Mail mij als er prijzen beschikbaar zijn

Samsung Galaxy S20 Ultra 5G 128 GB / cloud white / (dualsim) / 5G

Samsung Galaxy S20+ 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim) / 5G

Samsung Galaxy S20+ 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim) / 5G

Samsung Galaxy S20+ 5G 128 GB / cloud blue / (dualsim) / 5G

Samsung Galaxy S20+ 5G 128 GB / cloud blue / (dualsim) / 5G

Samsung Galaxy S20+ 5G 128 GB / cosmic black / (dualsim) / 5G

Samsung Galaxy S20+ 5G 128 GB / cosmic black / (dualsim) / 5G
Bekijk alle Smartphones

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S20 Ultra 5G 128 GB / cloud white / (dualsim) / 5G op Kieskeurig.nl.

Peerke1 13-08-2021

Mooi toestel met prachtige foto/video kwaliteit

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 Ultra 5G 128 GB / cloud white / (dualsim) / 5G

1 maand dit toestel in bezit. Maakt prachtige foto's en video's. Batterij gaat lang mee en is zeer snel opgeladen. Wel mis ik de hartslag sensor. En het toestel is zwaar en groot. Dit is wel makkelijk te verhelpen door een goed hoesje.

Anoniem 04-08-2021

Super toestel met 5G!

Dit toestel genomen ter vervanging van de galaxy S10+. Deze is weer iers groter en heeft 5G, zodat ik ook op de toekomst ben voor bereid!

Anoniem 23-07-2021

Top service en apparaat

Na kapote speakers weer gouw gerepareerd binnen 2 dagen top service dus daar zal het zeker niet aan liggen voor de rest heb ik 1 opmerking maak de camera niet verhoogt heb dan liever een dikkere telefoon

Anoniem 16-07-2021

Van een S8 naar een S20 ultra!!!!

De wereld gaat voor voor mij open!!! Maar de S8 was ook een heeeeel fijn toestel,die ik 4 jaar met veel plezier heb gebruikt!!

Anoniem 27-06-2021

waanzinnig goede camera met veel mogelijkheden

Door de vele mogelijkheden van de camera ben je in staat een bijna professionele foto of video te maken

Ridi 24-06-2021

Perfecte smartphone

S20 ultra 5g is gewoon simpelweg de beste telefoon die ik heb gehad camera is perfect scherm is zeer helder batterij gaat minimaal anderhalve dag mee en niet te vergeten de beeld en geluidskwaliteit kortom top telefoon

Jordy99 23-06-2021

Top telefoon

Ik ben super tevreden met mijn s20 Ultra. Hij is lekker groot voor het kijken van films en door de grote batterij capaciteit kan ik er de hele dag mee doen voordat ik hem moet opladen en dankzij de snellader is ie met een uurtje volledig opgeladen. Ook de foto's die ik maak zijn altijd super scherp vol detail. Al met al ben ik super tevreden met mijn s20 Ultra. Echt een aanrader.

Denny1kamp 19-06-2021

Telefoon

Mooi toestel alleen met de duo sim kun je maar 1 sim op 5G gebruiken en niet allebei de sim kaarten en de batterij gaat snel leeg

Anoniem 19-06-2021

Helemaal Top!

Na 3,5 jaar heb ik mijn Galaxy S8 plus ingeruild voor een Galaxy S20 Ultra. Dit is de beste switch tussen telefoons die ik ooit heb gehad. Ik kan nu echt niet meer terug naar 60 Hrz. De 120 Hrz is ongekend prettig. Verder moet ik van mijn vrienden alle foto's maken, omdat mijn camera nu enorm goed is. Ik kan geen minpunten vinden. Geweldig!

Anoniem 18-06-2021

Snel, prachtig beeld, accuduur van 1 1/2 dag.

Vooral gekocht vanwege de telelens van 10 x optische zoom en het uitbreidbare geheugen d.m.v. een geheugenkaartje.
Mooi superscherp scherm en de batterij gaat meer dan een dag mee, ondanks veel foto's en video's maken. Ik heb de S 7 plus, de 9 plus, de S 20 plus gehad en tot volle tevredenheid.

Meron 07-06-2021

Geweldig snel en goede camera

De samsung s20 ultra is een geweldige telefoon, zo is de camera ongelooflijk goed. Het is ook een hele leuke functie dat de telefoon 100x kan inzoomen (ookal gebruik je het niet vaak).
Ik had eerst de samsung a50 en vergeleken met de s20 ultra voelt de telefoon 20 keer sneller aan. Een nadeel van deze telefoon is wel dat de camera redelijk dik is waardoor hij minder goed beschermt is.

Anoniem 03-06-2021

Super Toestel

Ben super tevreden over S20 Ultra , hij bied zoveel mogelijkheden die door mij nog bij lange na niet allemaal ontdekt zijn , buiten het feit dat er met zuiverheid gebeld kan worden bied Samsung Galaxie S20 Ultra een legio aan mogelijkheden voor wat betreft Foto en Video opnames , de vele extra mogelijkheden voor Foto- en Videografie waarmee zelfs de Professionele Fotografen helemaal in hun element zijn .
Wat ik in tegenstelling tot de S21 Ultra beter vind is het feit dat in de S20 Ultra een extra micro sd kaart geplaatst kan worden wat ik persoonlijk beter vind , jammer dat de S21 Ultra deze optie niet heeft .
En dan te bedenken de snelheid waarmee de processor werkt , gewoonweg geweldig .
Ik heb nog lang niet alles kunnen proberen wat dit geweldige toestel te bieden heeft .
Alles bij elkaar genomen ben ik dus super tevreden met deze Samsung S20 Ultra .
Dank U

Met Vriendelijke Groet ,
Mike een zeer tevreden gebruiker

ItsJoran 03-06-2021

Geweldige camera, scherm en performance

Toestel nu een maandje in gebruik, ben zeer tevreden over de accuduur. De zoomlens is geweldig, beeld is scherp en goed gestabiliseerd. Geluid van telefoon zelf is ook meer als voldoende. Verder natuurlijk een schitterend groot scherm.

Joootje 31-05-2021

Mooi grote telefoon

Wat kan je mooie foto's maken met de s20 ultra
Hij is niet zwaar licht goed in mijn hand terwijl hij best groot is
Hij is sneller dan de s10 die ik hier voor had

Daniel1984 30-05-2021

Top telefoon

Ik vind de Galaxy S20 Ultra echt een topper!!!
De mooiste fotos ( vergeleken met andere merken) super snel qua werken (goeie processor) genoeg geheugen ook uit te bereiden of 2 tel nrs echt alles wat je nodig heb prive en zakelijk

Anoniem 24-05-2021

Geweldige telefoon!!

Ben super blij met mijn nieuwe telefoon.
Geweldige foto"s maakt deze. Ook heel gebruiksvriendelijk.

Thonia 12-05-2021

Zeer tevreden

Deze telefoon is geweldig! Vooral de camera waar je de mooiste foto's ooit mee maakt. Minpuntje vindt ik dat de vingerafdruk niet goed werkt. Maar ik denk dat dit een Samsung kwaal is. Maar verder een top telefoon.

Anoniem 06-05-2021

Mijn duim doet pijn

De accu van mijn ouwe s6je was er helemaal doorheen. Het grootste gedeelte van de dag was ie leeg of lag ie aan de lader. Nadat mijn omgeving een paar maanden bleef drammen besloot ik een nieuwe telefoon te kopen: een galaxy s20 Ultra 5g, daar kan ik wel ff mee door.
Heb hem afgelopen vijf weken in totaal misschien zes uur níet in mijn hand gehad, als ik mijn pols beweeg maakt ie een raar klikkend geluidje.. ik snap nu waarom mensen een iPhone kopen: daar kun je tenminste van af blijven

Anoniem 30-04-2021

zo blij met de camera resultaten

gebruik de telefoon vooral voor de apps en camera maakt prachtige foto's en video
Veel keuze in 1 apparaat

Linda_T_uit_R 19-04-2021

Wat een briljant apparaat!

Ik heb de S20 Ultra nu 2 weken en elke dag kom ik wel weer een andere handige nieuwe functie tegen.
Ik ben dol op handige features en ik leef mij met deze telefoon helemaal uit. Ik ben een heel blij ei!!