Novis Vita Juicer - Reviews

Onderdelen vaatwasmachinebestendig
Aantal snelheden
Kleuren
rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Novis Vita Juicer op Kieskeurig.nl.

Mark van Gennep 16-10-2020
  • Product gekregen

Top apparaat! Heerlijke sapjes

Geschreven voor: Novis Vita Juicer

Sinds Corona meer bezig met lichaam en gezondheid. Product zorgt voor heerlijk geperste sinaasappel sap met een schuimlaagje.

Daarnaast ook makkelijk via de stamper elk anders fruit toe te voegen aan de sap. Zonder dat deze erg dik wordt net als bij een blender.

Handig dat er een app met recepten bij zit.

Pluspunten

• Recepten
  • Lekker sap
  • Geschikt voor alle type fruit
  • App met recepten

Minpunten

• Schoonmaken :-)

Janine 07-10-2020

Novis VitaJuicer

Geschreven voor: Novis Vita Juicer

Na goed onderzoek heb ik besloten deze mooie en degelijke Novis VitaJuicer aan te schaffen. Ik gebruik hem inmiddels 2 weken en ik ben onwijs enthousiast. Ik gebruik hem dagelijks voor gezonde sapjes voor mij en mijn kinderen. Hierdoor krijgen zij toch alle vitaminen binnen ondanks dat het geen echte groente liefhebbers zijn. De zogeheten VitaTec functie zorgt voor een onwijs zachte en gladde textuur. Er zit ook een app bij met recepten voor inspiratie. Daarnaast is het ook wel echt de mooiste juicer die ik kon vinden.

Pluspunten

• Resultaat
  • Kwaliteit
  • Veelzijdigheid

Minpunten

• Centrifuge legen bij grotere hoeveelheid
  • Zwaar

Gijsdew 23-10-2020

Novis vita juicer

Geschreven voor: Novis Vita Juicer

In het begin wat getwijfeld om dit product aan te schaffen door de toch wel hoge prijs. Eenmaal aangeschaft ben ik helemaal overtuigd en is dit apparaat net geld zeker waard! Ten eerste maakt dit apparaat de lekkerste sinaasappelsap die ik ooit op heb, met een heerlijke schuimlaag er boven op. Maak ook andere producten, je kan het zo gek niet bedenken maakt dit product tot een heerlijk sapje. Wat mij betreft een echt aanrader, en ook nog eens gezond!

Pluspunten

• Snel de lekkerste sapjes
  • Gezond

Myrthe 12-10-2020

Top slow juicer

Geschreven voor: Novis Vita Juicer

De mat zwarte variant ziet er strak uit in mijn keuken.
Verschillende opties om fruit/groenten te pureren, persen, fijn te malen. Binnen no time heb je een gezond sapje!