Apple iPhone 6s zilver / 128 GB - Reviews

Opslag
128 GB opslag

Margo 16-09-2016 Product paar maanden in bezit

beste telefoon ooit!

supersnel, mooi design, stevig, ook heel goed om mee te werken, zo duidelijk, iets wat aan de zware kant, handig in gebruik, past net in je broekzak, goed geluid, groot geheugen, mooie kleur, goede foto's

Pluspunten

• groot
  • snel

Minpunten

• gewicht

E.Schilder 01-09-2016 Product paar weken in bezit

Perfecte telefoon

Dit is echt de beste iphone die er in jaren in geweest. Erg snel en goed in gebruik.
Ik heb al heel wat iphones gehad, maar dit is toch echt wel een verbluffing.
Vooral het besturingssysteem is erg fijn, apple heeft de afgelopen jaren erg goed verbeterd. Ik kan weer een tijdje vooruit.

Pluspunten

• Snel in gebruik
  • Kwaliteit/prijs
  • Simpel besturingssysteem
  • Goede camera

harmke88moi 06-08-2016 Product paar dagen in bezit

Iphone 6s 64gb rose

Geweldige telefoon super blij en tevreden mee ligt lekker in de hand software is geeoon perfect 3d touch is ook echt een geweldige uitvinding gewoon weg super

jeanne 19-07-2016 Product paar weken in bezit

Luxe Iphone

Heel blij met mijn nieuwe iPhone. Ik had eerst een iphone 5C met 8 gb. Eigenlijk was dat te weinig voor wat ik allemaal met mijn telefoon deed. Nu met de 6S kan ik alles bewaren zonder dat ik mij zorgen hoef te maken dat mijn telefoon te vol is. Het is een prachtig design en de ID touch is handiger dan ik verwacht had. Mooi groot scherm dus het typen gaat ook gemakkelijk.

Anneke 24-06-2016 Product paar dagen in bezit

Wat een luxe iPhone 6s 64GB

Al langere tijd maak ik gebruik van de iPhone. Van de 4s naar de 5c en nu de 6s. Ik heb lang getwijfeld of ik wel zo'n 'grote' telefoon wilde. Heb dan ook getwijfeld tussen deze en de SE. Uiteindelijk is voor mij de doorslag geweest dat de 6s wel alle laatste snufjes heeft en de SE niet. Ik heb de telefoon nu een paar dagen en moet zeggen het grotere scherm bevalt uitstekend. Maakt het allemaal net wat overzichtelijker. Verder blijft alles gebruiksvriendelijk. Voor mij ook belangrijk dat Apple, apple support heeft. Vandaag bijvoorbeeld ook contact gehad over wat ongemakken met het overzetten. Uiteindelijk super geholpen. Verder is de resolutie van het scherm echt goed! Ik ben er helemaal blijven tevreden mee.

marjan 21-06-2016 Product paar dagen in bezit

iphone 6s 64 gb

pracht telefoon ,mooi duidelijk groot scherm ,makkelijk in gebruik met vele mogelijkheden,maakt ook hele mooie foto's

cvpoppel 26-01-2016 Product half jaar in bezit

Doet wat je ervan mag verwachten.
Snelle(re) processor en beter batterijmanagement.
Prima beeld- en geluidskwaliteit voor online video.

N.Gremmen 22-01-2016 Product kwartaal in bezit

Makkelijk in gebruik en werkt perfect, loopt nooit vast, kortom doet wat hij doen moet en dat in een prachtig uiterlijk. Ik ben er zeer tevreden over.

W.v.d.Zanden 22-01-2016 Product maand in bezit

fijne telefoon voldoende mogelijkheden. Doordat ik een iPad heb is er een fantastisch samenspel tussen de apperaten. Makkelijk in gebruik omdat alles van Apple op dezelfde manier werkt mooie vormgeving

Berg 22-01-2016 Product maand in bezit

De iphone 6s is een prima smartphone waar ik van alles mee kan. Het menu is logisch maar dat kun je verwachten van apple. Je favoriete instellingen zijn zo gemaakt. 16 Gb is niet veel maar als je een abbo van icloud erbij neemt heb je eigenlijk niet veel nodig. De icloud-abbo's zijn een stuk goedkoper geworden.

judith1987 22-01-2016 Product kwartaal in bezit

9,6
Superfijne telefoon, waar ik alles mee kan doen wat ik van een telefoon verlang. Mooi toestel, straalt luxe uit en is erg handig in gebruik.

boannimi 22-01-2016 Product paar dagen in bezit

Voelt degelijk aan. Wel met een hoesje (siliconen) erom, anders is het toestel te glad. Verder gebruiksvriendelijk en snel in het gebruik. Accuduur is beduidend langer dan van de Iphone 5 (vorige toestel).
Ook de kwaliteit van de foto's is erg goed. Het aanraakgevoelige scherm vergt gewenning. Je moet serieus druk zetten op het scherm, anders kom je in de modus om de apps te verwijderen/verplaatsen. Geluidskwaliteit: dat er uit zo'n klein apparaat zoveel geluid komt is verbazend. Niet overstuurd. Kortom, een fijn toestel met veel mogelijkheden.

Mischa 22-01-2016 Product kwartaal in bezit

De iPhone 6S is voor mij een fijne opvolger van de iPhone 5S. In eeste instantie voelt de telefoon ongewoon groot aan, maar na een paar weken gebruik ben je erg aan het grotere scherm gewend en denk je als je de voorganger weer vast hebt: Wat een klein schermpje ;-)

Qua features vind je niet zo gek veel verschil met zijn voorganger. Enkel de 3D touch, waar ik nog niet echt grote voordelen in zie. Maar misschien is dat omdat de apps er nog niet klaar voor zijn.

Zoals gezegd het grote scherm is erg fijn. De levensduur van de batterij is ook prima. Hij gaat makkelijk een dag mee met alle toeters en bellen (gps,bluetooth, etc) aan...

Gebruiksgemak is zoals we van Apple gewend zijn. Ik ben er blij mee.

Lot 19-01-2016 Product paar weken in bezit

Heb deze telefoon nu een paar weken en het bevalt me zeer. Had hiervoor een iphone 4s en het verschil is groot. De iphone 6s is snel, heeft een mooie kwaliteit qua camera en is fijn in de hand. Hij is wel duur, maar je krijgt er veel voor terug!

mjmkersten 19-01-2016 Product jaar of meer in bezit

Stabiel,mooi,snel en eenvoudig!!
Alles wat je verwacht van 'n smartphone
Krijgt wel goede update's waar je niet lang op hoef te wachten
Ook zeer veilige mobiel

Anita & John 14-01-2016 Product paar weken in bezit

Nu een aantal weken in mijn bezit en wat een wereldapparaat. Voorheen had ik een Samsung en doordat ik thuis nu ook allemaal Apple spullen heb toch ook maar overgestapt naar een iPhone. Geen seconde spijt van. Is eigenlijk gewoon een iPad in het klein, nou ja klein...

FreekMinderman 13-01-2016 Product kwartaal in bezit

Ik heb de iPhone 6s bij mijn contractverlenging genomen en ik ben zeer tevreden. Echter ben ik wel meteen voor 64GB gegaan, omdat 16GB veel te weinig ruimte overhoudt voor de mooie 4K beelden die dit toestel maakt. De Force Touch functie is handig en innovatief, maar in het dagelijkse leven gebruik ik het niet heel vaak.

Qua gebruiksgemak staat Apple met haar iOS helemaal aan de top bij mij. Ik vind de restricties niet erg op de telefoon, omdat ik alles op logische plekken kan vinden (in tegenstelling tot veel Android apparaten).

Mk 07-01-2016 Product kwartaal in bezit

9,6
Het is een geweldig toestel! Alles klopt en is logisch/mooi vormgegeven. De telefoon ligt goed in de hand en 3d-touch biedt een heel scala aan mogelijkheden

Ludeejee 04-01-2016 Product maand in bezit

Het is een goede en fijne telefoon. Met 4K videokwaliteit en HDR foto's is het ook een perfect toestel voor foto's en video's. Behalve dit heeft hij ook een mooi design en is hij zeer gebruiksvriendelijk. Het enige nadeel is de prijs. ;)

Thom_Bos 03-01-2016 Product kwartaal in bezit

7,6
Ik vind mijn iphone 6 slechter dan de samsung galaxy s6 die mijn broer heeft, ik vind het een goeie telefoon maar voor die prijs mwa, ik zou een samsung galaxy aanprijsen als je een smartphone zoekt, bahalve het besturings systeem vindt ik beter maar zoon groot verschil is het niet