Philips SHAVER Series 7000 S7520 - Reviews

Best Reviewed november 2017
Nat en droog
trimmerfunctie/tondeuse
Scheren met snoer

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 17 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Elvis66 09-12-2017

Beter dan verwacht

Beter dan verwacht. Altijd met een mes geschoren maar de laatste tijd veel last van wondjes. Dit apparaat komt goed uit de test en het kies menu van Philips kwam op hetzelfde apparaat uit.
Misschien net niet zo glad als een mes maar wel erg goed en makkelijk. Zowel onder de douche als droog. EN GEEN wondjes.
Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7520
Oorspronkelijk gepost op philips.nl

Lei2 25-04-2018

Waardeloos

Dit is nu mijn tweede Philips scheerapparaat met de scheerkop "op een steeltje". De eerste ging 2 jaar mee maar ik had problemen met de scheerkop. Die valt tijdens het scheren gewoon van het apparaat. Dus vervangen. En nu, na 1 jaar normaal gebruik (ik heb geen zware baardgroei) ga ik het tweede apparaat ook maar weer vervangen. Net als bij het eerste scheerapparaat komt na enkele maanden de scheerkop los tijdens het scheren. 3 Bewegingen op de huid en de scheerkop valt van het apparaat. Ik ga nu dus maar weer een apparaat kopen met gewoon een vaste kop.
Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7520
Oorspronkelijk gepost op philips.nl