Samsung Galaxy S10e 128 GB / canary yellow / (dualsim) - Reviews

Opslag
128 GB opslag
Besturingssysteem
Android 9.0

Schrijf een review voor dit product

Yvyk 23-11-2019

Super makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10e 128 GB / canary yellow / (dualsim)

Eindelijk de knoop doorgehakt en de galaxy 10 aangeschaft had ik veel eerder moeten doen.Heel gemakkelijk in gebruik.Maakt super foto's.

Rik30 22-11-2019

Mooi toestel!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10e 128 GB / canary yellow / (dualsim)

De Samsung s10e heeft een supermooie camera en heeft de perfecte maat voor mij. Batterij duur is niet super lang, echter voor mij voldoende.

Anoniem 20-11-2019

Super goede en snelle telefoon.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10e 128 GB / canary yellow / (dualsim)

Vorige maand heb ik mij een nieuw abonnement afgesloten en heb dus gelijk voor de S10e gekozen omdat deze dezelfde grote had als mijn vorige telefoon en ik ben zeer tevreden met de keuze die ik gemaakt heb.

Anoniem 19-11-2019

Perfecte telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10e 128 GB / canary yellow / (dualsim)

De telefoon is erg fijn en goed te gebruiken, ik heb geen negatieve opmerkingen over deze telefoon, zeker een aandrader

Anoniem 19-11-2019

Verrassend vernieuwend

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10e 128 GB / canary yellow / (dualsim)

Toestel nu een maand in gebruik, heel erg tevreden. Verrassend hoe gepersonaliseerd het toestel raakt binnen korte tijd.
Mooi design en een degelijk model.
Solide en betrouwbaar merk.
5 sterren als de accu langer mee zou gaan.

Ashwin 19-11-2019

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10e 128 GB / canary yellow / (dualsim)

Echt een goede telefoon voor een relatief lagere prijs. Snel, functioneel en erg mooi.
Ben er heel erg blij mee.

BOJAOL4ST 19-11-2019

Goede snelle en betrouwbare telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10e 128 GB / canary yellow / (dualsim)

Ik heb mijn Samsung Galaxy S10e gekocht om mijn Galaxy s8 te vervangen. Dit doet dit toestel gruwelijk goed. De telefoon is snel, en kan apps goed handelen, ook grotere games zoals fortnite of call of duty (mobile). Ook is het koppelen met andere samsung apparaten erg gemakkelijk en kan je perfect van je mobiel naar de tv streamen. Het toestel is ook betrouwbaar en heeft een batterij die lang mee gaat. Deze heeft mij nog nooit laten vallen met dat hij op eens leeg is, ook niet in Tromsø toen het -15° was. Verder ziet het toestel er prachtig uit en ligt het lekker in de hand, de grote is ook perfect. De camera's doen het ook erg goed, en met nachtmodus kan je heel erg mooi het Noorderlicht fotograferen. Voor iedereen die een toptoestel wilt, die niet te duur is, doet wat het moet doen, en goed is voor foto's raad ik de Galaxy S10e aan.

Anoniem 18-11-2019

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10e 128 GB / canary yellow / (dualsim)

Ik heb deze telefoon een paar maanden geleden gekocht. ik vind het een heel fijn toestel om te gebruiken. de telefoon heeft een fijn formaat. en hij is handig in gebruik. De telefoon is ook heel snel met applicaties opstarten. De camera is geweldig. Deze maakt scherpe foto's.

Anoniem 18-11-2019

Erg handzaam

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10e 128 GB / canary yellow / (dualsim)

Het is een erg makkelijk toestel wat grote betreft .Maakt prachtige foto's.
Baterij gaat mooi lang mee.
Erg tevreden mee.

HenkiePenkie 18-11-2019

Een handzaam formaat en toich compleet.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10e 128 GB / canary yellow / (dualsim)

De S10e heeft een handzaam formaat, is verrassend compleet en levert goede prestaties.Ben er zeer tevreden mee.

Vijr 17-11-2019

Fijne telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10e 128 GB / canary yellow / (dualsim)

Ik heb deze telefoon nu dik 2 maanden. Het is makkelijk toestel, alles wijst zich vanzelf uit. Ook ben ik nog steeds zelf aan het ontdekken. Met je vingerafdruk kun je van alles openen, heel handig. Wat ook heel fijn is dat je met de camera tijdens het filmen foto's kan maken maar ook achteraf van een filmpje. Enige nadeel is dat het geen mooie foto's geeft als je inzoomt. Wel fijn aan de camera is dat er een groothoek lens op zit waardoor je met bijv show' s de hele podium kunt opnemen terwijl je dichtbij zit. Verder zit er een goed geluid op.

Anoniem 17-11-2019

Hele fijne telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10e 128 GB / canary yellow / (dualsim)

Ik heb de s10e nu een maand en hij is super.
En zeker voor de prijs dit is zeker een aanrader want ik heb ook een s10 geprobeerd
en dit is bijna precies hetzelfde min de grote

Azmat 17-11-2019

Geweldige specificaties voor zijn formaat.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10e 128 GB / canary yellow / (dualsim)

Ik heb de S10e al 2 maanden in bezit en vind het een top ding. Ben heel tevreden met het platte scherm zonder curve, en vol gevuld scherm. Super goeie camera om veel verschillende fotos/videos te maken met veel instellingen, zonder overdreven veel cameras aan de achterkant. Daarnaast een niet te dun toestel dat breekbaar aanvoelt.

Rolf32 16-11-2019

Geweldig toestel!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10e 128 GB / canary yellow / (dualsim)

Ik heb de Samsung Galaxy s10e nu een paar weken en ben erg tevreden! Het formaat sprak mij erg aan. Niet te groot, niet te klein.. gewoon perfect! Ik ben iemand die veel foto's maakt.. Een goede camera was voor mij dus zeer belangrijk. De camera van de s10e voldoet helemaal aan mijn verwachtingen. Super kwaliteit in alle denkbare situaties. De andere kenmerken zijn ook gewoon top! Een fijn scherm, uitstekend geluid, snel etc.. Ik verwacht nog vele jaren gebruik te kunnen maken van deze telefoon.

Angelique23 16-11-2019

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10e 128 GB / canary yellow / (dualsim)

Het gebruik van de Samsung S10e was in het begin even wennen omdat er nu geen home knop meer is onderaan het scherm maar hij is zoveel sneller en prettiger in het gebruik met het bekende mooie design wat we gewend zijn. Ik ben er blij mee!

Anoniem 16-11-2019

Geweldige keuze

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10e 128 GB / canary yellow / (dualsim)

Heel goed toestel. Ik heb de s10e. Door het iets kleinere formaat past hij gemakkelijk in broekzak en tas

Peter59 15-11-2019

Ben er heel tevreden over.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10e 128 GB / canary yellow / (dualsim)

Heb deze gekocht via mijn provider en ben er zeer tevreden over. Maakt geweldige foto's. Ook het overzetten via de cloud ging fantastisch.

Roni 15-11-2019

Iets speciaals

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10e 128 GB / canary yellow / (dualsim)

Ik ontving deze telefoon als een geschenk van een persoon die voor mij dierbaar is, ik kan er gewoon geen genoeg van krijgen, een uitstekende combinatie van kwaliteit, design en functies. Samsung houdt niet op te verbazen met zijn producten. Verras uw geliefden met kwaliteitsgeschenken.

Anitie1307 15-11-2019

Samsung is gewoon top

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10e 128 GB / canary yellow / (dualsim)

Ik heb altijd een Samsung telefoon ben ook niet over te halen voor een ander telefoon.
De S10 is ook weer top. Mooie kwaliteit...ook van de foto's. Ben er ook zuinig op...

Voor mij niks anders dan Samsung en dat zn watch helemaal top.

Anoniem 14-11-2019

Prachtig toestel!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10e 128 GB / canary yellow / (dualsim)

Sinds 2 maanden een S10e als vervanger van de S7. Wat een prachtig, snel en betrouwbaar toestel. Maakt ook echt prachtige foto's.