Sony Xperia XZ2 Premium zilver / 64 GB / (dualsim) - Reviews

64 GB opslag
Besturingssysteem
Android O
Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 98 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

8,9

Jimvdbrand 31-07-2018

Groot scherp scherm, Super Camera, fijne app functies

Ik heb voor deze telefoon gekozen vanwege het mooie uiterlijk , de goede camera + uitstekende audio opties. Het scherm is heel scherp en de 4k resolutie is prachtig.Het enige nadeel aan dit toestel is in mijn ogen het toch wel relatief zware gewicht. Maar goed dit afwegend tegen de prestaties van dit toestel en het afgewerkte uiterlijk kan mij niet doen afwijken van aanschaffing van dit moderne toestel! Als je houdt van een mooi afgewerkte audio telefoon met een top camera kan ik je dit model zeker aanraden!!

Pluspunten

• Camera
  • Groot Scherm
  • 4K Resolutie

Minpunten

• Gewicht
  • In een hoesje wordt het toestel wat dik

Amandeep 20-08-2018

Mooiste schermresolutie, Goede Batterijduur

I bought this smartphone just for the resolution and surround sound, but most impressive about this is, Its Battery and Camera. High end finish on the back.
I would recommend this smartphone rather than Samsung flagship

Pluspunten

• Battrijduur
  • Camera
  • Schermresolutie

Minpunten

• Geen aparte SD kaarthouder
  • Gewicht

Tom 20-08-2018

Mooi design, super display

Wilde een toestel of-mainstream maar wel alle functionaliteit van een flagship. Altijd een Sony liefhebber geweest. Dus dit was een mooie stap om weer een Sony in mijn bezit te krijgen.
Toestel oogt erg mooi ligt goed inde hand. Zelfs bij mij, heb namelijk erg kleine handen. Over prestatie hoef ik niet veel te zeggen. Voldoet aan alles wat er mee wilt doen. Het scherm is super nice omdat hij wat breder is en minder lang. Content past beter en voelt natuurlijker aan en bovendien ook nog eens op 4K. Het geluid is meer dan prima staat boven elke andere smartphone. De habtic feedback(trill) is een beetje een gimmick of je moet er van houden.

Pluspunten

• Display
  • Speakers
  • Accu duur
  • Camera

Minpunten

• Gewicht
  • Erg glad, dus val gevoelig

H.A. Driesen 19-08-2018

helder beeld en geluid

Wilde een smartphone met top mogelijkheden, vooral op gebied van fotografie en duidelijk leesbaar scherm. Ook uitbreidbare opslagmogelijkheden (SD kaart) een vereiste.
Inmiddels aan het experimenteren met de camera (vooral in donkere omgeving een verbetering). Opmerkelijk is het betere bereik in gebieden met slechte dekking

Pluspunten

• helder en groot scherm
  • super geluid
  • snel in gebruik

Minpunten

• zwaarder dan andere toestellen
  • snel last van vingerafdrukken ed

Ronny Van Bladel 01-09-2018

Alles wat je nodig hebt

Applicaties starten snel op en reboot is zeer snel. De dubele camera laat toe haarscherpe foto's te nemen met weinig of slechte belichting, ideaal in musea waar je geen flash mag gebruiken. Toestel ligt zeer goed in de hand en met de vingerscanner aan de achterkant is het gemakkelijk met 1 hand te bedienen, zelfs zonder de speciale optie om het scherm te verkleining voor 1 hand bediening. Office applicaties werken zeer vlot dankzij het groot geheugen.
Overladen is niet mogelijk dankzij Battery Care, ideaal voor opladen tijdens de nacht.

Pluspunten

• Camera en video recording
  • Snelheid

Edlin 29-08-2018

Goed toestel

Een goed toestel en prima in gebruikt. Ik raad iedereen aan om dit toestel aan te schaffen en ik kreeg ook nog gratis dure hoofdtelefoon. Het is altijd welkom!

Pluspunten

• Grote scherm
  • Goede camera
  • Grote batterij vermogen

Minpunten

• Af en toe zit er vast

Stephan 28-08-2018

Prettige telefoon

Na jaren achter één altijd hetzelfde merk telefoon gehad te hebben de "overstap" gemaakt naar de Sony Xperia XZ2 Premium en ik moet zeggen tot op heden bevalt deze mij prima! Ten eerste de telefoon doet prima wat hij moet doen en dat is bellen en gebeld worden! En al het extra doet hij ook prima! De telefoon voelt degelijk aan, stevig en ook wel redelijk zwaar in eerste instantie maar er zit dan ook wel een stevige accu in. Heeft genoeg mogelijkheden. Het gebruiksgemak is ook prima. De telefoon heeft een prettig groot scherm met een goede resolutie je kan er mooie foto's mee maken met de dubbele camera, heeft een lange accuduur en een mooie vormgeving. De telefoon heeft vast nog veel meer dingen maar ben hem nog steeds aan het ontdekken. Nogmaals tot op heden bevalt de telefoon prima!
Eigenlijk allemaal positief maar wel een kleine kanttekening en misschien ligt het aan mij maar de telefoon voelt zonder hoesje wel glad aan, heb hem dan al een paar keer bijna door me vingers laten glippen en heb hem snel voorzien van een hoesje!

Pluspunten

• Groot scherm met hoge resolutie
  • Accuduur
  • Mooie foto's

Minpunten

• Zonder hoesje voelt de telefoon glad aan.

Eleonora Hovhannisjan 20-08-2018

Groot scherm.

Ontzettend tevreden en heb ik al mijn collega's, vrienden en kennissen aangemoedigd om hetzelfde telefoontoestellen aan te schaffen !!! Dit is al mijn derde Sony Xperia premium. Handig, 📸 maken, opnemen 📹, is het genieten. Jammer is opladen moet vaak!!! Ik had gewild ook Powerbank! Toch zal ik altijd Sony Xperia kopen! Uiteraard, ik zal zeer blij zijn met maandelijks 250,-💶! Met vriendelijke groet Eleonora

Minpunten

• Vaak moet opladen
  • Graag ook Powerbank

Alex1012124 20-08-2018

Top telefoontje

Geweldig 4k scherm, accu doet wat het zou moeten doen namelijk je van genoeg stroom voorzien tot het einde van de dag, kan trouwens niet wachten tot die nucleaire batterijen er zijn voor smartphone's

Pluspunten

• Goed scherm
  • Veel geheugen
  • Grootte accu
  • Waterdicht

Minpunten

• Niets ><

Ray 04-08-2018

De grotere, betere broer van de XZ familie!

Ik heb voor dit toestel gekozen omdat ik al vanaf Sony Ericsson, enkel Sony toestellen heb gehad. De XZ was zo goed bevallen, die werkt overigens nog steeds, dat ik niet anders kon dan het grotere broetje van mijn oude toestel te halen.

De verhoogde accuduur, betere camera en 6gb RAM zorgen gewoon voor een uitstekend algemeen plaatje. Nou moet ik zeggen dat apps en widgets verplaatsen naar een ander tablad op je homescreen nogal lastig gaat. Niks wat een kleine update niet kan maken. Ga er van uit dat dit snel weer opgelost is. Telefoon is echter wel wat groot en de bolle rug is niet iets waarvan ik zeg dat ze dit aan moeten houden. Behoorlijk zwaar is het toestel ook. Iets meer dan een halve kilo, zo uit mijn hoofd.

Buiten dat lijkt een hoesje te bestellen voor deze telefoon ook een hell. Aangezien ik 3 weken moet wachten al heb ik dit hoesje besteld voordat de telefoon überhaupt bij mij op de mat lag.

Nou heb ik over het algemeen nog niet veel te klagen over de telefoon, merendeels positieve punten. Het gebruiksgemak en Xperia Care (support lijn), zijn altijd bereid je verder te helpen met wat er ook moge zijn met het toestel. Gewoon een super product!

Pluspunten

• Super heldere foto's
  • Camera werkt ook behoorlijk 's nachts
  • 6GB RAM (ofwel snelheid van het toestel)
  • Quick charge

Minpunten

• Zwaar toestel
  • Geen 3.5mm jack(men krijgt wel een adapter)

David 27-07-2018

sony xperia xz2 premium

super mooi design weer egt weer iets dat alleen sony kan ligt lekker in de hand en strak vormig beeld scherm altijd top mooie kleuren en voor al over te spreken over t hdr kijk namelijk veel netflix op me telefoon en youtube de nieuwe spiekers geven goed helder geluid luid en duidelijk camera super mooi heldere scherpe foto, s en presteerd super goed in laag of lastig licht en ben blij dat dit keer ook aan voor zijden scherm flits er is over al gezien egt too toestel weer

Pluspunten

• goede camera en goed scherm
  • mooi strak design goed geluid

Sehhh 25-09-2018

Goede accuduur, sterke telefoon

Goede accuduur, komt makkelijk 1,5 en soms zelfs 2 dagen door. Beetje aan de zware kant maar sterk em robust

Pluspunten

• Sterke telefoon
  • Goede accuduur
  • Zeer helder en prettig beeld

Minpunten

• Aan de dure kant

Rens 25-09-2018

groot scherm

super snel en goede game beeld goed helder en handzaam goede camera zeer goed 23mp camera wit is wit en de radio is ook goed ook de ontvangst

Pluspunten

• snel
  • mooi foto
  • geluid

Dan 24-09-2018

Mooi beeld goede prijs kwaliteit

Vertouwd menu goede snelheid fijne camera super prijs kwaliteit verhouding!
De opties zijn goed en de experia extra’s zijn een mooie bijkomst.

Pluspunten

• Geheugen
  • Camera

Minpunten

• Het was een kado voor m’n kind ik heb een oudje😉

Inge 23-09-2018

Goede accuduur, fijn in gebruik

In eerste instantie vond ik het toestel best groot, maar nu ik hem een paar weken in gebruik heb, is het eigenlijk heel fijn. Kwaliteit is zeer goed en de beloofde lange accuduur klopt ook. De eerste dagen merkte ik dat nog niet zo, maar nu na een paar weken gebruik kan ik gerust twee dagen met de accu doen terwijl ik zeer intensief gebruik maak van mijn telefoon.
Al met al zeer tevreden.

Pluspunten

• Groot scherm
  • Lange accuduur
  • Goede camera

Celine 23-09-2018

Top telefoon met groot scherm, geweldige accuduur

Echt een aanrader! Deze telefoon heeft alles in huis wat je je maar kan bedenken en is super fijn in gebruik. Het kraakheldere grote scherm zorgt echt voor een betere beleving bij het kijken van video's etc. Ook de camera is echt top. Heb zelden zulke mooie foto's kunnen maken. Dat dankzij de dubbele aan de achterzijde. Wat ik het belangrijkste vind, is de accu. Nou die gaat echt super lang mee. Ik laad hem maar eens in de 2 dagen op. Mocht de accu toch leeg zijn... Geen probleem! Met de fastcharger die bijgeleverd is, is je telefoon zo weer opgeladen.
Verder werkt alles lekker snel door de processor die erin zit en kun je maximaal mutitasken zonder problemen.
Kortom, deze telefoon is elke euro waard!

Pluspunten

• Accuduur
  • Groot scherm
  • Kan tegen een stootje

Minpunten

• Heel glad materiaal, glijdt snel weg

Richard 20-09-2018

Superfijn toestel

Dit toestel heb ik helaas noodgedwongen moeten aanschaffen omdat mijn oude het na 6 jaar had begeven. Dit was trouwens ook een Sony Xperia. Reden genoeg om weer voor een Sony te gaan. Het is een fijn toestel dat in alle opzichten voldoet aan mijn verwachtingen.

Sehhh 20-09-2018

Goede accuduur, sterke telefoon

Pluspunten

• Sterke telefoon
  • Goede accuduur
  • Zeer helder en prettig beeld

Minpunten

• Aan de dure kant

Paula 19-09-2018

Mooi scherm, mooie foto's onhandig design

Als trouwe sony gebruiker, ben ik over deze telefoon weer zeer tevreden. Het scherm en de foto's zijn fantastisch. De dubbele camera, maakt haarscherpe foto's. Alleen de ronde kunstof achterkant is zeer onhandig. Ik had nooit hoesjes om mijn telefoon, maar dat heb ik nu wel gedaan. Anders valt de telefoon overal vanaf. Overigens is het hoesje van sony zelf, wel erg fijn. Dat er geen ingang op zit voor een jack is even wennen maar overkombaar

Pluspunten

• Dubbele camera
  • Groot scherm
  • Groot geheugen

Minpunten

• Design is niet mooi en inhandig
  • Geen jack

DP 19-09-2018

Fantastisch toestel!

Heb de telefoon net 2 dagen ik huis maar ik ben onder de indruk.
Prijs / kwaliteit verhouding is zeer goed, toestel is snel en van alles voorzien.
Voelt degelijk aan.