Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black / (dualsim) - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 152 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black / (dualsim) op Kieskeurig.nl.

8,9

Nikia 05-05-2021

Kan goed tegen een stootje

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black / (dualsim)

Ik heb hem nog niet zo lang maar hij bevalt mij goed hij is soms wat te groot voor mijn zakken maar dat vindt ik persoonlijk niet zo erg hij kan goed tegen een stootje

JurreSim2012 30-04-2021

Fijne telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black / (dualsim)

Ik ben heel blij met mijn Samsung S10+.
Van een oud afdankertje naar deze telefoon is een wereld van verschil.
Spelletjes spelen gaat heel soepel. De kwaliteit van de foto's is erg goed! Ik ben zeer tevreden!!!!

Jmjm 24-04-2021

Binnen een jaar 2x in 1 maand defecten

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black / (dualsim)

Scherm resolutie en uiterlijk bevallen goed, batterij daarintegen gaat te kort mee, zelfs na vervanging in de fabriek. De reactievermogen loopt soms achter van het touchscreen ,laten maken voldoet tot nu toe nog. Verder hier en daar last van uitvallende apps.

Gertje eet een kroketje 22-04-2021

Super fijne telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black / (dualsim)

Ik heb deze telefoon nu een half jaar en ik ben er heel tevreden over hij is supersnel en heel fijn hij is niet te groot maar ook niet te klein dus perfect. De camera is echt mega goed super scherpe foto's en video's.

Anoniem 17-04-2021

Mooi toestel!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black / (dualsim)

Ik ben heel blij met deze telefoon!
De camera is uitstekend en de batterij gaat de heledag mee. Wat voor mij super is. Ben veel online. Maar hij doet het de hele dag! Super fijn! Mooi groot beeld ook

Anoniem 11-04-2021

Heerlijk toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black / (dualsim)

Naar lang na denken en te vergelijken welk toestel te nemen toch op de s10+ uitgekomen.
Heerlijk in de hand,lekker snel met een mooi design.
De vele mogelijkheden die dit toestel bieden hebben mij tot de aankoop gebracht.
Dit had ik veel eerder moeten doen.

Pienda 07-04-2021

Snel en fijn in gebruik

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black / (dualsim)

Zeer fijne telefoon met alles wat je nodig hebt. Snelle toegang in alle apps en fijn in gebruik. Ook geweldig dat deze telefoon mooi up to date is en blijft. De groei in elke update lijkt het dat samsung met je meedenkt. Al sinds jaren fan van samsung en zal erbij blijven.

Gerardjuhh 31-03-2021

Super telefoon, 1 nadeel.....

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black / (dualsim)

Het is echt een super telefoon hij werkt lekker en is snel. Je kan er zelfs andere apparaten mee opladen. Er is echter 1 nadeel, de batterij ontraadt redelijk snel, ik moet hem eind van de dag echt opladen want dan is de batterij nog maar 5 %

Anoniem 28-03-2021

Prachtige scherm.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black / (dualsim)

De scherm is groot en heel erg mooi, precies wat ik wil. Ook zijn de speakers uitstekend en de camera's.

Rene8 26-03-2021

Mooi groot

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black / (dualsim)

Vele mogelijkheden. Makkelijk te vinden en te bedienen. Mooie foto's. Zeer tevreden. Mijn 4e Samsung alweer.

Riena 24-03-2021

Niet tevreden

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black / (dualsim)

Samsung gakaxy s10 bevalt helemaal niet spijt dat ij deze genomen heb blikkerig geluid elke keer anderen schermen laad ie op heel iritand

Tjeerd 68 18-03-2021

Werkt met Freestyle libre link

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black / (dualsim)

Na jarenlang plezier gehad wou ik naar de A serie van Samsung.
Helaas werken deze niet met sensor van Libre link.
En dat is wel nodig voor mij als suikerpatient.
Na overleg met Samsung . Free style, en Belsimpel de A telefoon weer ingeleverd en een Galaxy S10. Iets ouder toestel maar werkt uitstekend. Gewoon een fijn toestel.
Probleem met sensor kan ontstaan door magneethoesje.
Verder gewoon blij mee

Jayna 18-03-2021

Samsung 10+

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black / (dualsim)

I love the s10+. It is fast. I can have so many apps open at the same time!!! This phone is a great upgrade after the s7 edge!!! I love this phone!!!

Anoniem 17-03-2021

Prima telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black / (dualsim)

Ik ging eerst voor een S21 maar zag toen de S10+ in vergelijking vond ik het scherm van de S10+ beter en de cameras meer dan voldoende. In gebruik is de S10+ een uitstekende telefoon en met de update naar Android11 en UI3.1 volledig up to date. Daarnaast goed geprijsd. Uitermate tevreden.

Abdellah1 15-03-2021

Deze toestel is geweldig!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black / (dualsim)

Ik vindt deze toestel razend snel. Kan ook grote games en apps handelen.

Camera is ook goed heeft ook een super zoom.
Geluid is ook hard wat helemaal top is.

En batterij duur blijft lang mee, is handig als je een dagje uitgaat. Dan gaat ie een hele dag mee als je geen games erop draait natuurlijk.

Nadelen/min punten zijn dit je niet de ALARMS van de klok app kan dupliceren.

Het kan wel bij de Samsung notes app maar niet bij de klok app dat vindt ik erg jammer!

Hopelijk gaat team samsung oplossen!

Mooadel84 08-03-2021

Prima

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black / (dualsim)

Alleen de batterij blijven niet lang.. en sommige tijd de telefoon gaat stoppen en ik moet een restart doen

Anoniem 28-02-2021

geweldige telefoon met veel mogelijkheden

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black / (dualsim)

Een fijn toestel om mee te werken
Zo en zo omdat we ook meer producten van samsung hebben en geweldige service

Anoniem 24-02-2021

Wat een prachtige telefoon met mooie functies!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black / (dualsim)

Ben erg tevreden met de Samsung Galaxy S10+. Voor een grote telefoon als deze ligt hij lekker in de hand. Het systeem werkt super snel, het design is erg strak en de camera maakt scherpe foto's. Ik ben ethousiast!

Anoniem 20-02-2021

Fijnste Samsung tot nu toe.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black / (dualsim)

Prachtige kleuren, zwart is diepzwart. Voor een smartphone wonderlijk mooie stereo.
Ruimtelijk geluid, zeker bij het kijken naar films en spellen. Schakelt zeer snel van scherm.
Vingerprint werkt lekker snel, zelfs in het donker. Accu gaat makkelijk een hele dag mee ondanks het grote scherm dat trouwens helemaal doorloopt naar de kanten. Kortom een fijn toestel.
Waar ik erg blij mee ben is de helpdesk van Samsung die gratis via 088 909 0100 gebeld kan worden. Helpdeskmedewerkers zijn geduldig vriendelijk en weten waar het over gaat.

Anoniem 17-02-2021

Top telefoon, maar scherm kwaliteit slecht

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black / (dualsim)

Hi Samsung, jullie zijn een top bedrijf. Prachtige telefoons tv enz. Alleen jullie kwaliteit van scherm sterkte heb deze s10+ al een tijdje mooi toestel. Alleen nu laat ik heb van 20 cm hoogte en zit er een hele kleine barst in, jammer zou je zeggen. Alleen dat de pixels uitvallen aan de onderkant is wel echt slecht. Heb dit zelfde probleem ook met bij S8 gehad, Zelfde verhaal. Te vergelijking ik heb ook heleboel Apple telefoons gehad kon ze laten vallen tot er geen glas meer opzat en nooi viel het tegen. Erg jammer had vertrouwen in jullie kwaliteit maar valt zuur tegen. Helaas...