Samsung Galaxy Note9 128 GB / lavender purple / (dualsim) - Reviews

Opslag
128 GB opslag
Besturingssysteem
Android 8.1

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Note9 128 GB / lavender purple / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

Anoniem 20-03-2019

Beste smartphone die ik ooit heb gehad

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / lavender purple / (dualsim)

Ik heb sinds iets langer dan een maand de Samsung note 9, top product! Haarscherpe foto's, ingebouwde selfie stik in de stylus pen, zuiver geluid aan beide kanten van t toestel, maar vooral het gehele gebruik van het toestel is gewoon top! Hij is misschien net wat slomer dan mijn vorige s7 edge toestel, maar dit maakt de batterij veel goed! Waar mijn s7 al 2 x opgeladen moest worden, hoeft dat met deze helemaal niet! Het ingebouwde geheugen is ook heeel erg fijn! Nooit meer iets weg gooien omdat je telefoon vast loopt... Ik ben fan!

Ron Kremer 08-03-2019

fantastisch toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black / (dualsim)

prachtig toestel met ongekende mogelijkheden, super snel, goed formaat de s pen doet goed zijn werk, deze telefoon in een must have

Monica63 08-03-2019

Top toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / lavender purple / (dualsim)

Al vele Samsung modellen gehad maar de Note blijft mijn favoriet. Sterke batterij, mooi groot kleurenscherm en oneindig veel mogelijkheden mee.

Ellenr1603 06-03-2019

Fantastische smartphone

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / lavender purple / (dualsim)

Nu twee weken in gebruik. Wat is het een geweldige telefoon. Na de note 4 moeten wachten op een volgende Note. Zo blij dat ik deze Note 9 heb gekozen. Heerlijk in de hand, snel, schitterende foto's kortom nooit meer anders dan een note. Weer een hit.

James85 04-03-2019

Perfect toestel voor alledaags gebruik

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / lavender purple / (dualsim)

In januari kocht ik dit fijne toestel. Het was een zeer wijze beslissing, want sinds dat moment kan ik mijn toestel niet los laten. Het toestel komt met een S-pen waarmee je eenvoudig aantekeningen kunt maken . Verder komt het met de mogelijkheid om van je telefoon een desktop te maken . (Let op: kabel benodigd)

TBorn 03-03-2019

De Note is geweldig

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / lavender purple / (dualsim)

Heb de Note 9 sinds januari en hij bevalt perfect. Heerlijk snel, een mega opslag en de S pen is een leuke extra. Zeer blij met dit toestel!

Hasna 03-03-2019

Fantastische telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / lavender purple / (dualsim)

Ik heb de telefoon nu vanaf 2 januari. Het is een fijne snelle telefoon om mee te werken. Hij ziet er chique uit en met de originele telefoonhoes van Samsung is het helemaal ideaal. Echt een genot om mee te werken. Het pennetje wordt vooral gebruikt om teksten mee uit te vergroten of een plaat mee in te kleuren. De kinderen vinden dit ook fantastisch. Al met al is het een geweldige telefoon.

Anoniem 01-03-2019

Beste telefoon die ik tot heden heb gebruikt!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / lavender purple / (dualsim)

Ik heb sinds februari nu de Note 9. Ik had eerst een iphone maar ben overgestapt naar Samsung. Hier heb ik zeker geen spijt van! De overstap ging heel soepel en vind het een betere telefoon als apple telefoons.

Ik raad iedereen aan om deze telefoon te gebruiken als dit in uw budget valt.

O89Antw 28-02-2019

Alles in één

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / lavender purple / (dualsim)

Ik heb dit toestel nog maar anderhalve week in bezit. Ik kom van een Samsung Galaxy S7, dus het verschil was behoorlijk :). Alles werkt supersnel en soepel. Jammer dat de fingerprintsensor nog aan de achterkant zit, maar op zich werkt t zo snel dat ik er geen last van heb.
De afmetingen van t scherm is een beetje aanpassen, vooral met t kijken van films.
Ik had hoge verwachtingen van de camera. Deze worden niet altijd waargemaakt, maar ik heb toch al wat jaloersmakende foto's kunnen maken op mn citytrip waar ik de camera goed heb kunnen testen :). Verder is de S pen zo een leuke toevoeging. Ik heb de Note, Note 2 en Note 3 gehad en dat miste ik wel in de Galaxy S reeks. Zeker de nieuwe Bluetooth functie is superhandig. Foto's maken (Echt een aanrader voor soloreizigers, als je je telefoon durft los te laten voor een ogenblik ;)), presentaties geven, muziek afspelen etc...
Softwaregewijs merk ik toch hier en daar wat onhandigheidjes op, maar dat is een kwestie van wennen denk ik dan.
Bloatware is as usual voor Samsung.
De batterijduur is zeer acceptabel.
Dual SIM werkt goed. Blij dat geheugen uitbreidbaar is (alleen jammer dat je dan geen 2e sim kaart kunt gebruiken) en lang leve de aanwezigheid van de 3.5mm jack!

Al met al wel echt heel tevreden met dit toestel. Ben er nog volop mee aan t spelen en ontdekken. Echt een aanrader.

Snellie2 28-02-2019

Geweldig

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / lavender purple / (dualsim)

Ben er super blij mee met de Samsung galaxy Note 9. Mooie foto's, uitgebreid geheugen, en groot scherm

Sgswolthers 25-02-2019

Geweldig toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / lavender purple / (dualsim)

Ik heb dit toestel nu anderhalve week.
En heb er nu al mijn voordeel mee. Er snel notities maken tijdens werk. Foto's bewerken met info van wat ik in mijn werk als constructie bankwerker tegen kom op tekeningen en in het werk zelf echt ideaal.

JM Hendriksen 25-02-2019

Samsung Note 9, een koning der titanen.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / lavender purple / (dualsim)

Vanaf het moment dat dit toestel in handen hebt, weet je het zeker. Dit is een absolute winnaar. Komende van de Samsung S7, kan ik alle meerdwaarde van de Note 9 enorm waarderen en dat zijn er nogal wat.

Omdat mensen vaak alleen het laatste onthouden, begin ik gelijk maar met de minpunten. Dat zijn er een paar.
- groot
-duur

Mooi! Nu we dat hebben gehad, kunnen we verder met de pluspunten.

En dat zijn er meer.

Allereerst viel mij de degelijkheid van het toestel op, een stevige grip en een fantastisch scherm. Zelfs als het uit staat. Ik ben ooit begonnen met de Samsung S6 edge en destijds was ik niet kapot van het infinity display en bij de S7 ben ik daar dan ook vanaf gestapt. Nu echter bij de Note 9 vind ik het wel prettig, want wat een prachtig "oneindig" scherm lijkt het!

Ik heb gekozen voor de diep donkerblauwe kleur, welke de telefoon een luxe uitstraling geeft. Bij mij verdwijnt hij gelijk in een hoesje, want beschadigen wil ik 'm niet. Daar is hij gewoonweg te mooi voor.

De knoppen voelen solide en werken naar behoren, wel jammer vind ik de bixby knop. Die is wat onhandig geplaatst en druk je nog wel eens per ongeluk in. Aangezien ik bixby niet gebruik, kan dat nog wel eens vervelend zijn. Gelukkig gebeurt dat niet al te vaak.

Natuurlijk is er de welbekende Stylus, iets waarvan ik eerst dacht dat het een leuke gimmick zou zijn. Maar de handigheid ervan zag ik al snel in. Selfies maken op afstand, je camera bedienen op afstand - fantastisch! Eindelijk sta ik zelf ook op de foto. De batterij duur van het pennetje is wel kort, pakweg 20-30 minuten, maar is snel weer op te laden door hem even terug te zetten in je toestel .

De camera's heeft Samsung netjes weggewerkt en doen geen afbreuk aan het fantastische design. Ik heb een luxe hoesje om mijn telefoon, met kaarthouder en extra vakjes. Deze stevig en wat dikker en ik kan daarom wat lastiger bij de vingerscanner komen. Wel werkt deze uitstekend en herkent deze mijn vinger al bij de minste aanraking.

Het overzetten van de S7 naar de Note 9 heb ik met de meegeleverde app gedaan en verliep vlekkeloos. Alle fotos en instellingen kwamen direct over en wat ik niet mee wou nemen, kon ik ook achterwege laten. Ik kon dus direct met het toestel aan de slag.

Ik werd verwelkomd door Android Oreo en kreeg gelijk de update naar Android Pie voorgeschoteld. Deze upgrade duurde een klein half uurtje, maar daarna stond de nieuwste versie op mijn Note 9. Wat een genot, wat een beeld.

Ik heb hem nu bijna een maand in gebruik en durf bijna met zekerheid te zeggen dat ik niet meer anders dan een Note wil. Juist, ik ben een fanboy geworden!

De batterijtijd verbaast mij nog het meest. Ik gebruik de telefoon best intensief. Ik stream op youtube/twitch, maak veel foto's, social media gebruik ik erg veel, mijn gezondheid hou ik bij, ik deel veel op de welbekende apps (insta,whatsapp,etc), in het kort ik gebruik hem best heel intensief en mijn Note weet het net geen 48u vol te houden. Bijzonder! Opladen kan zowel via de bekabeling (USB-C) als draadloos en duurt nog geen 2 uur om van 0 naar 100% vol te gaan. Ik hoef mijn telefoon niet meer 's-nachts eindeloos aan de lader te hebben dus! De batterij gaat nu dus nog langer mee, hoera!

Ik wandel veel met mijn hond buiten in het bos en mag daar graag plaatjes en filmpjes van maken. Ik keek mijn ogen uit toen ik mijn eerste filmpje terugkeek. Het dynamische beeld was fantastisch en ik had helemaal niets aan de instellingen gedaan. Foto's zijn even zo goed, maar ik had ook niet anders verwacht.

Ik heb voordat ik dit toestel ging aanschaffen een aantal andere toestellen in de overweging genomen, maar ik ben zo blij met mijn besluit. Die toestellen had dit nooit kunnen toppen.

Om nog even op de kernwaarden terug te komen:
Functies: 5 sterren, want die zijn er bijna onbeperkt. 5 Sterren
Prestaties: Vlot, snel, mooi, met alles. 5 Sterren
Design: Is persoonlijk, maar ik hou ervan. 5 Sterren
Prijs/kwaliteit: Hier is altijd ruimte voor verbetering, daarom 4 sterren.

Wat een paradepaardje!

Kan je hem betalen en vind je het grote formaat geen probleem?

Dan is dit ook een toestel voor jou.

Adriaan73 24-02-2019

geweldige alleskunner

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / lavender purple / (dualsim)

Voor mij is dit toestel met DUOsim een fantastisch zakelijke tool. Ik kan er zowel met prive en zakelijke sim tegelijkertijd mee bereikbaar zijn. In combinatie met de Tablet S4 perfect voor het maken van aantekeningen nieuwe stijl. Geen boekjes meer maar alles digitaal. Verder snel en krital helder beeld. Top product.

Dolfijn 24-02-2019

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / lavender purple / (dualsim)

Mijn telefoon en tablet gingen tegelijk stuk en was dus op zoek naar een apperaat. De Note heeft alles in zich om dit te vervangen. En ben dan ook zeer te vreden. De telefoon werkt goed en snel. Het werkgeheugen is ook voldoende. Het helderheid van het scherm is mooi en scherp.

Anoniem 23-02-2019

Een geweldig toestel!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / lavender purple / (dualsim)

Deze maand mijn Note 9 aangeschaft na 2 jaar een S7 edge gebruikt te hebben. Echt een geweldig en compleet toestel! Snelheid, perfecte afwerking en een supermooi display. Tot nog toe een genot om in gebruik te nemen! Nog geen milliseconde spijt van gehad!

TonnyL 23-02-2019

Beste Toestel op de markt!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / lavender purple / (dualsim)

Geweldig toestel, snel, beste beeldkwaliteit, juiste formaat, beste prestaties! Ik heb dit toestel gekocht in opvolging van mijn Galaxy S9 Plus, ook dit was een prima toestel echter de Note 9 biedt net dat beetje extra's waaronder de zeer handige pen waar je zoveel extra mee kunt doen. Ik ben opnieuw zeer tevreden met mijn Samsung Note9 en kan mij zelf niet voorstellen dat er toestellen zijn die de Note9 kunnen overtreffen.

Maurice78 21-02-2019

Ik heb eindelijk een mooi handschrift!!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / lavender purple / (dualsim)

Ik heb de Galaxy Note9 een week in gebruik en vond 'm aanvankelijk eerst wel groot maar eenmaal in gebruik valt het uiteindelijk net als alle voorgaande telefoons wel weer mee. Het overzetten van mijn overvolle s8 met de smartswitch aan de kabel ging super vlot. Het scherm is prachtig om elk detail te kunnen zien en met de S-pen kan ik mooier schrijven en tekenen dan op papier. De 'nieuwe' functies ten opzichte van mijn (oude) Galaxy s8 moet ik nog verder ontdekken dus genoeg te doen. Enige kritiek is wellicht het ietwat hoekige design.

Riezal 20-02-2019

Voortreffelijk!!!Big Fan

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / lavender purple / (dualsim)

Een zeer mooie en geweldige telefoon. Het mooie scherm en de uitstekend werkende s-pen maakt het plaatje van de Note 9 helemaal af!!! Een dikke pluim voor SAMSUNG.

ereijenga 19-02-2019

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / lavender purple / (dualsim)

Ik heb dit toestel onlangs aangeschaft en hij voldoet aan alle verwachtingen! Heerlijk groot scherm, niet te breed dus ook gemakkelijk te bedienen. Verder is de pen goed verborgen en mooi gemaakt met een klikmechanisme. Werkt erg goed en spelletjes spelen met de pen is ook heel fijn. Camera kwaliteit is ook prachtig!

Al met al een aanrader! Ik heb tot nu toe altijd de Galaxy serie gehad en dit is de eerste keer dat ik overstap naar een ander model. Bevalt goed en voelt nog even vertrouwd.

Thyr 19-02-2019

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / lavender purple / (dualsim)

Ik vind het een heel fijn toestel en het heeft veel mogelijkheden.De kwaliteit fotos zijn zo mooi dat ik geen apart foto toestel meer nodig heb, en ook een leuke bijkomstigheid is dat je via de spen fotos kan maken van een afstandje. het beeldscherm is onwijs scherp en mooie kleuren, hij is snel. ik ben er helemaal blij mee, echt een toestel om aan te raden!!