Samsung UE55J6200AW

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung UE55J6200AW op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,4

Rehu 02-07-2016

Geweldige HD tv

Geschreven voor: Samsung UE55J6200AW

Deze Samsung- Full HD 55 inch tv heeft een geweldig scherp beeld met prachtige kleuren en een hoog contast. Het installeren is heel eenvoudig net zoals de bediening met de overzichtelijke afstandbediening . Waar vele tv's nog wel eens inleveren op het geluid is dat met deze tv niet het geval. Het geluid is prima. De smart-functie is snel en zeer overzichtelijk. Het is ook genieten van het grote scherm. Films komen nu veel beter over. Kortom, ik ben reuze blij met deze tv.

panel 10-08-2015
Geschreven voor: Samsung UE55J6200AW

Ben . Heb nu deze tv een paar dagen in huis wat een geweldige kwaliteit is wel een full HD tv maar zegt Samsung nog beter als de standaard HD ,had daar voor jaren de Philips ambilight tv gehad ook prachtig beeld ,maar dit is stukker mooier,en ook smart tv lekker groot ook you tube en Netflex filmpjes kijken. Kan het iedereeen aanraden die twijfelt tussen ultra HD Een full HD ,ik kan het bijna niet zien zo goed is full HD van Samsung,over de duurzaamheid kan ik nog niet oordelen natuurlijk.