Samsung Galaxy J5 (2017) 16 GB / goud - Reviews

Opslag
16 GB opslag
Besturingssysteem
Android

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy J5 (2017) 16 GB / goud op Kieskeurig.nl.

anoniem9856 09-04-2019

prut

Geschreven voor: Samsung Galaxy J5 (2017) 16 GB / goud

hij was zo kapot, hij maakt geen mooie en goede foto's er zat binnen 2 weken een barst in en ik had echt een goed hoesje ik heb hem nu een jaar en ik ben echt toe aan een nieuwe hij valt de hele tijd uit ik kan maar 3 uur met een volle batterij doen en dat is echt prut. en niks perfecte selfie die zijn echt verschrikkelijk.

koop dit ding niet!

Hans S 21-12-2018

Veel voor een relatief lage prijs

Geschreven voor: Samsung Galaxy J5 (2017) 16 GB / goud

Ca 4 weken in bezit. Goed toestel batterij gaat bij normaal gebruik tot 2 dagen mee. Normaal is bij mij mail kijken/antwoord 1/2 uur browser 2 uur en weer kijken en diverse 2,5 uur, dus ca 5 uur. Het toestel is snel genoeg, zodat je je niet ergerd aan het wachten. Goede camera, erg scherp.

Immie 17-08-2018

Na een jaar al kapot.

Geschreven voor: Samsung Galaxy J5 (2017) 16 GB / goud

Ik heb deze telefoon vorig jaar juli bij een abonnement gepakt. Vind het alleen jammer dat de telefoon nu al kapot is. Ben zelf altijd voorzichtig met telefoons. Het scherm reageert nergens meer op en de aan en uit knop reageert ook niet meer.

Anoniempje 20-11-2017

Dit product doet het goed.

Geschreven voor: Samsung Galaxy J5 (2017) 16 GB / goud

Ik heb dit product nu een paar weken. Ik ben tot nu toe erg blij. Er is een goede camera en het heeft een mooi design. Af en toe wat langzaam, maar dat geeft niet. Ik vind het beeld ook erg mooi.