Oral-B iO Ultimate Clean Opzetborstels Zwart, Verpakking Van 2 Stuks - Reviews

Best Reviewed jul 2020 Oral-B iO Ultimate Clean Opzetborstels Zwart, Verpakking Van 2 Stuks
Best Reviewed - juli 2020
Beste deals -3% prijsdaling
Kleur(en)
zwart
Aantal borstels meegeleverd
Fabrikant kleur(en)
zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 212 reviews die zijn achtergelaten voor de Oral-B iO Ultimate Clean Opzetborstels Zwart, Verpakking Van 2 Stuks op Kieskeurig.nl.

8,9

Daniel 07-08-2020

Opzetborstel Oral B

Geschreven voor: Oral-B iO Ultimate Clean Opzetborstels, Verpakking Van 2 Stuks

Tijdens het testen van de Oral B clean opzetborstel ben ik erachter gekomen dat deze zeer geschikt is voor mijn gebit en tandvlees. Het is na iedere poetsbeurt net of ik bij de mondhygiënist ben geweest. De borstel poets te tanden zeer schoon en doet geen pijn tijdens het poetsen. Ook heb ik door de jaren van de boratel geen last meer van bloedend tandvlees. Dit is echt en top top borstel i.cm. de Oral B tandenborstel

Karin214 06-08-2020

Super borsteltjes

Geschreven voor: Oral-B iO Ultimate Clean Opzetborstels, Verpakking Van 2 Stuks

Wat een fijne borsteltjes ze liggen zacht in je mond, en hij is veel stiller dan de vorige modellen. Ik ben na het testen van de borsteltjes super enthousiast geworden vind alleen de prijs wat aan de hoge kant maar ze zijn het zeker waard

Pluspunten

• Zacht
  • Stiller

moniekdeoet 05-08-2020

Fijne opzetborstel

Geschreven voor: Oral-B iO Ultimate Clean Opzetborstels, Verpakking Van 2 Stuks

Voor mij is dit een nieuw type opzetborstel. Heel eerlijk gezegd ben ik altijd al blij als het een borstel is met een beetje groot oppervlak. Dat ligt lekker in de mond en dat hebben deze borsteltjes ook. Ik vind het zelf wel prettig als opzetborstels universeel zijn, en dat is met de ontwikkelingen van de electrische borstels helaas niet mogelijk. Al met al klik je deze makkelijk op de tandenborstel en poetsen ze heerlijk.

Francisco 04-08-2020

Zachte maar goede reiniger!

Geschreven voor: Oral-B iO Ultimate Clean Opzetborstels, Verpakking Van 2 Stuks

Deze opzetborstel is best groot, maar daardoor ook, door vele haren, een goede reinigingsborstel Na een paar keer poetsen begin je de borstel aan te voelenh en weet je hoe je het beste poetst icm de electrische oral b IO7n tandenborstel. Het is een goede borstel, die zacht is, maar toch overal goed reinigt.

Pluspunten

• Zacht
  • Groot

Limootje 04-08-2020

Voor mij te hard

Geschreven voor: Oral-B iO Ultimate Clean Opzetborstels, Verpakking Van 2 Stuks

Deze opzetborstel is voor mij te hard, ik kreeg last van mijn tandvlees tijdens het testen. Ik denk wel dat hij lang meegaat en je klikt hem uiteraard zo op je tandenborstel.

• Gaat denk ik lang mee

Minpunten

• Te hard voor mijn gevoelige tandvlees

FerryL 03-08-2020

Geweldige borstel!

Geschreven voor: Oral-B iO Ultimate Clean Opzetborstels, Verpakking Van 2 Stuks

Deze borstel is absoluut weer een ingenieus hoogstandje van Oral-B. De borstelharen lijken meer delen van de tanden mee te pakken dan ooit en daarmee ook veel meer schoon te maken. En de manier van bevestigen is ook zeer uniek. Over het resultaat gesproken, meer dan schoon. Wat een geweldige uitvinding van ORAL-B, die ik absoluut zou aanraden!

Mrtzo 03-08-2020

Fijne opzetborstel

Geschreven voor: Oral-B iO Ultimate Clean Opzetborstels, Verpakking Van 2 Stuks

Het zijn fijne opzetborstels die net zo mooi in design zijn als de iO tandenborstel zelf.
Ze zijn iets groter dan ik gewend was, maar daardoor nemen ze wel net het randje mee bij het tandvlees. Ik heb dit product mogen testen en het is een fijne opzetborstel,
Doet ook daadwerkelijk zijn naam eer aan.
Met behulp van de app kan je snel zien wanneer de opzetborstels aan vervanging toe zijn.

Pluspunten

• Grote van opzetborstel

Minpunten

• Iets aan de dure kant

Lars Verschuren 03-08-2020

Oral-B iO Ultimate clean opzetborstel

Geschreven voor: Oral-B iO Ultimate Clean Opzetborstels, Verpakking Van 2 Stuks

Na de Oral-B iO Ultimate clean opzetborstel meerdere weken gebruikt te hebben is mijn mening over deze opzetborstel gevormd.

Ik poetste voorheen met een handtandenborstel met een stevige borstel. Hierdoor voelt mijn mond na het poetsen schoon. Met veel opzetborstels merk ik dat dit schone gevoel niet te evenaren is. Met deze opzetborstel krijg ik het zelfde schone gevoel. Zeker een aanrader!

Pluspunten

• Stevig borstel wat goed schoon maakt
  • Gaat lang mee

Minpunten

• Is lastig schoon maken

Lindijk 03-08-2020

Favoriete tandenborstel

Geschreven voor: Oral-B iO Ultimate Clean Opzetborstels, Verpakking Van 2 Stuks

Deze tandenborstels geven een ander gevoel dan andere. Dat klinkt vaag, maar ze zijn zachter en pulseren fijner dan ik bij andere tandenborstels gewend ben. Tijdens de eerste dag van testen merkte ik gelijk al dan mijn gebit een stuk schoner aanvoelde! En ik heb het gevoel dat mijn tandvlees ook beter wordt. Het enige nadeel is wel dat ze prijzig zijn.

Pluspunten

• Zacht
  • Poetsen schoon

E33lely 03-08-2020

Heel fijn

Geschreven voor: Oral-B iO Ultimate Clean Opzetborstels, Verpakking Van 2 Stuks

De borstelharen op deze borstel zijn zo fijn en zo goed geplaatst dat de borstel op de kleinste plekjes tussen je tanden kan komen. Mijn tanden zijn voelbaar schoner dan met andere opzetborstels die ik ooit heb gebruikt. Daarnaast kan deze borstel communiceren met de oral b app en word je gewaarschuwd als je te veel druk op je tanden zet. Ik ben er heel blij mee!

BiancaJ 03-08-2020

Aangename borstel

Geschreven voor: Oral-B iO Ultimate Clean Opzetborstels, Verpakking Van 2 Stuks

Ik ben aangenaam verrast van deze opzettandenborstel. Nooit gedacht dat er toch zoveel verschil zit in verschillende opzettandenborstel. Tijdens het testen heb ik de oral-b io ultimate clean opzetborstel heb ik kunnen ervaren dat de borstel doet wat het zegt. Mijn tanden zijn na het poetsen 'ultimate clean'. De tandenborstel sluit mooi aan tegen de tanden en poetst zeer goed tegen het tandvlees waardoor er veel tandplak word verwijderd. Het enige nadeel vind ik de prijs. Maar je hebt wel waar voor je geld.

Pluspunten

• Ultimate clean
  • Gebruik

DebbieKet 02-08-2020

Fijne borstel

Geschreven voor: Oral-B iO Ultimate Clean Opzetborstels, Verpakking Van 2 Stuks

Wat een fijne borstel! Ik heb deze mogen testen en houd deze zeker op mijn tandenborstel! Geen bloedend tandvlees, maar raakt alles perfect! Het is een stevige borstel, die doet wat hij moet doen.

Chicolas 31-07-2020

De enige juiste keuze

Geschreven voor: Oral-B iO Ultimate Clean Opzetborstels, Verpakking Van 2 Stuks

Mondhygiëne is enorm belangrijk voor onze algemene gezondheid. Het was telkens een hele zoektocht naar de borstel die geschikt is voor mijn gebit. Hoewel is vroeger liever met zachte borstels poetste, heb ik een enorm goed gevoel bij de ultimate clean kopstukken. Hoewel ze iets harder zijn, geven ze mij een zeer aangenaam gevoel. Zeer belangrijk aangezien ik last heb van gevoelig tandvlees. Tijdens het poetsen heb je echt het gevoel dat er grondig en op elke plaats gepoetst wordt. De grootte van de borstel, zorgt ervoor dat elke tand volledig aan bod komt. Na het poetsen met deze opzetborstels, heb je een fris en aangenaam gevoel om je dag te beginnen of naar bed te gaan. Als je veel belang hecht aan een goede mondhygiëne, stop dan met zoeken. De juiste keuze zijn de ultimate clean kopstukken.

Pluspunten

• Grootte
  • Professioneel gevoel
  • Deftig
  • Duurzaam

HelenaE 31-07-2020

praktische borstel met een topresultaat

Geschreven voor: Oral-B iO Ultimate Clean Opzetborstels, Verpakking Van 2 Stuks

Deze borstels trillen zeer zacht en stil wat de poetservaring veel aangenamer maakt. De haren zijn ideaal voor een grondige poetsbeurt, nl. dicht op elkaar geplaatst en perfect qua hardheid (niet te hard, maar zeker ook niet te zacht). Het magnetisch kliksysteem is een grote verbetering tov vorige borstels aangezien deze er makkelijker af te halen zijn om te poetsen. Ik kan deze borstels zeker aanraden.

Pluspunten

• Dichtheid en hardheid haren

Mana1994 31-07-2020

Echt een aanrader!

Geschreven voor: Oral-B iO Ultimate Clean Opzetborstels, Verpakking Van 2 Stuks

De Ultimate Clean opzetborstel is voor een volledige reiniging van het gebit en het verwijderen van tandplak. De opzetborstel voelt zacht aan en de haren staan in verschillende richtingen. De opzetborstel is gemakkelijk te plaatsen. De borstelharen doen goed hun werk en je hoeft weinig druk uit te oefenen. Het display en de app geven aan wanneer de opzetborstel vervangen moet worden. Dit is erg handig!

Pluspunten

• Reinigt goed
  • Groot

Minpunten

• Duur

Ilona 31-07-2020

Product doet wat het moet doen, perfect!

Geschreven voor: Oral-B iO Ultimate Clean Opzetborstels, Verpakking Van 2 Stuks

Schone tanden, die zacht en fris aanvoelen na het poetsen.
Ik vind deze opzetborstel geweldig.
Hij doet wat hij moet doen... Iets wat vanzelfsprekend lijkt en het nu ook daadwerkelijk is.
Elke poetsbeurt opnieuw stop ik met een voldaan gevoel als ik schone tanden zonder tandplak heb.

Pluspunten

• Frisse tanden
  • Geen tandplak

Cedric 30-07-2020

Schoon en fris gevoel!

Geschreven voor: Oral-B iO Ultimate Clean Opzetborstels, Verpakking Van 2 Stuks

Ik ben erg blij met de nieuwe Oral-b io borstels! De borstels zijn volledig vernieuwd en doen wat ze beloven, namelijk een goed resultaat levere,. De haartjes zijn heel dicht bij elkaar geplaatst, wat volgens mijn ervaring een veel betere poetservaring oplevert. De haartjes zijn niet te hard, maar ook niet te zacht.. erg prettig dus! Na een goede week poetsen merkte ik reeds verschil, je tanden ogen veel schoner en witter. De borstel omvat ook slimme technologie waardoor je samen met de app kan zien waar je beter moet poetsen. Ook geeft de borstel aan als je de goede drukintensiteit uitoefent door middel van een lampje. Echt een aanrader!

DieterKleit 29-07-2020

Zalig maar duur poetsgevoel

Geschreven voor: Oral-B iO Ultimate Clean Opzetborstels, Verpakking Van 2 Stuks

De opzetborstel van de Oral-B io 9n is helemaal anders of al zijn voorgangers. Mijn vorige opzetborstels voelen helemaal anders aan. Ik ben wel blij dat ik deze kon testen. Het gevoel is super. De kop ziet er misschien groot uit, maar voelt totaal niet zo. Deze is ook een pak stiller of zijn voorganger waardoor het ook aangenamer poetsen is. Het enige minpuntje is dan wel dat de prijs voor een opzetborstel een pak duurder is.

Pluspunten

• Vorm

Minpunten

• Duur

Wimpelke93 29-07-2020
  • Product gekregen

Goed werkende opzetborstel.

Geschreven voor: Oral-B iO Ultimate Clean Opzetborstels, Verpakking Van 2 Stuks

Het is me altijd een plezier om nieuwe technologie te gebruiken, zo ook de nieuwe Oral-B iO Ultimate Clean Opzetborstel. Het gebruik van deze opzetborstel merk je meteen na je eerste poetsbeurt: Een schoon en fris gevoel van je tanden. Tijdens het testen merkte ik ook dat de borstels makkelijk te verwijderen zijn en dat de borstelharen erg zacht en fijn aanvoelen (lees: ze kunnen dus op de juiste plekjes tussen je tanden komen).

Pluspunten

• Makkelijk te plaatsen en te verwijderen
  • Zachte borstelharen

Minpunten

• Groot van stuk

Mier3 28-07-2020

Fijne opzetstukjes

Geschreven voor: Oral-B iO Ultimate Clean Opzetborstels, Verpakking Van 2 Stuks

Deze nieuwe Oral-B opzetstukjes doen wat ze beloven. Ze reinigen mijn tanden goed. De opzetstukjes zijn wat groter dan de vorige van Oral-B en passen alleen op de nieuwe iO-serie. Ze zijn gemakkelijk te bevestigen op de tandenborstel en voelen stevig aan. Wat een handige functie is, is dat de tandenborstel zelf aangeeft wanneer het opzetstukje vervangen moet worden. Kortom, ik raad de tandenborstel zeker aan.

Pluspunten

• Goede reiniging
  • Fijne borstelhaartjes