Philips SHAVER Series 7000 S7520 - Reviews

vibrerende kop(pen)
(Extra) functies
trimmer/tondeuse
Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 15 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SHAVER Series 7000 S7520 op Kieskeurig.nl.

Elvis66 09-12-2017

Beter dan verwacht

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7520

Beter dan verwacht. Altijd met een mes geschoren maar de laatste tijd veel last van wondjes. Dit apparaat komt goed uit de test en het kies menu van Philips kwam op hetzelfde apparaat uit.
Misschien net niet zo glad als een mes maar wel erg goed en makkelijk. Zowel onder de douche als droog. EN GEEN wondjes.

Nelus 22-08-2018

Scheert prima, stil, ligt goed in de hand, mis beschermkapje

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7520

Scheert prima, stil, ligt goed in de hand, mis beschermkapje op koppen, mis trimmer op apparaat, wisselen naar trimmer en terug is vervelend tijdens gebruik

noelle 21-08-2018

zeer tevreden

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7520

Dit scheerapparaat is zeker zijn geld waard.
Het ligt gemakkelijk in de hand.
Na een paar dagen, reeds gemakkelijk scheren.

Lei2 25-04-2018

Waardeloos

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7520

Dit is nu mijn tweede Philips scheerapparaat met de scheerkop "op een steeltje". De eerste ging 2 jaar mee maar ik had problemen met de scheerkop. Die valt tijdens het scheren gewoon van het apparaat. Dus vervangen. En nu, na 1 jaar normaal gebruik (ik heb geen zware baardgroei) ga ik het tweede apparaat ook maar weer vervangen. Net als bij het eerste scheerapparaat komt na enkele maanden de scheerkop los tijdens het scheren. 3 Bewegingen op de huid en de scheerkop valt van het apparaat. Ik ga nu dus maar weer een apparaat kopen met gewoon een vaste kop.