Samsung Galaxy Watch3 zwart, bruin - Reviews

Vorm
rond
Kleur behuizing
zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Watch3 zwart, bruin op Kieskeurig.nl.

Stefanpsvehv_1913 12-10-2020

Goede kwaliteit

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 zwart, bruin

Goede kwaliteit, zoals gewend. mooi helder scherm. Het draaiwiel is ideaal! Alleen jammer dat de batterij sneller leeg is dan de galaxy watch.

Frankie P 12-10-2020

Fantastisch veelzijdige smartwatch

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 zwart, bruin

Toen het horloge arriveerde was ik gelijk verrast door de originele verpakking. In tegenstelling tot veel andere horloges komt deze in een mooie langwerpige doos die je gelijk laat kennismaken met het sjieke lederen bandje en de mooie zwarte kast. Qua styling is het echt een aanwinst en ik draag hem met trots.

Installatie was een peulenschil met de Wear app. De zoektocht naar een watchface duurde langer, er is keuze te over en je kunt zelfs met een design tool zélf aan de slag er is dus altijd wel iets vinden wat je mooi vind.

Ik gebruik het horloge met name als een day to day activity tracker. Ik hou van de automatische workout detectie zodat mijn lunch wandeling automatisch meetelt voor mijn fitnessdoelen. Ga ik echt flink aan de slag dan start ik één van de vele workouts die hij nauwkeurig meet; de samenvatting op het horloge en in de app achteraf is heel erg informatief; vooral de hartslagzones zijn een grote meerwaarde.

Wat ik wel mis ten opzichte van mijn vorige smartwatch is de herkenning van gewichten oefeningen. De Watch3 herkent niet automatisch een biceps curl of een shoulder press, deze moet je zelf kiezen. Dat maakt een vrije gewichten sessie minder spontaan.

Tenslotte hoop ik dat we snel de ECG en bloeddruk functies krijgen in Nederland.

Anoniem 10-10-2020

Echt een top horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 zwart, bruin

Dit horloge is waanzinnig je kan er alles mee wat je wil
Je berichten komen binnen je kan bellen diverse keus uit wijzerplaten top horloge

Zoet 10-10-2020

Top hsmartwatch

Wat een top smartwatch.
Het lezen van berichten, het bellen, meten van hartslag, zuurstof, maar ook sporten werkt perfect. Ik blijf hem wel flink aan de prijs vinden en hij mag nog wat dunner voor een smalle vrouwenpols.
Zeer tevreden, aanrader!

pieterva 09-10-2020

Fijn horloge met veel opties

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 zwart, bruin

De galaxy watch 3 is een fijne smartwatch voor dagelijks gebruik. Hij is nel opgeladen en houdt het dan makkelijk een dag vol. De draairing zorgt ervoor dat de apps op het horloge makkelijk de bedienen zijn. De samenwerking met mijn galaxy s20 telefoon is probleemloos en was ook makkelijk voor elkaar te krijgen. Ik zou het fijn vinden als Google maps en assistent ook op het horloge zouden werken. De slimme assistent van Samsung (bixby) is niet zo handig en spreekt bovendien geen Nederlands. Al met al een fijn apparaat wat ik vooral gebruik om naast de tijd, snel binnenkomende berichten te controleren en stiekem prikkelt het horloge ook om in beweging te blijven.

Sam18 09-10-2020

top horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 zwart, bruin

het horloge is heel precies het geeft alles goed aan en helpt goed met hardlopen je blijft gemotiveerd om actief te blijven, doordat te zeggen dat je even moet gaan lopen als je te lang stil zit.
ook is het heel fijn als je gaat fietsen van de bushalte naar huis dat die zelf al met de workout begint als je op de fiets zit en zelf niet meer de workout te starten en stoppen
hij houd gewoon alles voor je bij wat ideaal is
wat ook fijn is dat ik graag zwem en dat die ook mijn zwem workout bijhoud
het enige wat ik wat minder vind is de accu die 2 dagen mee gaat en op de verpakking 2,5 dag staat

Anoniem 08-10-2020

Stijlvol horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 zwart, bruin

Het is een super mooi en stijlvol horloge. Werkt prima en doet wat hij beloofd. Soms detecteerd hij niet automatische trainingen zoals een stukje fietsen. Verder niks op aantemerken.

Erik J 08-10-2020

Geweldig bij de tijd met dit ?

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 zwart, bruin

Horloge is een fantastische aanvulling op mn samsung note 20. Als uitvaartondernemer moet je altijd bereikbaar zijn maar je kunt niet altijd je telefoon te voorschijn halen. Een blik op het horloge lukt nagenoeg altijd. Super dus!

Eddy27 08-10-2020

Prima watch met veel mogelijkheden

Veel mogelijkheden met sporten
Prima hartslagmeter
Mooie uitstraling met verschillende prints.
Bij inspreken watsapp geen Nederlandse herkenning
Geen betaalmogelijkheden

Fred0183 08-10-2020

Top Watch

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 zwart, bruin

Had eerst de oude watch 3 in mijn bezit. Recentelijk de nieuwe Galaxy Watch 3 aangeschaft. Ben er weer zeer content mee. Meerdere apps,langere batterijvolume. Laad ook zeer snel op/ Mooi uiterlijk engemakkelijk te bedienen. Een aanrader voor een ieder.

Chesel06 07-10-2020

Handige gadget

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 zwart, bruin

Blij verrast toen ik op mijn verjaardag de smartwatch kreeg. Nooit echt 1 gewild, maar ik ben er echt blij mee. Appjes lezen, muziek luisteren. Een melding krijgen als je te lang stil hebt gezeten dat je toch even moet bewegen en dan een vrolijk poppetje dat je aanmoedigt als je ook echt op staat en een stukje gaat lopen. Geweldig. De batterij gaat lang mee en het beeld is heel scherp. Ik heb hem nu net een maand en moet waarschijnlijk nog een hoop ontdekken, maar ik ben er blij mee. Ik heb de bronskleurige, en die is prachtig

Gerald1901 07-10-2020

Mooi design

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 zwart, bruin

Mooi design en fijne functies. Batterij gaat helaas wat minder lang mee dan van de gear S3. De gear S3 ging makkelijk 2 dagen mee met always on display. Bij de watch 3 moet je wel dagelijks laden met always on display. Maar nog steeds heel goede batterij prestaties.

Alpha1888 07-10-2020

Veel watch faces, goed qualiteit

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 zwart, bruin

Ik vind dat het prijs te hoog is. De qualiteit van de galaxy watch 3 is goed, maar het horloge zelf heeft niet zo veel belangrijke functies. Mijn beoordeling zou beter zijn als het horloge EKG zou hebben.

Richard van Wijk 07-10-2020

Had beter gekund

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 zwart, bruin

Mooi design, en goed bandje bij het horloge.
Ontbreekt nog aan diverse apps voor op het horloge. Ook is het onnodig dat er een USB-A oplader bij het horloge zit, terwijl de standaard tegenwoordig naar USB-C gaat.

Graham 07-10-2020

Een mooie en goed functionerende horloge

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 zwart, bruin

Het is gewoon echt een horloge, geen vierkant look maar gewoon rond zoals een klassiek klokje eruit hoort te zien. Er zitten onwijs veel goede functies op, en de metingen die hij doet zijn gewoon echt nauwkeurig. Verbaast me ook hoe goed de horloge mijn slaap bij houd.

Rhino 07-10-2020

Werk goed maar doet nog niet alles

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 zwart, bruin

Ik heb dit horloge aangeschaft vooral om als hartpatiënt mijn resultaten te kunnen beheersen. Mis nog de bloeddruk meter en ECG. Werkt Samsung Nederland er wel hard genoeg aan goedkeuring voor deze apps te verkrijgen?

Anoniem 07-10-2020

Geweldig toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 zwart, bruin

Super fijn horloge, vooral als je ook aan sport doet zijn er veel functie die je kan gebruiken en gegevens die hij bijhoud voor verbetering. Voor de rest makkelijk in gebruik en zit lekker om de pols. Klein nadeel de batterij gaat wel snel leeg als je de hartslag meting aan hebt staan voor sporten. Maar het opladen gaat daar in tegen wel heel snel .

Rolf25 07-10-2020

Mooi model, klassieke look met leren bandje

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 zwart, bruin

de Watch 3 is een flinke verbetering tov de originele Watch. De Watch3 draagt prettiger mede door het leren bandje. Functies van de Watch3 zijn goed uitgebreid en goed te gebruiken.

MDWZ 07-10-2020

Klassiek en functioneel!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 zwart, bruin

Een aanrader! Lang heb ik getwijfeld om over te stappen van analoog naar digitaal. Maar de Galaxy Watch 3 is de doorslaggevende factor geweest, door zijn klassieke design en vele functionaliteiten echt een aanrader. Met de ridge sport band is hij ook goed te gebruiken tijdens het sporten in de sportschool of zelfs op het hockeyveld. Door de watervergrendeling ben ik niet bang voor zweet of regen. Eens in de 2 a 3 dagen moet ik hem even kort opladen maar dit is geen probleem.

Al met al een heel fijn horloge!

JeroenvG 07-10-2020

Zeer complete smartwatch met een prachtig design

Geschreven voor: Samsung Galaxy Watch3 zwart, bruin

Echt verbluffend, mega veel apps beschikbaar, boordevol praktische functionaliteiten, handige features en de horloge is op je wensen af te stemmen en communiceert erg fijn met mijn telefoon. Je kan je deze bijna in je broekzak houden want je kan er zelfs mee bellen! Dik tevreden, zeker een aanrader en de prijs waard.