Samsung Galaxy A22 5G 128 GB / grijs / 5G - Reviews

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A22 5G 128 GB / grijs / 5G op Kieskeurig.nl.

Joycebin 02-11-2021

Prima telefoon, wel wat groot

Geschreven voor: Samsung Galaxy A22 5G 128 GB / grijs / 5G

Fijne telefoon, maar lastig te ontgrendelen dmv vingerafdruk die aan de zijkant zit. Hij is wat aan de grote kant maar voor deze prijs goed te doen!

Dromenman 25-11-2021

Uitstekend beeld format

Geschreven voor: Samsung Galaxy A22 5G 128 GB / grijs / 5G

Als je de AS4 bent gewend. Is dit even aanpassen.
De Galaxy is groter en zwaarder, maar kan zoveel meer. Standaard meer geheugen betere camera betere assistentie als je met spps aan het klooien bent.
Veel langer batterijlevensduur.. zomaar 3 als 4 dagen, bij bellen en SMS' en.
En in mijn ogen redelijk geprijsd

Nelus01 24-11-2021

Top telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A22 5G 128 GB / grijs / 5G

Ik ben zeer tevreden over deze telefoon. Goeie camera voor mij de ideale telefoon. Zal deze telefoon voor iedereen aanbevelen goede prijs kwaliteit verhouding

Anoniem 24-11-2021

Niets op aan te merken

Geschreven voor: Samsung Galaxy A22 5G 128 GB / grijs / 5G

Doet alles wat het moet doen. Ik kan er wel van alles bij schrijven maar dat schiet voor allebei niet op .

Han S 23-11-2021

Compleet voor een vriendelijke prijs

Geschreven voor: Samsung Galaxy A22 5G 128 GB / grijs / 5G

Prettig in gebruik en geweldig om ook al 5G te kunnen gebruiken. Zeer eenvoudig de gegevens van het oude toestel over te zetten naar de Galaxy A22. Geeft ruime mogelijkheden voor een efficient gebruik van een smartphone. Goede kwaliteit van beeld en foto en gemakkelijk op persoonlijke wensen te programmeren.

Jack2020 22-11-2021

Goed voor het doel waarvoor hij is gebouwd

Geschreven voor: Samsung Galaxy A22 5G 128 GB / grijs / 5G

Goed voor het doel waarvoor hij is gebouwd. Foto's zijn haarscherp snelle processor voor zijn prijs, mooie layout.

CollinS 22-11-2021

Geweldig product

Geschreven voor: Samsung Galaxy A22 5G 128 GB / grijs / 5G

Het is een erg goed product. Lekker snel en loopt nooit vast. Je kunt zelf verschillende apps tegelijk gebruiken. De telefoon is alleen erg groot maar zelf vind ik het wel handig.

AdPassie 21-11-2021

Handelbaar.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A22 5G 128 GB / grijs / 5G

Ik vind het overzichtelijk, goed bedienbaar, en geen drukknop op het scherm, vind ik goed.

Minder goed vind ik, dat ik de telefoon op nieuw moet aandrukken. Iets onhandelbaarder dan de A3 model, maar het is te doen.

Rudy59 20-11-2021

Het voldoet aan de verwachtingen.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A22 5G 128 GB / grijs / 5G

Ik heb deze telefoon nog geen week maar voldoet aan al mijn verwachtingen, helder en duidelijk schermen makkelijk te bedienen, ben er erg blij mee evenals de A32 5G die ik ook heb.Ik heb wel eens een ander merk geprobeerd maar de Samsung is en blijft het voor mij.

Sun 7386 20-11-2021

Verrassend amazed

Geschreven voor: Samsung Galaxy A22 5G 128 GB / grijs / 5G

Hallo/hello hoe gaat het met u.? Een berichtje van Sun over deze verrassende phone. Mijn allereerste 1e mobiel was trouwens ook een Samsung. Ja die met het mooie stoere maar oh zo vrouwelijke design en een clutch(chique tasje) wat was dat ook een leuk toestel. Niet zo veel geheugen en was niet ern lang leven gegund en na een reisje langs andere merkenZaten ook best mooie , nu weer een Samsung.
En inderdaad wat ook een superphone. Qua uitstraling/design. Moest wel even wennen.
Waar stond wat . Hoe zit met de camera's en tja van alles opnieuw instellen . Maar moet zeggen verrassend amazed .
Blisserz best pf love & life wishes.

SuN Aurora smile * grazietude.
I
Alleen kunnen we veel. samen kun je soms of vaak nog veel meer. ?:-)
En hoe mooi is het om dit als bedrijf te kunnen doen en te doen als een gevestigd merk/brand .Top*

dienko 19-11-2021

zeer gebruiks vriendelijke telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A22 5G 128 GB / grijs / 5G

mijn ervaring met samsung is er goed wij hebben meerdere dingen van samsung tv tablet telefoons was machine droger stofzuiger zijn er zeer tevreden over

Anoniem 19-11-2021

Mooi toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A22 5G 128 GB / grijs / 5G

Het is even wennen, maar ben er blij mee. Het duurde even voordat ik het systeem in de gaten kreeg. Omdat ik gewend was aan een Iphone.

Anoniem 18-11-2021

Geweldig toestel, doet precies wat je nodig hebt!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A22 5G 128 GB / grijs / 5G

Makkelijk op te starten, maakt goede verbinding met wifi en provider. Dit waar andere toestellenij in de steek lieten.
Toestel ligt ondanks grootte lekker in de hand. Top toestel precies wat ik nodig had.

Lucea 18-11-2021

Prima

Geschreven voor: Samsung Galaxy A22 5G 128 GB / grijs / 5G

Prima telefoon. Werkt goed. Is wat aan de grote kant. Knopje aan de zijkant niet handig. Vooral met hoesje. Let daar op bij aankoop van hoesje.

Anoniem 17-11-2021

Heel mooie telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A22 5G 128 GB / grijs / 5G

Echt heel mooi, ziet er mooi uit, werkt mooi, mooie camera, ik ben er zo blij mee! Echt het geld waard en makkelijk te gebruiken.

Mijntje1967 16-11-2021

5G is super! Eindelijk een mobiel die góed en snel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A22 5G 128 GB / grijs / 5G

Het goede aan Samsung galaxy a22 5g is het heldere beeld en het beeld om je ogen te sparen. Werkt snel en altijd, het mindere vind ik toch dat de accu sneller leeg is dan ik had verwacht

Juliaw1234 15-11-2021

Geweldige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A22 5G 128 GB / grijs / 5G

Ik gebruik mijn telefoon veel voor sociale media en bellen/WhatsApp, deze is er perfect voor. Groot maar wel fijn, scherp beeldscherm en werkt snel. Het instellen van de telefoon ging super snel, gegevens van mijn vorige samsung overzetten naar deze ging gemakkelijk. Ben er helemaal blij mee.

Richard 123123 14-11-2021

Geweldig

Geschreven voor: Samsung Galaxy A22 5G 128 GB / grijs / 5G

Hallo ik vindt Samsung echt goed ik heb alles in huis van Samsung Tv tablet family hub
Telefoons het is echt mijn merk en doe het ook bij iedereen aanbevelen
Hartelijke groet Richard

Anoniem 13-11-2021

Mijn nieuwe Galaxy A22 5G

Geschreven voor: Samsung Galaxy A22 5G 128 GB / grijs / 5G

Ik ben uiterst tevreden met mijn nieuwe telefoon. Achteraf had ik veel eerder een nieuwe telefoon moeten kopen. Wat een getob met een verouderde telefoon. Er gaat een wereld voor me open. Deze telefoon is TOP!!!

juudvd 13-11-2021

ik zou deze niet weer kiezen

Geschreven voor: Samsung Galaxy A22 5G 128 GB / grijs / 5G

bepaalde apps die ik op mijn iets oudere telefoon samsungs a 40 had. Die deden het wel op die telefoon niet op de A22. Films kijken op netflix is heel storend (stotterend). Ook sommige andere filmpjes bekijken doet het gewoon niet. hij begint op 1 sec en blijft stil staan en na verloop van tijd stopt het, terwijl je niets hebt gezien. En ook qua camera ben ik er erg op achteruit gegaan.
qua batterij is het tot nu toe voor mij wel heel goed. ik kan er minimaal 48 uur mee doen.