Samsung Galaxy S20 Ultra 5G 128 GB / cloud white / (dualsim) / 5G - Reviews

Opslag
128 GB opslag
Besturingssysteem
Android 10.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S20 Ultra 5G 128 GB / cloud white / (dualsim) / 5G op Kieskeurig.nl.

• Slecht

Jeroencr 16-07-2020

Geweldig Apparaat

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 Ultra 5G 128 GB / cloud white / (dualsim) / 5G

De samsung s20 ultra voldoet aan alles wat een telefoon moet voldoen. Telefoon reageerd snel en heeft absoluut geen moeite met apps. De edge functies zijn erg handig.

Anoniem 14-07-2020

Fantastisch toestel!

Gekozen voor de S20 Ultra en wat een geweldig apparaat is dat! Toestel ziet er niet alleen gelikt uit, het werkt bovenal naar tevredenheid. Uitermate snel, ruime opslag capaciteit, fantastische beeldweergave en de foto's zijn ongekend scherp, nog nooit eerder gezien bij een gsm...

Anoniem 20-01-2021

Top toestel in een mooi jasje

Ik ben al een galaxy gebruiken sinds de S2!
Sindsdien een hoop veranderingen doorgemaakt en altijd positief verrast! Zo ook nu! Heerlijke telefoon met super camera's en een heerlijke besturing! Echte aanrader!

Camera liefhebber 20-01-2021

Geweldige camera en top accu

Het werd tijd om mijn note te vervangen. Aangezien ik de pen niet of nauwelijks gebruikte, overgestapt op de S20 ultra.
Wat een geweldig apparaat. Accu van de note was goed, die van de ultra nog beter. Ik kan 2 dagen mijn telefoon gebruiken voordat ik hem weer mag opladen
De camera is echt top. Vooral de zoom is prettig. Tot 10x gaat uitstekend, daarna wordt het n beetje toveren in tot de 100x te komen. Maar dat mag de pret niet drukken, de camera is echt geweldig

louis 75 20-01-2021

foto gedeelte laat te wensen over . ook bedienen

70 procent plezier ervan . mijn windos telefoon werkte niet zo omslachtig . batterij vel te vlug leeg

JuergenM 20-01-2021

Super snel

Het is geen goedkope telefoon, maar het zeker waard. Mooi, snel, en makkelijk te gebruiken. Super camera. En 5G is echt wel een stapje meer.

Anoniem 19-01-2021

Zeer goede mobiele telefoon.

Zeer goede mobiele telefoon, functioneert zoals behoord, makkelijk te bedienen, overzichtelijk, snel en betrouwbaar.

matthieu1975 19-01-2021

heb m nog maar kort, maar is wederom een aanrader.

Ik vind het fijn dat geheugen uitbreiding eenvoudig is en goedkoop middels een sd kaartje. en vooral de camera heeft mij doen beslissen voor de ultra te gaan. Daarbij is een lader en kabeltje ook meegeleverd.

Aertix 18-01-2021

Uitstekende Upgrade voor een s8+

Ik heb deze telefoon nu ongeveer 2 weken in bezit, en ik moet zeggen dat de telefoon mij tot op heden uitstekend bevalt. Hij is geweldig snel, batterij gaat minimaal net zo lang dan wel niet langer mee en de foto's die ik tot nu toe heb gemaakt zijn een heel stuk beter dan die van mijn s8+.

Het enigste nadeel die ik tot nu toe ben tegengekomen is dat het erop lijkt dat de hartslag meter niet meer aanwezig is. Dat is spijtig, zeker aangezien ik deze op de s8+ regelmatig wel gebruikte. Ik begrijp van een kant wel waarom deze er niet meer op zit (4 camera's achterop) maar ik betwijfel wel of dit niet in de vingerafdruksensor verwerkt kon worden. Ik ben geen telefoon maker, dus dat weet ik verder niet.

Verder doet de telefoon alles wat mijn oude telefoon doet in eigenlijk ook alles gewoon beter. Ik kreeg de laatste tijd op mijn s8+ rare bugs met bepaalde apps maar die lijken bij de s20 ultra niet op te duiken.

Qua design en daar moet ik toch een tikkeltje gemeen zijn tegenover deze telefoon. Ik vind mijn s8 plus mooier. En dat komt niet alleen omdat deze nog een headphone jack heeft. Maar overall gaf de s8 plus mij het gevoel dat het meer een monoliet was en dat heb ik toch minder bij mijn nieuwe telefoon. plus het scherm van de s8 plus was volgens mij meer afgerond en dat spreekt mij heel er aan.

Sommige mensen hebben problemen ermee dat er een gat in het scherm zit voor de camera, ik heb daar totaal geen last van want in apps heb je er geen last van en je ogen zijn er ook niet echt op gefocust.

Prijs kwaliteit is lastig voor mij om te bepalen, hij is duur en voor wat ik allemaal met een telefoon doen zouden mensen zeggen waarom niet iets goedkopers, maar ik vind het een top aankoop en voor de prijs dat ik ervoor heb gegeven leek het mij het gewoon wel waard.

BlackHawk 16-01-2021

Samsung..

Nou..wat een mooie telefoon vooral de uitstraling van de kleuren..foto's zo scherp..ben trots om altijd Samsung te hebben vanaf Samsung 5 tot nu toe.

Lisbeth 16-01-2021

Mooie gsm

Een mooie gsm, jammer dat er geen jack ingang opzit en de bij te kopen connector dempt het geluid teveel bij een geluidsinstallatie.

Verder wel positief. Mooie foto's ondanks het formaat goed bedienbaar. Accu gaat ook lang mee

HetLevenIsEenFeestje 16-01-2021

Mooie looks

Samsung heeft gewoon geweldige producten. Mooi design. Makkelijk en prettig in gebruik. Voor mij geen ander merk meer

CMJB 16-01-2021

Super telefoon met een waanzinnig goede camera!

Een uitstekende telefoon, met een waanzinnig goede camera. Bijzonder gebruiksvriendelijk. Dual sim dus te gelijker tijd zowel zakelijk als privé te gebruiken.

PaulvI 15-01-2021

Suport mobiel!

Heerlijke mobiel, zeer vooruitgang op de voorganger (Galaxy S9+), het verschil hiertussen is enorm!
- batterij duur is echt stukken beter,
- de camera & foto's ideaal!
- De snelheid!

ingel 14-01-2021

Super goede foto's

Ik heb nu voor het eerst Samsung, deze telefoon gekozen vanwege de camera.
Ben er onwijs blij mee want hij maakt hele goede foto's

Lisatuppy 13-01-2021

Mooi toestel!

Mooi toestel!, makkelijk in te stellen door alle hulp functies. Erg mooi scherm, werkt ook heel fijn en goed, mooi beeld en geluid. Formaat van het toestel is goed te doen wel is het toestel aan de zware kant.

Marcel2021 13-01-2021

Super scherm & to camera!

Een top toestel zoals je mag verwachten!
Waanzinnig scherp scherm, erg goede camera waarmee haast elke foto ook lukt!
Ook de accu ben ik erg tervreden over! Na een dag goed gebruikt heb ik nog vaak 30/40% accu over aan het einde van de dag.

Anoniem 13-01-2021

Perfecte telefoon!

Zeer fijne telefoon waarmee je prachtige foto's kunt maken. Enige nadeel is de batterijduur, het toestel is vrij snel leeg. Misschien dat dit nog verbeterd de aankomende weken aangezien het toestel nog een gebruikerspatroon aan het leren is.

Anna99 12-01-2021

Waanzinnige telefoon

Waanzinnige telefoon lekker groot, erg snel en een mega helder en revolutonair scherm.
Enige nadeel scherpstellen bij de camera , verder wat een top telefoon.

Anoniem 11-01-2021

Top toestel

Heel fijn. Werkt erg snel. Ik ben overgestapt van een s9+ naar deze en dit valt absoluut niet tegen. Goede camera. Snel. Ruime opslag. Ja, een goede investering!