iRobot Roomba 671 - Reviews

Voltage
14,4 volt

Pepijn 12-06-2018

aanrader

De iRobot Roomba 671 is snel i bedrijf. De App werkt uitstekend en vanaf elke locatie. De zuig prestatie zijn perfect. Zelfs in de hoeken is alle stof verdwenen. Voor elke vloer geschikt, of het nu laminaat, plavuizen of laminaat i.s Rondom de gordijnen past de snelheid zich aan maar gaat er prima onderdoor. het geluidsniveau is wat hoog, minder hoog dan een reguliere stofzuiger, maar als je licht slaapt hoor je hem zeker. Ik raad deze iRobot Roomba 671 zeker aan. als je wat meer wilt uitgeven zou ik de versie nemen met de virtuele muur optie.

Pluspunten

• gebruiks gemak

Minpunten

• geluidsniveua

Kevin 17-06-2018

Echt een aanrader

Ik vind hem heel handig je kan gewoon op de bank zitten of andere dingen doen, de robot stofzuiger doet zijn werk. Maakt alles goed schoon en via mobiel kan je een tijd instellen hoelaat die aan moet

Pluspunten

• Zuigt alles goed op ook dieren haren
  • Je kan via mobiel besturen
  • Je kan via mobiel besturen
  • Je kan via mobiel besturen
  • Je kan via mobiel besturen

Robert58 16-06-2018

Goede robot stofzuiger

Prima robot stofzuiger. Doet wat hij moet doen. Makkelijk in te stellen . Soms wat moeite om zijn oplaadstation terug te vinden, maar dat komt door onszelf. Maakt goed schoon. Enige minpunt, prijzig