Philips PowerPro Duo FC6168 titanium

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 19 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips PowerPro Duo FC6168 titanium op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

Nilo 01-07-2020

Miskoop

In de eerste week na de aankoop was ik erg blij met het apparaat. Werkte zoals ik verwacht had; voor een snelle stofzuigronde prima. Maar na drie of vier keer gebruiken merkte ik dat hij steeds minder opzuigt. Ook heeft mijn vriendin lange haren, welke zich telkens om de borstel oprollen en dus na iedere zuigbeurt het borsteltje losgeklikt en uitgepluist moet worden. Zoals ook in andere reviews beschreven zit er niet genoeg zuigkracht in om stof en deeltjes zover te krijgen dat ze omhoog gaan naar het stofbakje, waardoor je veel vuil aan het verplaatsen bent ipv opzuigen. Hij gaat dit weekend mee naar het grof vuil, echt een miskoop.

Pluspunten

• snoerloos

Minpunten

• geen zuigkracht
  • ronddraaiende borstel waar haren omheen draaien
  • hoog en schel geluid in de 'turbo' stand

Monique van Gils 12-06-2020

waardeloos apparaat

Het apparaat verplaatst meer stof dan dat het opzuigt. Elke keer de zuigmond leeghalen, want er komt niets in het reservoir. Spijt van de aankoop.

Pluspunten

• snoerloos

Minpunten

• slechte zuigkracht
  • laat bergjes vuil achter tijdens het zuigen
  • maakt een vreselijk piepend geluid

Buuf 31-03-2018

3 keer problemen met apparaat en de garantie!

Ik heb dit produkt gekocht omdat ik zelf het huishouden niet kan doen en mijn volwassen dochter dit apparaat kan pakken wanneer nodig. Op een bepaald moment merkte ze op dat ze niet meer zoveel kon zuigen dan normaal omdat de stofzuiger dan leeg was. Ook deaaide het borstelte onderin niet meer mee waardoor het vuil moeilijker opgezogen werdt. We pakte de aankoopbon en zagen tot onze verbazing dat deze op deze dag afliep. We schreven een email en naar aanleiding daarvan werdt de stofzuiger afgeschreven en kregen we een nieuw half januari.
Deze deed het perfect totdat er bij het stifzuigen van een kleed een wieltje eraf liep en we deze niet meer terug konden klikken. Philips gebeld, paperassen opgestuurd en daarna kregen we te horen dat er geen garantie meer op zat en we 30% coulancekorting konden krijgen om een nieuw aan te schaffen.
Er zat geen garantie meer op het nieuwe apparaat. De medewerkster zei wel dat dit niet zou mogen gebeuren , maar helaas.
2 apparaten waarbij 3 dingen kapot zijn?
Bij een airfryer schoot al eerder spontaan een handvat los bij het opschudden van kokendhete patat waarna bleek dat het metaal waar de schroef in hoorde te zitten spontaan uitgelubberd was. Een melkreservoir van een koffieautomaat is ook al 2 keer over exact hetzelfde euvel opgetreden.

Tijd om op zoek te gaan naar een andere fabrikant lijkt mij.

Pluspunten

• Makkelijk tepakken wanneer nodig
  • Makkelijk te hanteren
  • Handig als er huisdieren in huis zijn

Minpunten

• Spontaan afbreken van een wieltje na 7 weken!
  • Accu die niet meer goed werkt na 2 jaar
  • Borsteltje wat niet meer meedraaide
  • Philips reaktie na melding afbreken wieltje!

Mar90 31-08-2016

Handzaam, prakrisch en fijn!

In de eerste instantie wilde ik van dit type de variant zonder kruimeldief bestellen (vanwege hoger voltage en meer zuigkracht) voor mijn man, maar uiteindelijk heb ik toch gekozen voor deze variant.
Ben hier erg blij mee omdat je nu tijdens het stofzuigen de kruimeldief los kan koppelen (zuigt gewoon verder) en bijv. de meubels kunt afzuigen of in de hoekjes kunt komen (hier komt de stofzuiger namelijk niet, te weinig zuigkracht). Daarnaast kun je nadat er iets gevallen is, dit even snel opzuigen met de kruimeldief. Ideaal dus voor de snelle klus.
Bijkomend voordeel is dat het apparaat snoerloos is en je dus overal heen kunt zonder een groot apparaat mee te hoeven slepen die ook nog eens een te kort snoer heeft (de normale stofzuiger).
De zuigkracht is op de normale stand geen tien, hoewel hij wel z'n werk doet. Op standje MAX doet hij het super. De batterij is dam wel wat sneller leeg.
Het opladen gaat vrij rap. Binnen enkele uren heb je weer een opgeladen stofzuiger.
Al met al een super product, praltisch en prettig in gebruik.

Pluspunten

• Handzaam
  • Praktisch
  • Kruimelzuiger
  • Voor de snelle klus
  • Zakloos

Minpunten

• Norm.stand niet zo kracht

Sandy 02-08-2016

Zeer ideale (handstofzuiger)

Ik heb deze stofzuiger nu enkele weken en ik ben zeer tevreden. Nooit verwacht dat hij zo krachtig en ideaal zou zijn. Een echt aanrader. Krachtig.. makkelijk in gebruik.. snoerloos. Gewoon ideaal.

Explorerart 02-08-2016

Hele goede aanvulling met prima resultaat

We wilden graag een stofzuiger die snel en eenvoudig te gebruiken was en wat dat betreft is de Philips PowerPro een prima aanvulling. Een paar keer per dag haal ik de PowerPro even door de kamer om de meeste hondenharen op te zuigen. Mijn huis is al lange tijd niet zo haar vrij geweest. Het gemak zit hem in het snel pakken. Niet je zware stofzuiger uit de kast halen, het snoer uitrollen en de stang op hoogte zetten. Wat ik erg positief vond is dat door de roterende borstel het hondenkleed ook haar vrij werd. Dat lukte met de traditionele stofzuiger niet. De wendbaarheid maakt dat je eenvoudig om stoelpoten heen zuigt en gemakkelijk langs randen en hoekjes komt. De accuduur is voor ons voldoende. We doen er niet in een keer het hele huis mee. De kruimeldief is met een klik los te halen en heeft ook de goede zuigkracht. Het legen van het reservoir is eenvoudig. Je moet na het openen nog een tweede klepje openen voordat het vuil eruit komt. Maar dat is prima te doen. Al met al dus erg blij mee.

Sweetgirllinda 01-08-2016

Handig voor kleine snelle klusjes

Ideaal om even snel klein vuil op te zuigen. Niet zo geschikt voor het zwaardere werk en vooral niet als je langharige katten hebt.

Akkie 31-07-2016

makkelijk te pakken

Je pakt de stofzuiger sneller, ( ook makkelijk door de kinderen te doen) Kan na opladen de boven en benedenverdieping 2 keer doen. gaat niet zo makkelijk onder bank of bed, zoals wordt aangegeven.

mariekemt 30-07-2016

Handig ideaal product

Deze steelstofzuiger wordt hij ons tussen de zuigbeurten door gebruikt.
Dus kruimels wegzuigen na het boterham eten, kruimels van de bank wegzuigen, wat stof of aarde van de vensterbank etc. Het is een lichte zuiger, makkelijk hanteerbaar.
Ideaal waar je een steelstofzuiget voor nodig hebt.
Er zit ook een knop op dat je super zuigkracht hebt.
Zelfs mijn dochter van 3 vindt het leuk (en ik dus ook).
Het maakt het huishouden wat prettiger omdat je niet de hele stofzuiger hoeft te pakken (en te verslepen).
Ik ben er enorm blij mee.

gerardhiemstra 27-07-2016

Handig artikel met veel pluspunten

Dit artikel is zeer gebruiksvriendelijk. Hij is handig in gebruik en neemt weinig ruimte in beslag. De verhouding prijs-kwaliteit is goed.

Pluspunten zijn: Neemt weinig opbergruimte in, Prijs-kwaliteitsverhouding goed, Wendbaar, Afneembare kruimeldief

Minpunten: Opladen, grote stukken vuil blijven achter

Ansje43 26-07-2016

Super makkelijk in gebruik

wat een makkelijke stofzuiger is dit.Ik dacht dat de zuigkracht tegen zou vallen,maar was verbaast dat hij een uitstekende zuigkracht had zowel op tegels als tapijt.Ook accu i.p.v snoer is handig en hij gaat dus ook mee in de camper tijdens onze vakantie.

Thyralantijn 25-07-2016

Handige en wendbare stofzuiger

De stofzuiger zet je vrij gemakkelijk in elkaar en de gebruikershandleiding is een blaadje met plaatjes. Hierdoor is alles heel snel duidelijk. Wanneer je een stofzuiger aanschaft wil je hem eigenlijk direct proberen, maar je moet geduld hebben. Eerst moet hij 5 uur aan de oplader. Met behulp van indicatie lampjes kun je zien hoe vol hij is.
Het gebruik is ontzettend gemakkelijk. Geen snoer wat je beperkt. Alle bochten kunnen genomen worden. Het apparaat is wel vrij zwaar en dat ga je voelen. Maar wat ik nog niet eerder meegemaakt heb, deze is ideaal voor mijn lengte van 1.81cm. Ik hoef niet te bukken en kan vrij goed rechtop staan. Stofzuigen zonder pijn in mijn rug en snoer. Heel fijn!
De kattenharen op het kleed zuigt hij met gemak op. Zo ook het kattengrid wat rondom de kattenbak ligt en vuil in de keuken overtreft mijn verwachtingen. Na elke stofzuigbeurt moet wel het rolletjes onder in de stofzuiger haarvrij en stofvrij gemaakt worden en de bak geleegd worden.
Helaas past deze stofzuiger bij ons niet onder de kastjes. Heel handig is de kruimeldief functie.
Met 1 oplaadbeurt kan ik ruim 2x de onderverdieping stofzuigen.

Inge Gibson 24-07-2016

Handig apparaat

Deze stofzuiger is handig in zijn gebruik. Het grootste voordeel vind ik dat je zonder snoer kunt stofzuigen. De accu is op zich wel snel leeg, opladen duurt dan weer een tijdje. Als je zand opzuigt kan het zijn dat als je stopt het er weer uitvalt, dat schiet niet erg op. Verder is het apparaat heel wendbaar, met behulp van de accessoire kun je de trap ook stofzuigen met de kruimeldief zinder dat je de verf op de stootborden beschadigd.

ilonabradley2511 23-07-2016

voor vloerbedekking een top apparaat, voor laminaat en tegenvloer niet

Mij leek deze philips power pro duo 2-in-1 steelstofzuiger een ideaal product maar deze stelling is een beetje tegen gevallen helaas.
Mijn gezin bestaat uit 5 personen en 2 honden en omdat ik elke dag stofzuig ( en dweil ) leek me dit een fantastische uitvinding.

Ik ben totaal niet tevreden over dit product of beter gezegd ik had er meer van verwacht.

Mijn huis heeft bededen een tegelvloer en dit product zuigt niet alles op, zlefs het zand op de vloer blijft liggen.
Een gewone stofzuiger zuigt dit wel gewoon op.

Je moet de steelstofzuiger bij bijvoorbeeld broodkruimels gewoon optillen of er 5x overheen gaan voor hij dit opzuigt.

Dit moet hij toch in mijn ogen gewoon zonder moeite naar binnen zuigen.
De deurmat word overigens wel goed schoon bij het stofzuigen daarvan.

Boven hebben wij overal laminaat liggen en daarbij hetzelfde verhaal als bij de tegelvloer.
Dus heb je een tegelvloer of laminaat vloer dat zou ik dit product zeker niet aanbevelen, maar heb je vloerbedekking liggen dat zou ik dit product zeker wel aanbevelen.

De trappen kan je dan wel met de kruimeldief stofzuigen, dit werkt op zich wel goed.
Dus dan hoef je niet met een zware stofzuiger de trap op te gaan.

De batterij vind ik ook erg snel leeg, je moet hem na de 2e keer stofzuigen zeker aan de oplader hangen voor een optimaal resultaat.

Dus de prijs / kwaliteitsverhouding is veel te duur helaas !!

philosophie 22-07-2016

geweldige stofzuiger

Dit is echt een hele fijne stofzuiger die al mijn verwachtingen overtrof. Super krachtig en heel wendbaar. Licht in gewicht en snoerloos. Extra handig is dat je de kruimeldief eraf kan halen voor lastige hoekjes of wat hogere stukken. Kracht is in te stellen maar op laagste toeren pakt hij alle stof en huisdierharen moeiteloos.Geen stofzuigerzak nodig en makkelijk in een hoekje te plaatsen want hij neem weinig ruimte in, super!

Avdh1972 22-07-2016

Zingend stofzuigen

Top apparaat. Is vechten om wie er mag stofzuigen, onze zoon van 4 vind het apparaat geweldig!!! En ik ook, twee in een en snoerloos. Even snel de stofzuiger er doorheen en daarnaast ook nog een kruimelzuiger erbij!

spin33 22-07-2016

Light stofzuiger :-)

Verrassend licht in gebruik. Zeer gemakkelijk in elkaar te zetten en erg gebruiksvriendelijk. Doordat hij draadloos is ben je ineens een groter oppervlakte aan het stofzuigen dan dat je had willen doen. Zuigkracht met 2000 W is prima. Ideaal dat de kruimelzuiger een handig opzetstuk heeft. Ook geluidsniveau is niet te hard. Prima apparaat!

Gouda2014 21-07-2016

Mooie stofzuiger / kruimeldief voor erbij

Makkelijk te gebruiken toestel. Zeer wendbaar ook voorin de kleine hoekjes met het makkelijk op te zetten borsteltje/hulpstuk.
Apparaat zet je goed weg en is oplaadbaar dus snoerloos. De zuigstukken zijn makkelijk schoon te maken/ te legen.
Aan/uit knop zit dichtbij het handvat waardoor je hem wel eens aanraakt, dit kan ook gewenning zijn. Nu afwachten hoe lang de duur van de accu hoog blijft en de zuigkracht optimaal blijft.
Borstel voor een vloerkleed of deurmat gaat automatisch draaien op het moment van aanraken. En hij haalt er alle haren uit (erg handig voor mensen met dieren).

Alice 07-07-2016

Beste koop van dit jaar tot nu toe

Na lang wikken en wegen en alle reviews van anderen gelezen te hebben, hebben we de aankoop gedaan. Ik hikte tegen een voor mij best wel hoge aankoopprijs aan. Maar, hadden we het maar eerder gedaan. Deze stofzuiger vinden wij zo fijn! Hij is handzaam, snel opgeladen, en zuigt als een turbo. De losse kruimelzuiger heeft dezelfde kwaliteiten en is gewoon fijn voor de kleine klusjes. Wij hebben een witte langharige kat en ook zwarte vloerbedekking in huis op sommige plekken, maar deze stofzuiger lijkt met dit stofzuigwerk geen enkel probleem te hebben. De wendbaarheid is fenomenaal, hoekjes en gaten, tussen de bankkussens, om pootjes heen, onder de kasten ...... stofzuigen is voor ons een leuk klusje geworden. En je hebt hem zo gepakt, zonder snoer, zonder een onhandige slang met steel. Onze dag kan niet meer stuk! Dikke vette happy face hier.