Sony Xperia XA zwart, Grafiet / 16 GB - Reviews

Android OS
Opslag
16 GB opslag

Brera01 10-01-2017 Product paar weken in bezit

Mooi ding, zeer goede camera

Op zich best een leuk en handig toestel. De camera is erg goed en maakt behoorlijk scherpe foto's ook bij weinig licht. Alleen jammer dat de accu vrij snel leeg raakt, zelfs in de stamina modus. Voor de rest een leuke mobiel die niet al te kostbaar is.

Pluspunten

• Goede camera
  • Prima geluid
  • Snelle processor
  • Handig in gebruik

Minpunten

• Accu raakt vrij snel leeg
  • Opladen vanaf de computer gaat traag

Jan 21-07-2016 Product paar weken in bezit

Review Xperia XA

Een geweldig goed functionerend toestel, zoals de verwachting was. De accu loopt sneller leeg dan gehoopt en verwachting. Aan te raden voor uitgebreid gebruiksgemak en apps.

Majordad 28-07-2016 Product paar dagen in bezit

Overstep Apple naar Sony

Over gestalt van iPhone naar Sony Xperia XA. Ik heb Thuis zeer veel van Sony
Android werkt net zo makkelijk als met de iPhone
Wel even Zoeken, maar dat is ook weer leuk.
Ligt lekker in de hand met een zeer acceptabel batterij verbruik.
Ook een fine camera zones aan de voor als achterkant

Topcuj 24-07-2016 Product paar dagen in bezit

Kwaliteit telefoon

Super telefoon ben er super blij mee niks te klagen
Super snel
Prima te besturen
Mooi licht in de hand

BartyBoy98 17-07-2016 Product paar weken in bezit

Fantastisch

9,4
De Sony Xperia XA is een fantastische smartphone, hij is snel en heeft een prachtig uiterlijk en een prachtig scherm. De smartphone ligt lekker in de hand en het scherm is mooi afgerwerkt aan de zijkanten. Gewoon geweldig!

SVis 16-07-2016 Product paar dagen in bezit

Xperience XA top

Sinds kort een Sony Xperia XA bij mijn abonnement. Bij de aankoop is niets gelogen over dit toestel. Het is dan misschien niet het topmodel Xperia X maar het voldoet ruimschoots aan mijn gebruikerswensen. Het toestel heeft een prima scherm, werkt vlot en smaken met (voor mij) nw Android versie een fijne ervaring waardoor ik dit toestel zeker zou aanbevelen!

Myrthe 15-07-2016 Product paar weken in bezit

Sony Xperia XA

De Sony Xperia XA is de ideale telefoon als je graag wel alles op je telefoon wilt kunnen doen, maar niet teveel geld kwijt wilt. Er zit een degelijke processor in die alles soepel laat lopen. Ook zit er een goede camera op, heeft het een mooie vormgeving en ligt het toestel fijn in de hand. De enige minpunten zijn de accu die bij veel gebruik redelijk snel leeg loopt, en vind ik zelf dat het geluid niet zo hard is als op andere toestellen van Sony. Desondanks vind ik de XA een echte aanrader voor als je je telefoon gewoon normaal gebruikt.

Sunny 15-07-2016 Product paar dagen in bezit

Prachtig telefoon met slechte batterijduur

Prachtig telefoon. Mooi design. Doordat de achterkant niet van metaal is, voelt telefoon licht aan. De scherm is groot genoeg om lekker video's te bekijken, maar niet te groot voor in je broekzak. Ik merk niks van dat de scherm 720p is. Enig nadeel is de batterijduur. Wanneer ik de telefoon s'nachts volledig oplaad, moet ik eind van de middag/begin van de avond alweer opladen.

maxje 16-02-2017 Product paar maanden in bezit

te veel standaard Apps

Ik ben een fan van Sony vanaf de eerste mobiele telefoons. Ik heb verleden jaar de XA gekozen na vergelijk van de procesors en vooral camera's van verschillende toestellen. Goede camera en veel intern geheugen zit ik in het hoogste segment van mijn budget. Deze Sony viel mij op twee dingen tegen: Dat er zoveel Apps standaard opzitten dat de telefoon al 65% vol zit bij aankoop. En dan komen er ook nog persoonlijke Apps bij. Tevens irriteerde mij het meldingsgordijn. Als je het naar beneden swipte zit je elke keer in je instellingen of in het zoekscherm van je Apps. Jammer. Verder mooi vormgegeven en mooie foto's.

Pluspunten

• goede camera voor mooie foto's
  • snelle processor
  • energiebeheer / staminamode

Minpunten

• te veel standaard Apps
  • meldingsgordijn niet fijn in het gebruik

Simon 30-07-2016 Product paar dagen in bezit

Doet het prima

Heerlijke telefoon, alleen soms is het beeld wel een beetje te lang om sommive dingen aan te klikken

Chantal 27-07-2016 Product paar dagen in bezit

Review xperia XA

Alles is perfect alleen het geluid is helaas te zacht. Maar verder is de telefoon goed. Goeie camera fijne werkwijze van de telefoon.

Rianne 23-07-2016 Product paar dagen in bezit

Ik wil niks anders meer!

Na even van Sony te zijn afgestapt, nu toch maar gekozen voor de Sony xperia xa, beste keuze van het jaar! Onwijs blij met deze makkelijke telefoon die toch al de functies heeft die je nodig hebt!

Tim 22-07-2016 Product paar dagen in bezit

Top mobiel

Hij werkt super hij is super snel en maakt hele goede foto's ook kan je er aardig wat games op spelen.
De pluspunten vind ik echt de snelle processor en veel ram.

McMaas 19-07-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi toestel

9,4
Mooi toestel. Tot zover goed stabie.. Ik vind het zelf prettig dat er niet al te veel bloatware op staat en dat je met het beetje dat er wel op staat niet elke minuut om de oren wordt geslagen.

Gerard 19-07-2016 Product paar dagen in bezit

Soepel en lekkerliggens

Een goed vormgegeven telefoon. Die lekker in de hand ligt. Alles naar behoren doet en veel plezier hmgeeft

Kevin 17-07-2016 Product paar dagen in bezit

super telefoon

prijs kwaliteit is geweldig. gaat lang mee op batterij. beeldscherm is goed genoeg. mooie kleurstellingen!

PvS 15-07-2016 Product paar weken in bezit

Super tevreden

Erg tevreden met m'n Xperia xa. Snel, veel opslag, duidelijk door het programma met toestel uitleg. Daarbij ziet ie ook nog eens mooi uit.

Tim 15-07-2016 Product paar dagen in bezit

Top mobiel

Ik heb hem net een paar dagen en hij bevalt mij super goed hij is snel en ligt fijn in de hand. Het enige soort van min puntje is dat de box heel zacht is al heeft hij wel mooi geluid.

Danielle 15-07-2016 Product paar dagen in bezit

Super telefoon!

Nadat ik 4 jaar de xperia s gebruikt heb, is nu de xperia xa de gelukkige. Mijn eerste ervaringen met de xperia xa zijn erg goed. De telefoon is snel, maakt mooie foto's en door het uitbreidbare geheugen kan er erg veel op. Het geluid van de telefoon is super goed! Het enige dat ik had willen veranderen is misschien dat de telefoon iets kleiner had mogen zijn. Maar aan de afmetingen kan ik wel wennen. Ook fijn is de speciale modus wanneer de batterij bijna leeg is, door deze modus gaat de telefoon extra lang mee. Wel wennen is het dat in deze modus er geen meldingen van mails en appjes binnen komen.
Al met al is de xperia xa echt een super verbetering op mijn oude telefoon en ben ik er in ieder geval heel blij mee!

Sidney koch 15-07-2016 Product maand in bezit

Goed toestel met een aantrekkelijke prijs

Ik ben sinds een paar maaden in het bezit van de sony xperia xa nadat mijn z3 niet meer te repareren was en ben toen voor de xa gevallen ik vind het een fijne telefoon met een goede luxe uitsraling het gebruiks gemak vind ik ook voldoende omdat hij voor de prijs erg snel. Het enige nadeel vind ik de krasbestendigheid van de behuizing zo is mijn achterkant inmiddels een aantal krassen rijker echter mag dit de pret niet drukken en kan ik zeggen dat ik nu al zeker 4 jaar tevreden ben met een sony telefoon. Ga zo door zodat we er nog lang van kunnen genieten

M.v.g sidney koch