Salora 48UHL9102CS - Reviews

4K Ultra HD
48 inch
Kleur(en)
zwart

Beoordeling op basis van 1 review

9,4

Tim 11-01-2016 Product paar dagen in bezit

9,4
Top televisie.

Is een 4k TV, dus toen ik bij Netflix inlogde direct een 4k abonnement genomen - je weet echt niet wat je mee maakt, echt onwaarschijnlijk scherp. Ook op full hd uitstekende beeld/geluidskwaliteit

Speaking of Netflix: afstandsbediening heeft een Netflix knop. Leek me in eerste instantie overdreven, maar blijkt toch best wel makkelijk. Wij kijken vrij vaak naar Netflix, dus blijkt gewoon handig :)

Design is top. Mooie chromen elementen en minimalistisch design. Is natuurlijk altijd persoonlijke voorkeur, maar ik vind het een erg mooi toestel, doet absoluut niet onder aan de bekende A-merken.

Menu van de TV is eenvoudig en volledig. Schakelt automatisch naar HDMI als een apparaat aangezet wordt. Digitale c+ kaart was super makkelijk installeren en doet het perfect. Zit alleen niet standaard WIFI op. De dongel is echter volledig plug-and-play, dus werkt zonder enig instellen direct. Werkt verder helemaal prima.

Echt een top TV voor een mooie prijs. Prijs/kwaliteit verhouding wat mij betreft VEEL beter dan bij Sony/Samsung etc. Ben heel erg blij met de aankoop