Pioneer N-30-S - Reviews

digital audio streamer
Internetradio
Streamen

Maarten65 15-03-2013

Hoi ik ben nu een paar weken in bezit van deze Pioneer N-30. Als eerste wat ben ik blij met deze aankoop. Zat nog te dubben tussen de N-50 of deze maar dit is voor mij genoeg al. Eisen voor mij waren gewoon externe harde 2,5" schijf pluggen en spelen en dat doet de Pioneer ook bijzonder goed. HDD wel moeten formatteren naar Fat32 en daarna meteen herkend en ingelezen. Via de downloadbare App is je schijf goed te lezen en de pioneer voldoende goed te bedienen.
Belangrijkste is het uitgestuurde geluid natuurlijk.
Dit is kortweg echt bijzonder goed, zuiver en neutraal. Zeker met 24bit bestanden nog mooier en warmer dan met cd-speler. Dan pas besef je wat een gewoon video streamertje tekort komt op audio gebied en slechte dacs heeft.
Wil je echt audiofile muziek streamen dan is dit zeker een aanrader en internet radio is nog voor mij een hele leuke bijkomstigheid en werkt ook prima en duidelijk.
Geschreven voor: Pioneer N-30-S