Mail mij als er prijzen beschikbaar zijn

Apple iPhone 6s 16 GB / zilver

Apple iPhone 6 16 GB / zilver

Apple iPhone 6 16 GB / zilver

Apple iPhone 6s Plus 16 GB / space gray

Apple iPhone 6s Plus 16 GB / space gray
Bekijk alle Smartphones

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 37 reviews die zijn achtergelaten voor de Apple iPhone 6s 16 GB / zilver op Kieskeurig.nl.

Mischa 22-01-2016
  • Product kwartaal in bezit

De iPhone 6S is voor mij een fijne opvolger van de iPhone 5S. In eeste instantie voelt de telefoon ongewoon groot aan, maar na een paar weken gebruik ben je erg aan het grotere scherm gewend en denk je als je de voorganger weer vast hebt: Wat een klein schermpje ;-)

Qua features vind je niet zo gek veel verschil met zijn voorganger. Enkel de 3D touch, waar ik nog niet echt grote voordelen in zie. Maar misschien is dat omdat de apps er nog niet klaar voor zijn.

Zoals gezegd het grote scherm is erg fijn. De levensduur van de batterij is ook prima. Hij gaat makkelijk een dag mee met alle toeters en bellen (gps,bluetooth, etc) aan...

Gebruiksgemak is zoals we van Apple gewend zijn. Ik ben er blij mee.

Mrisj 29-12-2015
  • Product kwartaal in bezit

Ik ben tevreden over alle generaties van de iPhone en ook over deze laatste versie. De gemaakte foto's en ook selfies zijn ontzettend scherp en ook de 3D touch is een hele ervaring. Het maakt het openen en gebruiken van bepaalde apps een stuk handiger. De code met vingerafdruk was er al even, maar ook dit blijft een ideale en meest veilige oplossing!
De iPhone is inmiddels als een keer in de toiletpot beland en dan ook echt kopje onder, maar dit heeft hem absoluut geen kwaad gedaan. De iPhone functioneert nog steeds zoals hij zou moeten doen (gelukkig)! Ondanks de vele mensen om mij heen met een Samsung, zou ik toch niet anders dan een Apple iPhone meer willen. Nog steeds zijn mensen in mijn omgeving weleens verbaasd over wat een iPhone wel kan en de Samsung nog niet.

W.v.d.Zanden 22-01-2016
  • Product maand in bezit

fijne telefoon voldoende mogelijkheden. Doordat ik een iPad heb is er een fantastisch samenspel tussen de apperaten. Makkelijk in gebruik omdat alles van Apple op dezelfde manier werkt mooie vormgeving

Berg 22-01-2016
  • Product maand in bezit

De iphone 6s is een prima smartphone waar ik van alles mee kan. Het menu is logisch maar dat kun je verwachten van apple. Je favoriete instellingen zijn zo gemaakt. 16 Gb is niet veel maar als je een abbo van icloud erbij neemt heb je eigenlijk niet veel nodig. De icloud-abbo's zijn een stuk goedkoper geworden.

boannimi 22-01-2016

Voelt degelijk aan. Wel met een hoesje (siliconen) erom, anders is het toestel te glad. Verder gebruiksvriendelijk en snel in het gebruik. Accuduur is beduidend langer dan van de Iphone 5 (vorige toestel).
Ook de kwaliteit van de foto's is erg goed. Het aanraakgevoelige scherm vergt gewenning. Je moet serieus druk zetten op het scherm, anders kom je in de modus om de apps te verwijderen/verplaatsen. Geluidskwaliteit: dat er uit zo'n klein apparaat zoveel geluid komt is verbazend. Niet overstuurd. Kortom, een fijn toestel met veel mogelijkheden.

cvpoppel 26-01-2016
  • Product half jaar in bezit

Doet wat je ervan mag verwachten.
Snelle(re) processor en beter batterijmanagement.
Prima beeld- en geluidskwaliteit voor online video.

Lot 19-01-2016

Heb deze telefoon nu een paar weken en het bevalt me zeer. Had hiervoor een iphone 4s en het verschil is groot. De iphone 6s is snel, heeft een mooie kwaliteit qua camera en is fijn in de hand. Hij is wel duur, maar je krijgt er veel voor terug!

Anita & John 14-01-2016

Nu een aantal weken in mijn bezit en wat een wereldapparaat. Voorheen had ik een Samsung en doordat ik thuis nu ook allemaal Apple spullen heb toch ook maar overgestapt naar een iPhone. Geen seconde spijt van. Is eigenlijk gewoon een iPad in het klein, nou ja klein...

Thom_Bos 03-01-2016

7,6
Ik vind mijn iphone 6 slechter dan de samsung galaxy s6 die mijn broer heeft, ik vind het een goeie telefoon maar voor die prijs mwa, ik zou een samsung galaxy aanprijsen als je een smartphone zoekt, bahalve het besturings systeem vindt ik beter maar zoon groot verschil is het niet

Matt1062 29-12-2015

9,4
Na 1 jaar ge-3Gst en ruim 2 jaar met veel genoegen ge-4Gst, gebruik ik nu met veel plezier de ook voor mij enige logische opvolger: de Iphone 6Gs. 16gb is nog steeds genoeg, de 6Gs heeft superbeeld en geluid, is heel veelzijdig en regelmatige software updates houden hem actueel. Het gebruik is nog steeds onovertroffen simpel- Steve Jobs had gelijk: m'n 4jarige dochter gebruikt m'n IPhone met speels gemak.

tanjau 29-12-2015
  • Product half jaar in bezit

Zoals met elke iPhone die ik tot nu toe heb gehad is het een prima toetstel. De geluidskwaliteit is over het algemeen prima. Alleen soms via een bluetooth verbinding met de auto niet helemaal goed. De mogelijkheden zijn voor mij voldoende. Als je veel zelf wilt kunnen bepalen, (zoals bij Android kan), kom je beperkingen tegen, maar daar heb ik geen last van. Soms is de opslagcapaciteit wat aan de lage kant. Een volgend model zou ik met een grotere opslag kiezen. De kwaliteit van de camera is echt verrassend goed. Ik neem voor 'kiekjes' geen losse andere camera meer mee. Het scherm is fantastisch. Ik lees graag ebooks en dat gaat prima. Weinig spiegeling. Ook de games die ik speel werken prima. Kortom een compleet toestel dat doet wat ik wil. Met weinig rompslomp omdat apple alles zo'n beetje voor schrijft. Overzetten van vorige telefoon (ook iPhone) ging vlekkeloos. Nu al sinds de iPhone 3G een trouwe iPhone bezitter.

N.Gremmen 22-01-2016
  • Product kwartaal in bezit

Makkelijk in gebruik en werkt perfect, loopt nooit vast, kortom doet wat hij doen moet en dat in een prachtig uiterlijk. Ik ben er zeer tevreden over.

judith1987 22-01-2016

9,6
Superfijne telefoon, waar ik alles mee kan doen wat ik van een telefoon verlang. Mooi toestel, straalt luxe uit en is erg handig in gebruik.

mjmkersten 19-01-2016
  • Product jaar of meer in bezit

Stabiel,mooi,snel en eenvoudig!!
Alles wat je verwacht van 'n smartphone
Krijgt wel goede update's waar je niet lang op hoef te wachten
Ook zeer veilige mobiel

FreekMinderman 13-01-2016
  • Product kwartaal in bezit

Ik heb de iPhone 6s bij mijn contractverlenging genomen en ik ben zeer tevreden. Echter ben ik wel meteen voor 64GB gegaan, omdat 16GB veel te weinig ruimte overhoudt voor de mooie 4K beelden die dit toestel maakt. De Force Touch functie is handig en innovatief, maar in het dagelijkse leven gebruik ik het niet heel vaak.

Qua gebruiksgemak staat Apple met haar iOS helemaal aan de top bij mij. Ik vind de restricties niet erg op de telefoon, omdat ik alles op logische plekken kan vinden (in tegenstelling tot veel Android apparaten).

Mk 07-01-2016

9,6
Het is een geweldig toestel! Alles klopt en is logisch/mooi vormgegeven. De telefoon ligt goed in de hand en 3d-touch biedt een heel scala aan mogelijkheden

Ludeejee 04-01-2016
  • Product maand in bezit

Het is een goede en fijne telefoon. Met 4K videokwaliteit en HDR foto's is het ook een perfect toestel voor foto's en video's. Behalve dit heeft hij ook een mooi design en is hij zeer gebruiksvriendelijk. Het enige nadeel is de prijs. ;)

m.ingenhoes 29-12-2015
  • Product kwartaal in bezit

Beste celloconcert die ik ooit gehad heb, al heb ik dan de Apple 6 Plus.
In een woord geweldige foto's ook bij weinig licht. Goeie mogelijkheden betreft apps in de Appstore, werkelijk alles voorhanden waarvan veel gratis. Mijn Samsung S6 na 2 maanden weggedaan, ik kreeg er gewoon geen band mee.Volgende wordt de iPhone 7 die in september komt.Misschien wischfull thinking maar IOS 10 mind blowing.

zendman 29-12-2015
  • Product maand in bezit

De Touch ID gaat heel snel en gemakkelijk. Ook de touch op het scherm gaat prima. Het geluid is beter geworden dan de IPhone 5. Ook is de Iphone 6s veel sneller geworden met een app of meerdere apps opstarten. Het is een geweldig apparaat.

M. Jansen 28-12-2015
  • Product maand in bezit

Sinds een maand in bezit van deze Apple 6S. Wederom een prachtig apparaat met handige snufjes die het gebruik nog prettiger maakt.
Met een vingerafdruk het scherm deblokkeren, geen codes invoeren of swipen eenvoudig en doeltreffend. Direct en overal toegang tot telefoon, mail, agenda etcetera. Voor mij het apparaat dat de combinatie van werken en privé in balans brengt.