Samsung Galaxy S21+ 5G 256 GB / phantom black / (dualsim) / 5G - Reviews

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

We hebben voor dit product nog geen reviews

Anoniem 03-12-2022

Super mooie snelle mobiel

Ik gebruik nu al een tijdje de S21+ . Ben er super blij mee. Hij doet als snel en goed van wat ik wil. Ook is hij erg handig in gebruik. Koppelen met andere apparaten gaat snel en gemakkelijk.

A Lazaroms 25-11-2022

Heel blij met mijn Samsung S21+.
Enige minpunt: valt af en toe zomaar uit en start zichzelf weer op. Dus telkens opnieuw inloggen...

Anoniem 23-11-2022

Super telefoon die me in alle gemakken voorziet

Kan eigenlijk niets slechts verzinnen:) De telefoon doet precies wat ik van een high end verwacht. :)

Frank Deijl 21-11-2022

Fantastische telefoon. Hiervoor een Sony Xperia gehad, maar deze telefoon werkt veel fijner en is gebruiksvriendelijker.

Anoniem 20-11-2022

De telefoon valt tegen

De revieuws beloofden dat de telefoon een super scherpe camera had. Dit valt heel erg tegen, de foto's helemaal niet scherp.

Yvo muller 17-11-2022

Ik ben een vaste klant voor samsung ! Beste telefoons die er zijn gemaakt tot nu toe ben er erg blij mee met samsung telefoons .

Parelmoer 13-11-2022

Betere foto's dan vd Apple I-phones in t gezin

Een jaar in gebruik nu en elke dag blij mee. Handig formaat, supermooi en helder scherm. Ik word nog vaak verrast met handigheidjes waarover het toestel beschikt. De camera overtreft alles. Veel bijkijks als ik door mijn hand op te steken een foto maak . En wat voor foto! Haarscherp, prachtige kleuren. In ons gezin van 6 ben ik de enige die Samsung gebruikt tussen alleen maar Applegebruikers. Voor belangrijke foto's komen ze bij mij . Ik gebruik bedrade oortjes. Het enige jammere vind ik dat dat niet tegelijk met opladen kan omdat er maar een aansluiting is. Als dat te verhelpen is, zou ik een 10 geven!

Anoniem 09-11-2022

Galaxy S21+ 5G Heel blij mee!

Ik ging voor een vervanging van mijn A51 voor een A53. Maar ik heb mij laten overtuigen voor de aanschaf van de S21+ 5G. Daar ben ik achteraf heel blij mee! Wat een professioneel toestel qua snelheid en fotokwaliteit voor een aantrekkelijke prijs!

Anoniem 08-11-2022

Een hele goede telefoon met alles erop en eraan gebruik hem de heke dag voor zowel me werk als privé en hebt me nog nooit in de steek gelaten ook de opslag is goed voor de vele foto's die ik erop heb staan

FTDR 08-11-2022

Handige veelzijdige metgezel

De S21+ is mijn digitale Zwitserse zakmes. Communiceren, werken, navigeren, recreëren, bankieren, filmen en fotograferen, alles wordt ondersteund door handige functies en apps. Met de snelle processor, het mooie heldere scherm, de biometrische ontgrendeling en de stemgestuurde opdrachten is het praktisch en snel werken.

Ondanks de vrij universele vormgeving voor dit soort toestellen, ziet het er toch fraai en onderscheidend uit en ligt het stevig en prettig in de hand. Al is het wel verstandig om dat mooie uiterlijk weer te verpakken in een beschermende cover of hoesje. Gezien mijn ervaring met eerdere Galaxies is dat onontbeerlijk, een ongelukje zit immers in een klein hoekje. Jammer dat dit soort kostbare toestellen zo kwetsbaar zijn.

Het geluid is verassend goed voor zo'n compact apparaat, al zal je voor een echte goede beleving natuurlijk betere apparatuur moeten koppelen. Met bluetooth gaat dat simpel.
Goed voor het milieu dat er geen overbodige accessoires meer worden meegeleverd. Al zou wat mij betreft het usb-kabeltje best voorzien mogen zijn met een extra jack-uitgang voor mijn nog prima werkende oortjes en luidsprekerset.

Suzanne 768 07-11-2022

Ben er blij mee werkt goed, baal alleen dat er geen extra sd kaart in kan.

One drive zit vol maar sla ze liever op mijn tel op

Arzu 30-10-2022

Ik ben heel blij met mijn samsung galaxy s21+. De camera kwaliteit is heel mooi en de functies die de camera heeft zijn heel leuk om te gebruiken. Ik vond het wel minder dat je geen geheugenkaart kan gebruiken en daar kwam ik pas achter nadat ik de telefoon had aangeschaft. Maar daarnaast is het een telefoon die ik met alle liefde gebruik. Mijn samsung accessoires kunnen heel makkelijk verbinden met mijn telefoon wat heel fijn is.

Anoniem 30-10-2022

Fantastisch beeld, geluid en gebruiksgemak!

Deze smartphone is een echte alleskunner. Van het afspelen van muziek, maken van prachtige foto's en video's, tot het bijhouden van je administratie en natuurlijk het warmhouden van je contacten en nog veel meer. Deze telefoon past in ieders broekzak en is een onmisbare persoonlijke assistent.

RonalddeH1966 26-10-2022

Snelle, praktische telefoon met zeer scherp beeld. Zeer mooie foto's makend, maar ook voor spelletjes onwijs goed. Geluid prima. Min-punt: te leuk en blijf ermee bezig.

Anoniem 26-10-2022

Goed produc je kan er veel mee is Fantastisch goed gemaakt
Is een mooi product en licht lekker in de hand

Oliebol2006 26-10-2022

Mijn er varingen in de laatste maat zijn zeer goed
Camera werkt goed net zo als het display die ook goede kleuren geeft
De telefoon is ook makelijk te gebruiken

Anoniem 20-10-2022

Lekker snel en mooi voormaat

Fijne snelle telefoon licht fijn in me hand en lekker dun vergeleken de s22, en een super camera voor mooie foto's

Milan221 14-10-2022

Het is een hele fijne telefoon

Hij ligt lekker in de hand
Het geluid is goed
Mooie camera kwaliteit
Scherm ziet er goed uit
Ik zou hem echt aanraden

Mh70 14-10-2022

Snelle en compacte telefoon zo tevreden mee dat ik de s22ultra heb besteld ben benieuwd wat voor mooie dingenik daar ga tegen komen top product!!

Anoniem 13-10-2022

MIJN Eerste smartphone Samsung Galaxy

Na de BlackBerry had ik mijn eerste Samsung S4 aangeschaft en sindsdien ben ik niet meer geswitcht. Vanaf toen heb ik al mijn liefde en energie in de Samsung Galaxy gestopt. En dat heeft me zo goed gedaan dat ik nooit in de steek ben gelaten door mijn telefoon. Ik geef mijn leven, ziel & hart aan Samsung Galaxy because We All Love God. Dus dankjullie wel voor de mooie tijden, herinneringen en goede bedoelingen. Dat heeft mij en ons De Wereld alleen maar beter gemaakt. Veel liefde voor jullie!