Sony Xperia X goud, Limoen / 64 GB / (dualsim) - Reviews

64 GB opslag
Besturingssysteem
Android
Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 152 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Blackbird 15-07-2016
  • Product maand in bezit

Weer een super Sony smart phone

We zijn trouwen Sony gebruikers. Zo hebben we veel verschillende smart phones gebruikt. Mijn vorige was een. Z2 en ondanks dat die snel en prettig in gebruik was, is de X toch beter. Het snel opstarten van apps en vooral de beduidend langere gebruiksduur van de batterij is een groot plus punt.

Mishja 15-07-2016

Xperia X limegold

9,4
Superfijne telefoon met veel mogelijkheden. Heel helder beeld en mooie afwerking. Helaas is de X niet waterdicht, dus moet je de performance nemen.

Opus Farzi 15-07-2016
  • Product maand in bezit

Sony x een stap vooruit in stijl

Na dat ik al ongeveer een half maand al met deze telefoon heb gewerkt kan ik nu zeggen dat sony x een subtiele stap vooruit is van de z5 kwa prestaties, maar een enorme stap kwa design zowel visueel als op practisch gebied.

De 1080p beeld van de sony x is mooi vel en zacht op het oog zowel op hoge en lage helderheid.
De telefoon is netjes ontworpen met een aleen zichtbaar de lichtsensor, voor kamera en twee naarvorengerichtte speakers waarvan de bovenste een de notificatie led bevat wat toevoegt aan de simplistische design

De rand ban de sony x is voelt goed in de hand en heedt maar een klepje en voor in mijn geval 1 sd kaart en nano sim
Verder heb je de ontgrendelknop met vingerafdruk sensor aan de rechterkant, wel jammer is de ongemakkelijke plek waarop de volume knop zich bevind

Verder is de op de achterkant slechts een een kamera, flitser en het experia logo te vinden, overall een strak ontwerp met als tegevaller de positie van de volumeknop

De telefoon loopt natuurlijk op android en alles loopt soepel heb alle apps waar ik aan dacht zonder probleem kunnen gebruiken, al leek snapchat af en toe moeizaam te werken en had ik niet gebruik kunnen maken van de xperia toetsenbord die op de vorige modellen beschikbaar waren, inplaats daarvan had ik de swiftkey toetsenbord moeten gebruiken waar je weinig opties in hebt, zo was er nergens een manier om suggesties te verbergen.

Mb 15-07-2016

Zeer goed toestel

Ligt lekker in de hand. Snel, gebruiksvriendelijk en mooi vormgegeven toestel. Beeld is super helder.

Rinaldo 15-07-2016

Zeer tevreden met mijn mooie & snelle Xperia X

9,4
Nu alweer mijn derde mobiel van de Xperia-lijn. En zeer tevreden met de Xperia X. Het formaat, gebruiksgemak, scherm en snelheid spelen daarin een belangrijke rol. Moeite waard om de bijpassende touch style cover aan te schaffen en ondanks de 32gb geheugen toch maar een geheugenkaart gehaald van 500gb. Toppertje

Kirsten 15-07-2016

Top telefoon!

Ik vind de xperia X een hele mooie en fijne telefoon. Alles wat ik met een telefoon wil doen kan met deze. Hij reageert snel en houdt makkelijk vast. Mooi vormgegeven en een mooi kleurtje. Ik ben er super tevreden over!

Jeannette 15-07-2016

Fijn toestel

In vergelijking met mijn vorige Sony xperia, is dit een super vooruit gang. Fototoestel is van hoge kwaliteit, helder, scherp.
Ligt goed in de hand. Licht van gewicht. Mooi design. Batterij gaat tot nu toe lang mee ook bij intensief sociale media gebruik.

multimedia 15-07-2016
  • Product kwartaal in bezit

Top toestel

Het toestel heeft ruim voldoende opslagruimte en heeft ook nog de mogelijkheid om een extra micro sd kaart te plaatsen.
Opstarten is snel, en de accu gaat ruim een dag mee bij normaal
gebruik.
De stamia mode van Sony doet zijn werk goed
Camera is snel
Foto's zijn erg scherp en helder
voor mij een goed toestel.
Kan hem zeker aanbevelen

Robert Terpstra 15-07-2016

Geweldig toestel!

Geweldig toestel, mooi design en ligt goed in de hand.
Scherm is erg helder en duidelijke levendige kleuren.
Camera maakt superscherpe foto's.
Verder kan het toestel alles aan wat je er van mag verwachten, zware apps of veel tegelijk is geen probleem.

Erg tevreden mee!

Ruud 15-07-2016

Zeer degelijk toestel

De metalen body geeft het toestel een zeer degelijk uiterlijk. De batterij gaat lekker lang mee, zeker wanneer het scherm iets wordt gedimd. De camera maakt goede foto's. Ondanks de relatief zwakke processor is het toestel zet vlot en werkt lekker soepel.
De prijs is wat aan de hoge kant, maar daar krijg je wel een heel fijne telefoon voor.

Njz 15-07-2016
  • Product maand in bezit

Super mooie fijne telefoon, met goede camera

De Sony Xperia x rosé is erg mooi afgewerkt. Ziet er héel mooi en strak uit. Zeker een aanrader.
Daarnaast maakt die erg mooie foto's, alleen heb ik met de mijne problemen met scherpstellen als die helemaal ingezoomd is. Er zitten veel opties op de telefoon voor de camera, je kunt bijvoorbeeld apps downloaden waardoor je snorharen, oftewel foto maakt waarop je bruiner lijkt. De telefoon is mooi licht en ligt daarom goed in de hand. Wereld telefoon!

Kenneth 15-07-2016

Sony Xperia X experience

Goeie degelijke telefoon, jammer dat ie warm wordt tijdens 't filmen en jammer dat de batterij bij lange na niet lang genoeg meegaat. Ik red het met normaal gebruik net aan 'n halve dag (8u) verder zijn alle mogelijkheden top en is de kwaliteit van 't scherm, de gemaakte filmpjes en de snelheid echt top!!

Peter 15-07-2016
  • Product kwartaal in bezit

Top toestel

Mijn eerdere toestel was een Xperia z waar ik jaren plezier van heb gehad. Maar zodra het bekend was dat de x uit kwam, wist wat me volgende toestel zou worden gelijk in pre-order genomen. Wat een genot qua snelheid, geheugen, vormgeving enz enz. Foto's zijn super mooi en opname gaat snel. Een minpunt is de geluid sterkte, met name bij een oproep deze is beduidend zachter dan de Z. Verder meer dan tevreden

Andy 15-07-2016

Sony Xperia X - new gen

Eerste impressie en vormgeving naar mijn mening geweldig. Door de gebogen glass is het bedienen van de Sony x erg prettig. Camera is overigens goed. Aantal goede foto's in het het donker filmen wordt vereenvoudigd met het auto stabilisatie, kleuren worden automatisch verbeterd na het filmen, (wat wel af en toe storend kan zijn). Het automatisch volgen en voorspelen van een persoon Of object werkt goed en maakt het foto maken en filmen stukken makkelijker.

Snelheid van het toestel kwa verwerking van input lijkt net iets trager dan eerdere sony Z generaties. Het batterij gaat degelijk lang mee, een Haag internet aan regelmatig filmpjes op YouTube kijken. Zo nu en dan een spelletje spelen Bluetooth hele dag aan 3 uurtjes per dag muziek luisteren en GPS aan etc. Zorgt ervoor dat je er een dag net doorkomt, ook signaal sterkte speelt een belangrijke rol. Camera neigt wel vaak heet te worden en gaat dan problemen vertonen zoals stotterend beeld Of melding dat telefoon moet afkoelen etc.

Mindere dingen aan de Sony X gen. Is het lange opstart tijd. Bij het aan zetten Of opnieuw opstarten.
Verhitten van camera bij langer dan 4 min filmen op hoge resoluties,maar ook bij spelen van zware spellen.

Vingerafdruk scanner wilt ook niet altijd even goed reageren.

Michelle Anne 15-07-2016

Een onverwachtse goede overstap

Na jaren een Nokia lumia Windows phones gehad te hebben, besloot ik toch over te stappen naar Android.
Vooral de camera en de vormgeving waren 2 doorslaggevende factoren om voor een Sony te kiezen.
De kwaliteit van de Sony heeft mij ontzettend verbaasd.
Ik ben er erg tevreden mee!

Ilonka 15-07-2016

Top toestel!

Dit is nu al mijn derde Sony en ik ben weer helemaal blij. Ik heb hem nu een maand. Hij ligt lekker in de hand, ik heb hem wel al 2 keer laten vallen zonder bescherming en net als mijn eerdere Sony niks aan de hand. Scherm is super helder, mooie foto's ook de front camera. Ik doe 2 dagen met mijn batterij, de vingerprintscanner werkt goed.
Wat ik al eerder zei ik ben helemaal blij 😁

Sony420 15-07-2016

De X factor

De Xperia heeft een geweldig geluid is mooi afgewerjt alleen door het afgeronde scherm ia eeb goeie screenprotector vi den bijna onmogelijk, ook trilt ie niet hard, bij andere androids kun je de tril intensitijd aanpassen. Het scherm is geweldig alleen vreet je batterij op, en de camrra maak ik veder geen woorden aan vuil, top

Droptum 15-07-2016

Telefoon zomer 2016

Deze telefoon heeft zeker de mogelijke opties die je wilt van geocaching tot goede multimedia station met een degelijke accu ook nog is het is de telefoon die iedereen wilt en zou moeten hebben deze zomer

Kirstens 15-07-2016

Sony Xperia X, topper!

De Sony Xperia X is mijn tweede smartphone van van Sony. Na de Xperia z3 compact twee jaar gehad te hebben was ik zo tevreden over Sony dat ik besloot on weer een Sony Xperia te kiezen. Ik ben voor de Xperia X gegaan. Bij het overstappen heb ik gebruik gemaakt van de app Xperia transfer, echt ideaal. Alle Apps en bestanden van mijn vorige Sony werden zo overgezet. Dan de kleur, ik heb gekozen voor de rosé gouden Xperia x, de kleur is heel mooi en erg vrouwelijk! De telefoon zelf werkt zoals je van een Sony gewend bent, doet zijn werk altijd goed en is snel. Een belangrijke feature op een telefoon voor mij is een goede camera. De camera van de Xperia x is ontzettend goed, haarscherp en super snel. Verder werkt de telefoon op de laaste versie van Android, dit vind ik erg fijn. Het enige minpunt wat ik heb ervaren op mijn Xperia x, is het automatisch verschuiven van app pictogrammen als je een weg haalt, verschuift alles. Dit vind ik echt vreselijk irritant, ik hoop dat dit in een update aangepast wordt. Maar over het algemeen ben ik ontzettend blij met mijn Sony Xperia X en raad ik iedereen deze telefoon aan.

Dylan 15-07-2016

Geweldige keuze

Toestel is zeer degelijk en voelt steviger aan dan de voorgaande modellen. Het scherm is precies de maximale grootte voor mijn vingers om overal bij te kunnen.

Scherm heeft mooie heldere kleuren en zeer fijn om naar te kijken. Ik was eerst sceptisch over de batterij omdat mijn xperia z2 3600mah had en deze onder de 2500mah (dacht ik te weten), maar tot nu toe functioneert hij prima.

De camera is echt super (zowel front als back). Ik kan iedereen deze telefoon aanraden