Garmin Edge 820 - Reviews

Beoordeling op basis van 1 review geschreven op Kieskeurig.nl.

Martijn 13-06-2017

tegenvaller

Eind maart heb ik van jullie na 3 pogingen eindelijk een goede Garmin 820 ontvangen. Alle functies leken te werken.
Echter blijf ik ontevreden over het apparaat. Vooral de navigatie blijft een probleem. Ik heb over de problemen ook contact gehad met Garmin en op hun advies een extra kaart aangeschaft van Frankrijk en Benelux.
De problemen blijven echter bestaan. Ik heb 21 fietsroutes gemaakt en gefietst, ik heb er maar 2 van uit kunnen fietsen met behulp van de Garmin. Hij Sturt je naar onmogelijke wegen (autoweg, zandpaden etc) Ik krijg dn wel de melding uit koers, maar er komt geen alternatief en geen andere route om terug te komen op de track.
Afgelopen zondag kreeg ik geen verbinding met de cadanssensor. Ik keek naar de sensor, deze viel uit elkaar alsof het plastic helemaal verweerd was. Die is inmiddels dus ook niet meer bruikbaar.
Na vele pogingen en werken met de Garmin.. vind ik het een zeer onbetrouwbaar apparaat en de problemen blijven bestaan.