Philips 3000 series Luchtbevochtiger voor maximaal 45 m² - Reviews

We hebben voor dit product nog geen reviews

FelixAmsterdam 25-04-2021

Loud and a ticking sound to it

Geschreven voor: Philips 3000 series Luchtbevochtiger voor maximaal 45 m²

Got the unit to replace an older HU4811 and what a disappointment it is. I can't run it (no matter if on 1,2, 3 or Silent Mode) without an annoying knocking sound. I'm checking whether to send it back or throw it away but compared to the "new" line, the old ones are soo much quiter

PH5764 10-04-2021

Degelijke en uitstekend werkende luchtbevochtiger

Geschreven voor: Philips 3000 series Luchtbevochtiger voor maximaal 45 m²

Voordat ik deze luchtbevochtiger kocht, had ik een exemplaar van een ander merk genomen. Die hield na 3 weken op met functioneren. De luchtbevochtiger van Philips doet zijn werk uitstekend. De vochtigheidsgraad in mijn huis is nu veel beter. Vooral in de winter, als de centrale verwarming aanstaat, had ik altijd problemen met de droge lucht en elk uur de ramen open zetten was niet aangenaam. Nu heb ik dat probleem niet meer. De bediening is erg eenvoudig en het model past in ieder interieur.

M-anne 29-03-2021

Het doet wat het moet doen!

Geschreven voor: Philips 3000 series Luchtbevochtiger voor maximaal 45 m²

Heb er 2 gekocht omdat grotere uitverkocht waren.
Heb kamer van 180 m2.
1 doet het Top de tweede maakte na 2 dagen echt lawaai.

Anoniem 20-02-2021

Toestel heeft zijn eigen wil

Geschreven voor: Philips 3000 series Luchtbevochtiger voor maximaal 45 m²

Dit toestel kan je instellen op 40, 50 of 60 % luchtvochtigheid.
Zelfs bij instelling op 40% en bij luchtvochtigheid van 55% begint het toestel toch te werken. Bij instelling op 40% zie je na een tijd dat het vanzelf naar een instelling van 50% is gegaan. Heel bizar. Verspreid op deze manier koude lucht in de ruimte terwijl het niet nodig is. Is nogal groot toestel voor in de woonkamer. Zou dit niet meer aankopen

van Damme 25-01-2021

eenvoudig te bedienen apparaat , mooi design

Geschreven voor: Philips 3000 series Luchtbevochtiger voor maximaal 45 m²

Ik gebruik het apparaat nu een aantal weken en ben tot nu toe tevreden. Hij neemt niet veel plaats in en is mede door zijn mooie uitstraling ook geen misstaand object in de kamer. Ik moet ook niet veel tijd aan schoonmaken besteden. Wel moet ik naar een tijdje de filter in de gaten houden, omdat die naar verloop van tijd wel moet vervangen worden maar dat hangt af van hoe vaak ik hem gebruik. Hij maakt geen lawaai, is dus niet storend.

Fleurke 25-12-2020

eindelijk goede vochtbalans in huis

Geschreven voor: Philips 3000 series Luchtbevochtiger voor maximaal 45 m²

Wij hebben de luchtbevochtiger gekocht, omdat het aan de droge kant was in ons huis,
zijn tot nu toe teverde over het artikel

Loutre 10-12-2020

Specificaties kloppen allemaal, top apparaat

Geschreven voor: Philips 3000 series Luchtbevochtiger voor maximaal 45 m²

Prima apparaat, ik heb deze nu ruim een maand. Vrij geruisloos en brengt en houdt het vochtpercentage in mijn grote woonkamer goed op peil. Gemakkelijk in bediening. Filter schoonmaken simpel mbv citroenzuur eens in de week. Water bijvullen is wat onhandig maar goed te doen. Reservoir had wat mij betreft wel wat groter qua inhoud mogen zijn.

dulcia 16-06-2021

fantastisch

Geschreven voor: Philips 3000 series Luchtbevochtiger voor maximaal 45 m²

gewoon fantastisch ik kan het iedereen aan raden het doet wat het moet doen, de vochtigheid op een goed balans houden.