BK Snelkookpan - Reviews

snelkookpan
Warmtebron
gas, elektrisch, keramisch, inductie
Aantal pannen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de BK Snelkookpan op Kieskeurig.nl.

Kenner 02-11-2015
  • Product jaar of meer in bezit

5,5
Dit was inmiddels mijn 3e snelkookpan van BK, echter kreeg ik telkens het zelfde defect. Water verlies bij het handvat en de ontluchtingen. Dit telkens na ongeveer 1 jaar. Gelukkig bij een goed bedrijf gekocht en kreeg netjes mijn geld terug. Nu toch maar op zoek naar een duurdere betere snelkookpan. Ik denk aan een Fissler.

JvdO 10-12-2017

Wij hebben een fissler vitavit premium en die heeft echt constant problemen ook met het deksel handvat. Ondanks dat ze ook al een nieuw handvat ontwikkeld hebben, blijft het probleem terugkomen. Ze geven wel service en sturen dan weer iets nieuws, willen wel dat je eerst de oude terugstuurt en je zit dus een hele tijd zonder. Gaat nu zo al jaren! Echt niet leuk!

appieho 11-05-2017

Fijne pan om te gebruiken

Geschreven voor: BK Snelkookpan

Onze vorige snelkookpan was na plm. 20 jaar regelmatig gebruik aan het opraken gegaan. Deze nieuwe BK bleek een prima aankoop. Alles werkt soepel, deksel opdraaien, vastklikken en het gas er onder. Niveau instellen d.m.v. een vaste knop is wel zo makkelijk. Wij hadden op de oude snelkookpan twee verschillende knopjes. Voor ons is deze pan een aanrader.

Pluspunten

• goede constructie
  • makkelijk te gebruiken

GJKoi 02-01-2010

Over deze snelkookpan ben ik erg tevreden. Hij is niet overdreven zwaar en functioneert perfect. De deksel gaat makkelijk open.