Samsung Gear Fit2 Pro S - Expert review

Type beeldscherm
SAMOLED
Touchscreen
Resolutie
216 x 432 pixels

Voor dit product hebben we alleen expert review(s)

BesteProduct.nl 01-02-2018

Samsung Gear Fit 2 Pro: Prima fitness tracker is weer een stukje beter

Samsung heeft met de Gear Fit 2 Pro wederom een puike wearable gepresenteerd. Wat mij betreft een prima hybride tussen een activity tracker en een fitness watch. Zo meet het apparaat je stappen, calorieverbruik en slaap, maar heeft het ook een hartslagsensor, GPS, muziekopslag en diverse trainingsopties aan boord. Het instellen gaat op het begin wat moeizaam, maar daarna is 'ie zeker snel en makkelijk in gebruik. Heb je z'n voorganger al, de Gear Fit 2, dan hoef je wat mij betreft niet te upgraden. Buiten de GPS en verbeterde waterdichtheid is er weinig tot niets aan verbeteringen te zien. Een kleine update dus op een toch al goed horloge. Ga je vól voor sporten of wil je alleen je stappen tellen, dan zijn er wearables te koop die beter/gespecialiseerder of goedkoper zijn. Samsung combineert beide werelden in een allround tracker voor een faire prijs van rond de 200 euro. Naar mijn mening een mooi product voor veel consumenten en daarmee de kooptip zeker waard.

Lees verder op BesteProduct.nl

Voordelen

• Makkelijk te gebruiken interface
  • Ondersteuning voor enorm veel sport apps
  • Heel fijn display
  • Goede metingen van de hartslag en positie
  • Eigen opslagruimte voor muziek
  • Erg stevig
  • Hybride tussen activity tracker en sporthorloge
  • Ingetogen en elegant ontwerp
  • Comfortabel en niet opdringerig