Samsung Galaxy S20 Ultra 5G 128 GB / cloud white / (dualsim) / 5G - Reviews

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S20 Ultra 5G 128 GB / cloud white / (dualsim) / 5G op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Kevinheerlen 05-12-2022

Lekker fijn groot toestel. Werkt best goed, fijn toetsen bord. Zeer goede camera met de goede optische zoom. Wordt niet wazig met inzoomen.

NoahBosman 30-11-2022

Fantastische smartphone. Batterij gaat makkelijk 2 dagen mee. Werkt supersnel en werkt naar toebehoren. Goed beeld en geluidskwaliteit

MICHAEL BEUGINK 22-11-2022

Helw mooie telefoon werkt suppersnel en bestanden can een sony camrra haleb is heel makelihk accu gaat ook lang mee

Anoniem 18-11-2022

Makkelijk in gebruik.
Voldoet aan alle eisen zoals goeie camera en veel bedienings gemak.
Aanrader voor iedereen

Jolandar78 17-11-2022

ik gebruik hem voor mijn werk, hij is heel makkelijk in gebruik, maakt mooie foto's. IK heb nog geen minpunt kunnen ontdekken.

Ridan321 15-11-2022

Dit product is perfect de camera is de beste met 100x inzoomen en de gigabytes zijn ook perfect de telefoon heeft ook nog 5G en hij werkt snel mee

Djemo 13-11-2022

geweldig geheugen, top camera

Mijn vorige telefoon was traag en oud, maar nu ik de samsung s20 heb gaat alles een stuk beter. ten eerste is het geheugen geweldig, je kan er alles op downloaden en je geheugen raakt niet vol. ten tweede is de camera top, ook met de verschillende standen zoals portret mode en nacht mode kan je prachtige foto's maken. Ik raad zelf deze telefoon aan. Het is zeker de prijs waart.

Rick009 12-11-2022

Heb tot nu toe altijd veel plezier van de S20 Ultra gehad en ook vind ik de zoom camera op dit toestel geweldig!

Boris183 22-10-2022

Snel, uitstekende camera

De samsung s20 ultra is een snelle, mooie, grootte telefoon waar je prachtige foto's mee kunt maken. Met de batterij kun je de hele dag volhouden.

Anoniem 12-10-2022

Fijne telefoon met goede camera!

Erg tevreden al bijna 2 jaar over deze telefoon, mooie foto's, werkt makkelijk en snel. Batterij blijft ook al die tijd goed

Anoniem 08-10-2022

Beoordeling over de galaxy s 20 ultra 5g.

De camera is uitstekend, batterij gaat erg lang mee. Ik heb zelf de telefoon een paar keer laten vallen maar niks mee gebeurd, hij is uitstekend, de beste van zijn jaar.

Rudol 05-10-2022

Helaas ben ik opzoek naar een mobiel die net zulke goede specificaties heeft maar heb hem nog niet gevonden.

Maksym 05-10-2022

Super quality and amazing camera ,sound plays very good fast ram memory display have very deep pictures

Adrie g 04-10-2022

Ik heb hem nog niet lang ..2ehands. Fijn tel.

Vertrouwd met samsung.ik heb meerdere telefoons gehad van samsung .maar vertrouwde telefoon .en prima tel.

Leviredo 04-10-2022

Mijn beoordeling op de samsung s20 ultra

Op 3 juni 2022 heb ik een samsung s20 ultra voor mijn verjaardag gehad. Het is een erg mooie mobiel en je kan er erg mooie foto's mee maken. Het enige nadeel vindt ik dat erg erg snel barsten op komen.. Voor de rest een erg goede mobiel

Harmdejong 30-09-2022

Superfijne snelle telefoon met geweldige camera

Hele goede telefoon met een geweldige camera super snel tot nu toe de beste samsung telefoon die ik heb gehad

Sokin 26-09-2022

Je kan niet mis gaan met een samsung product. De batterij is groter sneller opladen helaas geen koptelefoon poort meer maar wel sneller hz rate en het beeldscherm is 4k

Damientje 25-09-2022

Ik heb de camera gebruikt en de foto's zien er bijna perfect uit, en de tijd die het neemt om een app te openen is ook niet normaal. En als je een video wilt kijken kan dat makkelijk en mooi op het grote 1440p display echt een prachtig apperaat.

(ik zou graag kans willen maken op een smasung galaxy watch 4)

Pat66 10-09-2022

Mijn mening over de geweldige s20 ultra

Ik vind de samsung telefoons de heilige graad, zou nooit meer voor een ander merk gaan. Ze zijn eenvoudig in gebruik en toch talloze functies.de camera's zijn uitgesproken goed en het scherm is buitengewoon scherp, net als de foto's en video's. Het kost wel een paar dubbeltjes maar dan heb je ook wat waar je weer een paar jaar met plezier er tegenaan kunt. Voor mij is het mijn maatje, die me alles kan laten doen wat vandaag op de markt is kwa futures. Al met al een blije trotse bezitter. Het zou te gek zijn als ik deze kon aanvullen met de galaxy watch4, dat zou hem compleet maken.

DJASUTIN 10-09-2022

Super handeling en superieure beeld kwaliteit, ligt super lekker in de hand zoals je gewend bent.
Ultra cool en betrouwbaar Smartphone!