LG K10 16 GB / zwart

Samsung Galaxy A3 (2017) 16 GB / gold sand

Samsung Galaxy A3 (2017) 16 GB / gold sand
8,5 (679)
Bekijk alle Smartphones

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 25 reviews die zijn achtergelaten voor de LG K10 16 GB / zwart op Kieskeurig.nl.

BesteProduct.nl 02-02-2016

Samsung Galaxy S6 Edge+ vervangt Note 5 met verve

We waren bij BesteProduct.nl nogal teleurgesteld toen Samsung aankondigde de Note 5 niet in Nederland uit te brengen. We zijn niet per se fan van de phablet als productgroep, maar als we er dan toch eentje zouden aanschaffen, werd het er ongetwijfeld eentje uit de Note-serie. Wil je evengoed een uit zijn krachten gegroeide Samsung met veelal de beste specificaties, dan ben je nu veroordeeld tot de S6 Edge+. Erg? Absoluut niet! Maar bedenk je wel goed of je het grote scherm ook echt wilt, want je betaalt er fors extra voor.

Lees verder op BesteProduct.nl

Voordelen

• Geweldige videoprestaties
  • Spannende audio met high-res ondersteuning
  • Schitterend scherm
  • Prima camera die snel start
  • Werkt snel en soepel
  • Prachtig ontwerp
  • Mooie kleuren
  • Compact gebouwd
BesteProduct.nl 16-03-2015

Samsung Galaxy S6 Edge: uniek!

Dat Samsung niet nogmaals een high-end smartphone van kunststof zou maken, lag in de lijn der verwachting. Dat het resultaat, vooral in het geval de S6 Edge, zo mooi zou zijn, hadden we echter niet durven dromen. Stevig Gorilla Glass, een mooi aluminium frame en twee sexy gebogen randjes. Dat die randen functioneel gezien niet veel om het lijf hebben, kunnen we het toestel vergeven, omdat de Edge naast een prachtig uiterlijk, ook een belachelijk goede camera heeft en rete-snel is. Alleen valt het interne geheugen niet langer uit te breiden en kost het toestel je werkelijk een rib uit je lijf. Kunnen de gebogen randjes je gestolen worden? Kies dan voor de gewone S6, die ruim €100,- goedkoper is.

Lees verder op BesteProduct.nl

Voordelen

• Fantastische camera
  • Korte laadtijd
  • Goed gebouwd
  • Gebruiksvriendelijk toetsenbord
  • Prachtig scherm
  • Constructiekwaliteit
  • Verbeterde interface
  • Razendsnelle processor
  • Kan veeleisende apps draaien
  • Sterke videopresentaties
  • 32 GB opslag
  • Handige vingerafdrukscanner
  • Uniek uiterlijk
  • Gebogen randjes erg mooi
  • Toestel voelt stevig en solide aan