Samsung Galaxy S20 Ultra 5G 128 GB / wit / (dualsim) - Reviews

Opslag
128 GB opslag
Besturingssysteem
Android 10.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S20 Ultra 5G 128 GB / wit / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

• Slecht

Jeroencr 16-07-2020

Geweldig Apparaat

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 Ultra 5G 128 GB / wit / (dualsim)

De samsung s20 ultra voldoet aan alles wat een telefoon moet voldoen. Telefoon reageerd snel en heeft absoluut geen moeite met apps. De edge functies zijn erg handig.

Anoniem 14-07-2020

Fantastisch toestel!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 Ultra 5G 128 GB / wit / (dualsim)

Gekozen voor de S20 Ultra en wat een geweldig apparaat is dat! Toestel ziet er niet alleen gelikt uit, het werkt bovenal naar tevredenheid. Uitermate snel, ruime opslag capaciteit, fantastische beeldweergave en de foto's zijn ongekend scherp, nog nooit eerder gezien bij een gsm...

Maurice75 29-07-2020

Prachtig toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 Ultra 5G 128 GB / wit / (dualsim)

Mijn zoveelste Samsung, wat valt er over te zeggen, vast heel veel, ik hou het bij 1 woord....top!!!

Afje96 28-07-2020

Super Telefoon Met Krachtige Prestaties

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 Ultra 5G 128 GB / wit / (dualsim)

de samsung galaxy S20 Ultra is echt een hele goede telefoon. hij doet alles wat je kan verwachten en nog meer. camera werkt uitstekend en ik ben erg onder de indruk van de 100x space zoom. scherm ziet er fantastisch uit en de 120hz is een mooie functie die echt scheelt in hoe je de telefoon ervaart. ook het besturingssysteem werkt prima en het instellen was zo geregeld. ik kan deze telefoon echt aanraden. ja hij is aan de dure kant, maar naar mijn mening het geld waard.

rrkardol 28-07-2020

top telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 Ultra 5G 128 GB / wit / (dualsim)

top toestel dacht eerst dat die te groot zou zijn maar is niet het geval scherm is super scherp en camera is waanzinnig

Ara95 27-07-2020

Amazing screen and camera

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 Ultra 5G 128 GB / wit / (dualsim)

Only had the S20 Ultra for a short amount of time and it can already be seen that the camera and screen are amazing! The zoom and the depth of the camera are unreal, and the screen itself looks not only beautiful but is also able to show amazing colours! Oh, and it comes with some really cool and VERY useful features!

Blondje36 27-07-2020

Wachten waard geweest!!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 Ultra 5G 128 GB / wit / (dualsim)

Was allang aan een nieuwe telefoon toe. Gebruikte altijd de Note uitvoeringen. Nu een keertje een overstap gemaakt vanwege de grote van S20 ultra. Moet wel alles even opnieuw leren uitvinden, heb 'm pas sinds gisteren. Tot nu toe geen spijt!

Nuitje1960 27-07-2020

Feilloos veelzijdig en functioneel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 Ultra 5G 128 GB / wit / (dualsim)

Met de Galaxy is veel mogelijk dus ben je een echte kenner, ga je gang, sla je slag met deze telefoon vol onbegrensde mogelijkheden. En ben je geen kenner ook dan is deze telefoon erg makkelijk in het gebruik, met uitstekend beschikbare hulpmiddelen. De veelzijdigheid nodigt je uit van alles te proberen zoals het bewerken van foto's, het gebruik van apps. Te veel om op te noemen. Prachtig toestel. Fijn formaat!

chafei 27-07-2020

Geweldige veranderingen

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 Ultra 5G 128 GB / wit / (dualsim)

Ik heb sinds mijn 16de een Samsung tel dat is nu 15 jaar lang trouwaan Samsung. Ik ben zeer tevreden over de telefoons. De veranderingen geven altijd weer nieuwe energie aan de telefoons en voor mij om bij Samsung te blijven. Ik zou het heel fijn vinden als ik een mooie cadeau zou krijgen voor me trouwe jaren

Coen_J 27-07-2020

Erg fijn toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 Ultra 5G 128 GB / wit / (dualsim)

Al enige tijd de Samsung S20 Ultra 5G in gebruik en het is een erg fijn toestel in gebruik. Vooral de camera (foto's en video's) gebruik ik voor het maken van promotie filmpjes. De 5G modus heb ik nog niet kunnen uitproberen het is nog even wachten op de providers. Geluid is uitstekend en het toestel ligt fijn in de hand. De prijs is pittig, maar je krijgt er dan ook wel een ultra fijn toestel voor terug. Al met al een toestel waar je veel mee kunt.

mike17 27-07-2020

Super foto's

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 Ultra 5G 128 GB / wit / (dualsim)

Zal het iedereen aanraden. Maakt mooie foto's en is erg snel.

Batterij gaat lang mee.

4k film zijn heel scherp!

Aanrader !!

Bouljhaf 27-07-2020

Geweldige service prachtige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 Ultra 5G 128 GB / wit / (dualsim)

Leuke aktie, geweldige telefoon, prachtig!!! Samsung nummer 1 nooit andere telefoon meer alleen Samsung

Tvdhaas 27-07-2020

Top telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 Ultra 5G 128 GB / wit / (dualsim)

Ik ben zeer blij met mijn nieuwe Samsung Galaxy s20 ultra. Hij is wat groter dan een gemiddelde telefoon. Hij maakt geweldige foto's en filmpjes. Zelfs ingezoomd zijn ze nog haarscherp.

marssad 27-07-2020

geweldige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 Ultra 5G 128 GB / wit / (dualsim)

de camera functies zijn heel mooi. telefoon is snel en gemakkelijk in gebruik.
Wel is de telefoon voor mij wat groot om vast te houden

Tom G 27-07-2020

Super snelle telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 Ultra 5G 128 GB / wit / (dualsim)

Zeer mooie en snelle telefoon! Hij is wel wat aan de dure kant maar je kan er naar mijn inschatting jaren mee vooruit. Ook zeer toekomst bestendig dankzij zijn 5G ondersteuning. Maakt super scherpe foto's! Werkt ook prettig i.c.m. de Samung Clear View Cover.
Een verbeterpuntje: Ik had redelijk snel krasjes in het scherm (geen barst) terwijl ik de Clear View Cover van Samung gebruik. Ze zijn niet enorm zichtbaar gelukkig. Nog niet eerder gehad met een Samung telefoon. Maar al met al zeker een aanrader.

Anoniem 27-07-2020

snel, snappy, veel functies, geweldige camera

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 Ultra 5G 128 GB / wit / (dualsim)

De snelste telefoon momenteel en valt niet tegen, verdiep je in de telefoon want eindeloos aantal functies waarom je zo'n prestatie monster ook koopt.

Anoniem 27-07-2020

De telefoon met gaming-specs in je handgreep.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 Ultra 5G 128 GB / wit / (dualsim)

De S20 Ultra is een waardig topmodel met zéér hoogstaande specs. Ongekende camera mogelijkheden waar ik persoonlijk verbaasd over ben. Helaas heeft deze 5G telefoon wel een erg hoge prijs, maar dit is een mini laptop in je handgreep met de kwaliteiten van een video camera en tevens fotocamera.

Rosangela 26-07-2020

Geweldige ervaring de s20 ultra 5g

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 Ultra 5G 128 GB / wit / (dualsim)

beste product snel licht en langdurende accu. Mooie camera's met hele verre zoom. Mooi beeld met films kijken. Met alles bij elkaar tot nu de beste telefoon die er bestaat.

Henriëtte69 26-07-2020

S20 Ultra is een juweeltje

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 Ultra 5G 128 GB / wit / (dualsim)

Wat een top apparaat, nog nooit zo een fijne telefoon gehad. En die camera!!! Als of je een telelens bij je hebt. super scherpe foto,s ook van veraf. Dik tevreden

PeterB1977 26-07-2020

Fijn toestel met zeer goede specs

Geschreven voor: Samsung Galaxy S20 Ultra 5G 128 GB / wit / (dualsim)

Goed toestel voorzien van alle gemakken, zoals een van de beste camera's op dit moment (voor mij de reden om deze te telefoon te kopen). Daarnaast een zeer snel toestel voorzien van aan mooi scherm. 5G is een leuke bonus zodra als het landelijke netwerk geactiveerd wordt.