of dit nu echt relevant is? Ik kan er prima mee uit de voeten!

Dit is de meest uitgebreide SmartWatch op de markt van dit moment met het mooiste design!

Pluspunten

• Design is prachtig
  • Super helder en scherp ook in de zon
  • 50M waterdicht
  • Veel faces / wijzerplaten verkrijgbaar
  • OLED scherm zeer scherp/helder in zonlicht!

Steven Andre 19-09-2021

Opvallend en veelzijdig

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Dit een opvallend en veelzijdig horloge .
Stevig met en goed sluitende polsband.
Waterdicht en goed afleesbaar.
Met de verschillend apps. kan je nog meer funties en nieuwe wijzerplaten gaan gebruiken.
Een echte aanrader.

David1980 19-09-2021

Super horloge

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Ik gebruik hem onder andere voor m’n sport ben er goed tevreden over en de accu gaat lang mee de vorm is convertabel goede over zicht

MJW Limpens 16-09-2021

Geweldige smartwatch

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Sinds de eerste dag blij met mijn SmartWatch.
* lange batterijduur
* goed formaat
* makkelijk koppelen met mobiel
*handige apps/wedges
Doe wat hij moet doen.
Prijs/kwaliteit verhouding prima.

Anoniem 14-09-2021

Goede smartwatch, maar een aantal verbeterpunten

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Hele goeie smartwatch die je makkelijk met de Samsung app kan bedienen en waar veel accesoires voor verkrijgbaar zijn om hem duurder te laten ogen, maar ik mis Wear OS. Ik heb hiervoor een Wear OS smartwatch gehad. De interface vind ik fijner en de Google apps sluiten beter op elkaar aan. Ook vind ik Wear OS fijner omdat het scherm, onafhankelijk van de zon, altijd aan blijft staan.

Daarom ben ik zeer benieuwd naar de Galaxy watch3 omdat die wel Wear OS heeft. Ik ga er vanuit dat deze ook net zo een goeie smartphone app heeft voor de instellingen en dat de bestaande accesoires ook op die smartwatch gebruikt kunnen worden.

Anoniem 13-09-2021

Samsung watch

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Dit is mijn 2e samsung watch de vorige was 3 jaar oud zonder probleem door gedaan naar een volgende liefhebber , nu deze bevalt ook weer supergoed elke dag draag ik hem zowel sporten als werken nooit problemwn

Dennis0770 13-09-2021

Geweldig horloge

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Ziet er mooi uit en vele functies. Overzichtelijk, makkelijke bediening, koppelen met je telefoon eenvoudig

Jerry Willem 12-09-2021

Mooie style en vormgeving

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Het is wat ik ervan verwacht ik ben er heel blij mee en krijg heel mooie reacties van vrienden, collega's en kennissen

Anoniem 10-09-2021

Prachtig en compleet horloge

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Had hem graag eerder leren kennen een mooi compleet horloge. Alle functies werken prima. Echt een aanrader

Dubbeljoepie 09-09-2021

Perfecte Galaxy watch

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Heb nu mijn Galaxy watch 46mm een week in mijn bezit.
Ben nog elke dag blij en verrast met deze geweldige watch.
Bij gewoon dagelijks gebruik vele dagen (minimaal 4) plezier van de accu.
Resultaten van meting worden zeer uitgebreid en perfect weer gegeven! In combinatie met de App. Samsung Health.
Ik vind het een geweldig goed product.

Fred 60 09-09-2021

Perfect

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Mooi horloge (design) fatsoenlijk te installeren, leuke prijs! Ik heb hem nu ongeveer een maand en ben er blij mee!!

Anoniem 08-09-2021

Mooie uitstraling

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

De Samsung watch in combinatie met de Samsung stalen band geeft een mooie robuuste uitstraling. Het paren met een iphone geeft zo nu en dan wel problemen.

Anoniem 08-09-2021

Super efficiënt!!!

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Ik ben erg blij met de Galaxy Watch. Hij was erg eenvoudig te koppelen met mij Samsung s21. Ik vindt het erg handig dat ik me meldingen en berichten hierop kan zien, en ook wanneer er iemand belt. Buiten ben ik ontzettend veel aan het werk, en het is vervelend om steeds met vieze vingers je telefoon te pakken haha. Het is alleen wel jammer dat Nederland nog geen samsung pay heeft, ik kan er nog niet mee betalen. Echter zit de NFC chip hier wel in.

Anoniem 07-09-2021

Superjaar sieraad.

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Ben echt verrast door alle mogelijkheden van dit horloge, connectiviteit werkt heel goed en duidelijk en hij is echt mooi om te zien. Lekker stoer en toch zakelijk mooie uitstraling en mensen geven regelmatig complimenten dat het er zo goed uitziet. Ik zou dit juweeltje zeker aanbevelen bij andere geïnteresseerde goed product en niks mis mee. Gr michael

Antoin67 30-08-2021

Geweldig

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Ik ben heel blij met dit horloge mijn zoontje en mijn broer hebben dit horloge ook gekocht
Ook hun zijn super enthousiast

Lnhr1960 29-08-2021

Uitgebreide gezondheisinformatie.

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Het horloge draagt prettig.
Samen met mobiel de gezondheidsinformatie die ik nodig heb.
Nadeel: iedere 4 dagen 3 uur opladen.

Anoniem 25-08-2021

Veel beter dan verwacht

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Ik, als analoog old school horloge liefhebber had niet verwacht dat dit eigenlijk de ultime horloge is. Dit horloge is in enkele seconden volledig anders door de wijzerplaat te veranderen, en binnen een minuut zit er ook nog een ander bandje aan, zodat het horloge niet eens meer lijkt op hoe hij eruit zag. Echt geweldig. Verder kun je hem koppelen aan je smartphone waardoor hij nog veel meer functies krijgt. Ik ben om, voor mij alleen nog een smartwatch.

Anoniem 23-08-2021

Een geweldige horloge

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Ik ben 1000% tevregen over het horloge je kunt we echt alles mee ik zal iedereen dit horloge aanraden.
Top product

Marl 22-08-2021

Geweldig draag comfort en uitstraling

Geschreven voor: Samsung SM-R800N zwart

Mooi designe en handige functie,handig in lage batterij verbruik,kan ongeveer iets meer dan 4 dagen.
Nadeel: Stalen horlogeband beetje aan krappe kant,heb dikkere pols.
Mijn vraag Is: is er orginele samsung losse schakel verkrijgbaar? Zo ja......laat me weten en waar.