Samsung Galaxy S20 FE 5G 256 GB / cloud lavender / (dualsim) / 5G - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S20 FE 5G 256 GB / cloud lavender / (dualsim) / 5G op Kieskeurig.nl.

Petral1978 14-05-2021

Super goed en snel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 FE 5G 256 GB / cloud lavender / (dualsim) / 5G

Ik ben erg tevreden over dit toestel. Erg mooi helder beeld en snel. Hij maakt mooie foto's en ik ben heel erg tevreden over de lange batterij duur. Verder een mooi model/design. Precies waar ik op had gehoopt.

HILLIE62 13-05-2021

Geweldige mobiel met top accu

De Samsung S20 FE is meer telefoon, dan mijn S8. Alles op een hoger niveau. Sneller, meer aanpasbaar aan je persoonlijkw omstandigheden.
De bixby heel prettig om mee te werken en in te stellen. En natuurlijk ook google assistent.
En heel fijn een zwaardere accu. En wat deze Samsung S20 FE, ook bezit is een besparingsprogramma.
Dit om langer te genieten van je accu, zonder dagelijks op te laden. Met een beetje geluk kun je er bijna 3 dagen meedoen.
Ook de camera, met zijn vele mogelijkheden, zelf bij donker weer goede resultaten te behalen.
De telefoon ligt prettig in de hand en is prettig te bedienen.
Kortom, een mobiel met een scherpe prijsstelling, bied veel opties voor de veeleisende mobiele beller en smartfreak

Anoniem 13-05-2021

Prima telefoon

Wat een prima telefoon, echt heel gemakkelijk alles geïnstalleerd en hij is heel gebruiksvriendelijk

Botje1972 13-05-2021

Gewoon weer een prima telefoon

Gewoon weer een prima Samsung product die doet wat het moet doen. Al heel lang geleden overtuigd geraakt van Samsung omdat het degelijke goeie producten zijn die me nooit teleurstellen.
SAMSUNG IS THE BEST YOU CAN GET

Petje 13-05-2021

Precies wat je van een telefoon verwacht

Weer een goede telefoon van samsung. Kwaliteit, design en gebruiksgemak zijn enorm verbeterd ten opzichte van mijn voorafgaande telefoon. Het toestel reageert snel en werkt intuïtief. Tot dusver heb ik geen negatieve punten kunnen vinden.

ManuelaAU 13-05-2021

Fijn toestel, mooie look

Ik heb de Samsung Galaxy S20 FE 5G nu een aantal dagen en ben er erg blij mee. Toestel ligt fijn in de hand en werkt ontzettend goed. Mooi helder beeldscherm, en ook de camera wat voor mij belangrijk is doet het erf goed. Kortom, ontzettend fijn toestel met een leuke kleur.

Anoniem 12-05-2021

Super horloge

Heel veel zinvolle functies, zowel sport, fitness, gezondheid, communicatie, in samenwerking met mobiele telefoon app. Eenvoudige bediening en werkt zonder problemen. Aanrader.

Mloeffen 12-05-2021

Geweldige telefoon

Het is een geweldige telefoon die hele mooie foto's maakt. Het opladen gaat erg snel en ik heb er nu al veel plezier mee. Hiermee kan ik weer een paar maanden vooruit. Het is ook fijn dat de telefoon snel op kan laden. Batterij gaat bij veel gebruik een goede dag mee. Dual Sim ook fijn en ruimte voor een micro SD kaart.

nspiering 11-05-2021

Samsungtastic

Onlangs mijn S10plus verloren, snel naar de winkel gerend voor weer een Samsung, dit keer de S20 FE met 5G. Binnen 1 uur was ik weer helemaal up and running. Samsungtastic.

Bocandy 11-05-2021

Goed toestel

Mooie kleur, goede camera.
Groter dan ik verwacht had maar dat vind ik fijn ( heb nu de s9 en de s20 is net wat groter)

Anoniem 11-05-2021

Dit is een flagship in schaapskleren...

Geweldige telefoon welke niet onder doet voor de S20 of de S21. Het grote scherm van galaxy plus met vergelijkbare stats van de flagships! Prachtig mooi design, degelijk en enorm snel en 120ghz.

Anoniem 11-05-2021

Mooie telefoon met geweldige opties

Ik ben er heel tevreden mee. Zeker ook de vingerafdruk om in te loggen. Verder voldoet hij aan al mijn wensen

Anoniem 10-05-2021

Fantastische telefoon

De Samsung Galaxy S20 FE heeft mijn en mijn vriendins verwachtingen ruimschoots overtroffen. Het is een heerlijk toestel om mee te werken en naar onze mening, duidelijk beter dan onze S9. De accuduur was bij Samsung’s altijd voldoende, maar niet perfect. Bij de Galaxy S20 FE is dat juist wel het geval. De camera levert mooie plaatjes af, de geluidskwaliteit is goed en je hebt een duidelijk en goed updatebeleid vanuit Samsung.

Anoniem 10-05-2021

Wat een fantastisch toestel

Wat is dit toestel fantastisch. Helder scherm, erg snel, lange batterijduur, mooie grote, het scrollen gaat heel smooth. Door samsung switch staat alles in een mum van tijd op je nieuwe telefoon. Ik kom van de S10 af, en dit is zo'n upgrade! Fantastisch. Echt een aanrader. Vooral dat er een sd-kaartje in kan, vind ik een pré.

Geraldina1978 09-05-2021

Super mooi beeld, mooie kleuren

Het overzetten van mijn bestanden ging razend snel. Het geluid van de telefoon is erg goed. Start alle apps snel op en is makkelijk in gebruik.

Ruurdc 09-05-2021

super telefoon!

een mooie telefoon voor een goede prijs! de prestaties van de telefoon zijn zeer goed en hij zier nog eens mooi uit, echt een aanrader!!

Peter2911 08-05-2021

Mooi helder beeldscherm, prima camera

Gebruiksvriendelijke telefoon, maakt mooie foto’s en video’s. Formaat is prima, goed leesbaar en ook weer niet te groot. Helder scherm, goed instelbaar qua licht/donker en lettertype formaat

Jeroen vdh 07-05-2021

Grote vooruitgang

Na de S9 en de S10 nu gekozen voor de S20FE.
Werkt heel fijn en is zeker wel een verbetering ten opzichte van de oudere modellen.
De camera is super scherp en heeft veel mogelijkheden.
Het switchen tussen apps werkt vlekkeloos zelfs als er nog een hoop in de achtergrond mee draait.

Design is prima en net groot genoeg en is qua bediening dus goed te doen, ook met iets kleinere handen.

Kortom niet te duur, goede prestaties en prima grootte

Anoniem 06-05-2021

Steak desing

Samsung is voor mij gewoon het beste wat er is en heb altijd de S serie gehad en nooit een probleem mee gehad vandaar wederom mij keuze voor de S20 FE

Suvb 06-05-2021

Goede prijs kwaliteit verhouding!

Ik ben aangenaam verrast door de Samsung s20! Zeer gebruiksvriendelijk, gegevens over zetten ging makkelijk. Duidelijk, helder beeldscherm. Goede prijs kwaliteit verhouding!