Samsung Galaxy S20 Ultra 5G 128 GB / cloud white / (dualsim) / 5G - Reviews

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S20 Ultra 5G 128 GB / cloud white / (dualsim) / 5G op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Damientje 25-09-2022

Ik heb de camera gebruikt en de foto's zien er bijna perfect uit, en de tijd die het neemt om een app te openen is ook niet normaal. En als je een video wilt kijken kan dat makkelijk en mooi op het grote 1440p display echt een prachtig apperaat.

(ik zou graag kans willen maken op een smasung galaxy watch 4)

Pat66 10-09-2022

Mijn mening over de geweldige s20 ultra

Ik vind de samsung telefoons de heilige graad, zou nooit meer voor een ander merk gaan. Ze zijn eenvoudig in gebruik en toch talloze functies.de camera's zijn uitgesproken goed en het scherm is buitengewoon scherp, net als de foto's en video's. Het kost wel een paar dubbeltjes maar dan heb je ook wat waar je weer een paar jaar met plezier er tegenaan kunt. Voor mij is het mijn maatje, die me alles kan laten doen wat vandaag op de markt is kwa futures. Al met al een blije trotse bezitter. Het zou te gek zijn als ik deze kon aanvullen met de galaxy watch4, dat zou hem compleet maken.

DJASUTIN 10-09-2022

Super handeling en superieure beeld kwaliteit, ligt super lekker in de hand zoals je gewend bent.
Ultra cool en betrouwbaar Smartphone!

Anoniem 05-09-2022

Uitstekende telefoon, maakt ook prachtige foto's

Mijn ervaring met de Samsung Galaxy S20 Ultra is uitstekend. Ligt naar mijn mening goed in de hand, maakt geweldige foto's en ben er na 2 jaar nog steeds tevreden mee. Ik behoud deze telefoon nog even wat langer, voordat ik over ga op een ander.

Men eggink 25-08-2022

De camera had beter gekunt. Verder prima telefoon

Ik ben erg te vreden alleen Camera had wel wat beter gekunt.
Verder prima telefoon. En zou deze zeker aanraden.

Daisy_0703 22-08-2022

Wat is goed aan de Samsung s20 ultra?
Eigenlijk alles. Hij is mooi groot sneller dan andere toestellen. Mooi scherm en met films kijken is het echt alsof je in een bioscoop zit. Echt heel gaaf!

Wat is er minder aan de Samsung s20 ultra?
Ik bind persoonlijk dat die lang over het opladen doet als je hem draadloos oplaad.

Anoniem 05-07-2022

Heerlijke telefoon. Hiervoor had ik de S20. Deze is wel een stukje groter en zwaarder. Maar niet vervelend. Batterij is zeer sterk en de camera fantastisch.

Roelie61 03-07-2022

Geweldige telefoon, handig in gebruik

Heb zelf een A51 gehad maar met groot lettertypen was dit soms moeilijk lezen, omdat de zinnen niet goed overlopen, de S20 Ultra kan beter met groter lettertypen. Het is een grotere telefoon maar omdat die toch redelijk smal is is deze makkelijk te bedienen en ligt deze fijn in de hand. Zeer tevreden over de Fotocamera.

Anoniem 29-06-2022

Top telefoon. Met veel mogelijkheden

De telefoon doet precies wat je er van verwacht. Nooit problemen. Camera is zeer goed je heb geen fototoestel meer nodig. Door het zeer scherpe scherm is het ook prima om een serie of film te kijken

Jesse Spies 28-06-2022

De S20 Ultra MOET je kopen!

De Samsung S20 Ultra 5G is een super goede telefoon voor zowel eigenlijk alles, zoals: Foto's en video's maken! Diverse games spelen!, Als zakelijke telefoon raad ik deze ook erg aan! Heb hem nu bijna een maand en heb et elke dag veel schik van! Ook gaat de batterij heel erg lang mee! Beste telefoon die ik ooit heb gekocht!

Cor vv Noort 18-06-2022

Instellen van is erg makelijk van alle funkties en de camera is echt top vooral de zoom fuctie vind ik helemaal top, het geluid,beeld en vooral de snelheid maakt dit toestel echt een hebbe dingetje.

Wassimpje 21-05-2022

Ik heb deze telefoon nu al een paar maanden en het is een top telefoon hij is snel en de batterijduur is top en ik wil graag ook de galaxy watch om meer functies te ontdekken

Jan v hussen 19-04-2022

Zeer fijne snelle telefoon top camera's en display

De telefoon is snel met een top display zeer goede camera's en makkelijk in gebruik voor een redelijke prijs ook de accu houd het goed uit
Een tevreden gebruiker

Anoniem 17-04-2022

Opzicht is de telefoon wel goed hij is lekker snel en de battery houd het lamg genoeg vol.
echter zijn er twee minpunten waardoor je niet zo blij bent met de aankoop van een s20 ultra.
1. de spacezoom camera is niet zoals het op de reclame van de tv is als je al redelijk ver bent ingezoemd word het allemaal wazig.
2. de magnetic sensor doet het niet na wat onderzoek komt dit probleem erg veel voor bij gebruikers van deze telefoon, hierdoor kun je nog een mooi bedrag neerleggen om de telefoon weer te latem werken zoals hij hoort te werken.

Basel1994 08-04-2022

Geweldige telefoon met fantastisch camera

Ik ben heel tevreden met mijn nieuwe s20 ultra ,
Een prachtige telefoon met een geweldige camera. Uitstekende schermresolutie

Robberts9y 03-04-2022

Ben van de s9 naar de s20 gegaan en het is onwerkelijk hoeveel er geupgrade is de s20 ultra is een beest!

Struis112 01-04-2022

Werkt goed, fijn display en goeie batterijduur

Fijne telefoon die lang mee gaat op een batterij. Naast het mooie display ook goeie foto's en openen alle apps snel

Jojo69420 28-03-2022

Mooie goede telefoon kan er veelee doen camera kwaliteit is goed batterij is goed ben er heel blij mee

Michel 79 27-03-2022

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super telefoon gebruik hem voor bijna alles privé zakelijk en voor te gamen zouw niet meer zonder willen

Esmeemous 22-03-2022

De telefoon is erg fijn in gebruik en vooral makkelijk in te stellen vanaf een andere Samsung. De batterij gaat ook lang mee en de foto's zijn prachtig.