Samsung Gear Fit2 blauw / L - Expert review

(Meet)-functies
actieve minuten, verbrande calorieën, afgelegde afstand, aantal trappen, aantal stappen, geslapen uren, persoonlijke doelen
Verbindingstechnologie
draadloos
Actieve minuten

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung Gear Fit2 blauw / L op Kieskeurig.nl.

BesteProduct.nl 14-04-2017

Samsung Gear Fit 2: Veelzijdige topper met een variëteit aan fitness functies

Ik heb de Gear Fit 1 niet in handen gehad, maar overal lees ik dat deze nieuwe versie echt vele malen mooier en beter is. En hoewel ik de vergelijking dus niet heb, weet ik na het testen wél dat dit een supermooie activitiy tracker en smartband/watch is. Hij beschikt over een ingebouwde GPS en een standaard meting van je polshartslag. Daarnaast zijn er veel andere slimme functies als muziekspeler, sleep tracker, bijhouden van stappen, trappen en calorieën. De bijbehorende S Health app werkt prettig en geeft ook weer verschillende interessante mogelijkheden, zoals het stukje 'Together'. Hierin kun je met een andere Gear Fit gebruiker doelen stellen, en zo zien hoe jullie ten opzichte van elkaar bewegen op een dag. Ik heb inmiddels een aantal smartwatches in de handen gehad en hoewel de prijs van de Gear Fit 2 even slikken is, wil ik dit model toch een kooptip geven. Zeker als je een serieuze sporter bent en het leuk vindt een stukje activity en smartwatch te combineren. Want een toppertje, dat is hij zeker!

Lees verder op BesteProduct.nl

Voordelen

• Hartslag bijhouden
  • Veel fitness statistieken
  • Notificatie support
  • Werkt ook goed zonder smartphone
  • Comfortabele band
  • Alle tracks behalve zwemmen
  • Ingebouwde GPS
  • Zeer comfortabel