Samsung Galaxy Note10+ 512 GB / aura glow / (dualsim) - Reviews

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Note10+ 512 GB / aura glow / (dualsim) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Anoniem 10-07-2022

Fantastisch beeld!

Super snelle telefoon, groot scherm, helder beeld. Batterij gaat lang mee. Mijn man heeft deze telefoon ook al ruim 2 jaar en doet het nog steeds fantastisch. Helaas is het oplaadpunt ook het oortjes ingang. Hierdoor raakt het poortje lam bij intensief gebruik. Verder is het een onwijs goeie aankoop geweest.

FaMa 24-06-2022

Best of the Best mobile

Samsung Galaxy Note 10+, en Note 20 Ultra en alle oude Note die ik heb gehad, zijn allemaal top. Goed geheugen, Ram is goed, foto's zijn goed. Eerste keer dat ik naar S22 Ultra ben overgestapt en dat bevalt mij ook. Maar toch blijven Note beste van alles.

Anoniem 19-06-2022

Praktische telefoon

Praktische telefoon met een pennetje, camera geweldig
Gewoon super handig. Met vele mogelijkheden dus ik blij

Anoniem 10-06-2022

Ondanks dat het toestel al weer 2 jaar mee gaat , is het de beste Galaxy ever. Zeer veel opslag ruimte.

Firas Meftah 07-06-2022

Note 10+ super goed

Hallo ik ben heel blij met mij samsung de grote is fantastisch maar op sommige momenten ook irritant maar dat haalt de kwaliteit er niet vanaf de telefoon is best sterk ik zelf heb hem laten vallen uit mijn zak met mijn fiets op een Hooge snelheid een paar krasjes maar niet te erg de s pen is ook super handig wat ik erbij in de toekomst misschien wil zien is meer airacties dit was mijn mening en over het algemeen is het een top telefoon.

matz 06-06-2022

ik ben heel blij met het apperaat heeft een goed beeld scherm veel gehuegen eigenlijk alles want een telfoon nodig heeft heeft deze wel

Anoniem 14-05-2022

Ontzettend veel functies!

Heeft veel functies zoals makkelijk aan&uit zetten, super snel opladen, prachtig 4k beeld, goede kwaliteit zeker aan te raden!

Sjoedie 11-05-2022

Groot super scherm, snel en geweldig geluid!

Ik ben enorm blij met de Samsung Galaxy Note 10 Plus.
Deze telefoon is niet enkel om mee te bellen maar ik kan werkelijk alles met deze telefoon doen!
Zwemmen, hardlopen, foto's maken, film kijken, muziek luisteren van hoge kwaliteit, internetten en zelfs bellen!
Dankzij de styles dat in de telefoon verwerkt zot is bediening op afstand en het bedienen van het scherm met preciezie ook mogelijk.
Ik zeg ik wil niet anders meer ben altijd al een Note fan geweest en ook nu weer enorm tevreden.
Een aanrader aan allen niet eens nadenken over een telefoon waarvan er een stukje afgegeten is als je snapt wat ik bedoel.... nee je koopt gewoon een Samsung Galaxy Note!!!

tygo krom 29-04-2022

Geweldige kenmerken Note10+

Ik vindt de samsung Galaxy Note10+ een goede telefoon met een mooi display dat ook erg snel is, het mooie aan de telefoon is dat je in de zon nog prima je scherm kan zien en dat je vanuit alle hoeken je scherm nog goed kan zien. een kleine versie van de note10+ zou denk ik ook een goed idee zijn voor de mensen die het fijn vinden om een snelle telefoon te hebben maar die ook een kleine telefoon willen. verder vindt ik dat de telefoon een hele hoop handige functies en heeft maar sommige funcies zijn een beetje overbodig zoals die balk aan de zijkant die je kan uitschuiven voor een kompas of score tellen. dus ik denk dat het ook een goed idee is om de telefoon te minimaliseren in functies voor de mensen die het te ingewikkeld vinden. de gezichtsherkenning in de telefoon is ook erg snel behalve met weinig licht dus een soort van lichtbron om je gezicht zichtbaar te maken voor de telefoon zou dat probleem misschien verhelpen. ik denk ook dat de telefoon er verder goed aan zou doen om de hoeveelheid widgets die ik zelf heel handig vindt uit te bereiden. verder vind ik het een enorm handige en snelle telefoon de gallexy pen in de telefoon werkt ook goed en snel. dat is mijn mening over de gallexy note 10+

Jacob22 22-03-2022

Geweldige telefoon

Ik gebruik al meer dan 9 jaar een Samsung telefoon en bevalt me zeer goed ben ook heel blij met de Samsung merk en heb altijd al vertrouwen gehad in Samsung voor de beste kwaliteit en prestaties, HELEMAAL TOP!!

JunLi2020 03-03-2022

Solid quality and design

Samsung note 10+ is by the best mobile phone I'v ever used. Very practical, especially with the S-Pen, fantastic for your work.

StormNL 28-02-2022

Top allround telefoon

Een hele goede allround telefoon die overal geschikt voor is! Van mailen tot gamen alles kan deze telefoon met gemak aan!

Johnny1958 28-02-2022

Zo een fijn toestel de note 10 plus

Dit toestel geeft je zoveel mogelijkheden en is gewoon van grote kwaliteit. Super snel en heel erg fijn in gebruik

Kim bije 31-01-2022

Super mooie telefoon

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Echt een goeie telefoon ben er erg blij mee dank u samsung is de beste product alletijden ik zal mujn familie en vriznden het zeker aan raden

Anoniem 30-01-2022

Heerlijk toestel met een handig pennetje

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie foto's en een hele handige functie note.
Tekenen van documenten of grappige dingen. Erg fijn groot scherm.

Kefo 11-01-2022

Fijne en luxe telefoon

Note 10+ is een vloeiend werkende telefoon met snelle processor en grote scherm.
De grootste nadelen zijn dat de batterij snel leeg wordt en dat de pen niet bij alle programma's functioneert.

Arienne 11-01-2022

Ik ben ontzettend blij met mij note 10+ hij werkt snel, baterij gaat lang mee, en veel opties prachtige camera... nu nog een samsung watch erbij en ik ben compleet

Moontjemoon 66 01-01-2022

Voor mij zal Samsung er altijd zijn, je kan me geen beter merk hebben als Samsung.
Ik heb Samsung telefoon
Ik heb Samsung tablet (Die is helaas kapot)
Ik heb Samsung televisie
Voor mij blijft Samsung nummer 1.

Anoniem 28-12-2021

Een digitale gereedschapkist

Ik heb nu enkele weken deze note 10+ en ik verbaas me nog dagelijks over nieuwe functies en mogelijkheden, dit is zo'n uitgebreid toestel en toch heel simpel in het gebruik.het is alsof het toestel weet waar ik naar zoek of begrijpt wat ik bedoel.samsung heeft hier goed over nagedacht.van fotografie tot documenten,dit is het complete pakket in een schitterende uitvoering

Rogerke 27-12-2021

Ik heb de Samsung nu enkele dagen in gebruik. Ik kwam van een s10+ en over gestapt naar note 10+.
Erg groot is hetverschil niet, maar wel een groter scherm.
Erg blij mee,