Philips PowerPro Duo FC6168 - Reviews

Kleuren
zwart
Accu type
Lithium-Ion (Li-Ion)

Beoordeling op basis van 32 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Mar90 31-08-2016 Product paar dagen in bezit

Handzaam, prakrisch en fijn!

In de eerste instantie wilde ik van dit type de variant zonder kruimeldief bestellen (vanwege hoger voltage en meer zuigkracht) voor mijn man, maar uiteindelijk heb ik toch gekozen voor deze variant.
Ben hier erg blij mee omdat je nu tijdens het stofzuigen de kruimeldief los kan koppelen (zuigt gewoon verder) en bijv. de meubels kunt afzuigen of in de hoekjes kunt komen (hier komt de stofzuiger namelijk niet, te weinig zuigkracht). Daarnaast kun je nadat er iets gevallen is, dit even snel opzuigen met de kruimeldief. Ideaal dus voor de snelle klus.
Bijkomend voordeel is dat het apparaat snoerloos is en je dus overal heen kunt zonder een groot apparaat mee te hoeven slepen die ook nog eens een te kort snoer heeft (de normale stofzuiger).
De zuigkracht is op de normale stand geen tien, hoewel hij wel z'n werk doet. Op standje MAX doet hij het super. De batterij is dam wel wat sneller leeg.
Het opladen gaat vrij rap. Binnen enkele uren heb je weer een opgeladen stofzuiger.
Al met al een super product, praltisch en prettig in gebruik.

Pluspunten

• Handzaam
  • Praktisch
  • Kruimelzuiger
  • Voor de snelle klus
  • Zakloos

Minpunten

• Norm.stand niet zo kracht

Thyralantijn 25-07-2016 Product paar weken in bezit

Handige en wendbare stofzuiger

De stofzuiger zet je vrij gemakkelijk in elkaar en de gebruikershandleiding is een blaadje met plaatjes. Hierdoor is alles heel snel duidelijk. Wanneer je een stofzuiger aanschaft wil je hem eigenlijk direct proberen, maar je moet geduld hebben. Eerst moet hij 5 uur aan de oplader. Met behulp van indicatie lampjes kun je zien hoe vol hij is.
Het gebruik is ontzettend gemakkelijk. Geen snoer wat je beperkt. Alle bochten kunnen genomen worden. Het apparaat is wel vrij zwaar en dat ga je voelen. Maar wat ik nog niet eerder meegemaakt heb, deze is ideaal voor mijn lengte van 1.81cm. Ik hoef niet te bukken en kan vrij goed rechtop staan. Stofzuigen zonder pijn in mijn rug en snoer. Heel fijn!
De kattenharen op het kleed zuigt hij met gemak op. Zo ook het kattengrid wat rondom de kattenbak ligt en vuil in de keuken overtreft mijn verwachtingen. Na elke stofzuigbeurt moet wel het rolletjes onder in de stofzuiger haarvrij en stofvrij gemaakt worden en de bak geleegd worden.
Helaas past deze stofzuiger bij ons niet onder de kastjes. Heel handig is de kruimeldief functie.
Met 1 oplaadbeurt kan ik ruim 2x de onderverdieping stofzuigen.

TOPA 04-03-2017

Mooi product maar komt tekort

In eerste instantie zeer enthousiast over dit produc en oude Philips stofzuiger de deur uitgedaan.
Alhoewel stof goed wordt opgezogen, blijken kruimels in het geheel niet te worden opgezogen. Noch van een harde vloer, noch van tapijt. Op kruimels ed. blijkt deze stofzuiger dus geen vat te hebben of onvoldoende zuigkracht. Jammer. Losse mondstuk is zeer onhandig uitgevoerd en opbergen zoals bedoeld is niet mogelijk. Zit erg los en valt steeds weer uit het slot.

Higgz 18-11-2016

dit product heeft mij niet overtuigd

Dit product heeft mij niet overtuigd met haar prestaties. Ik hoopte dat het mijn traditionele stofzuiger zou kunnen vervangen maar dat is helaas niet zo.

Explorerart 02-08-2016

Goede aanvulling met een snel resultaat

Sinds we een hond hebben is hondenhaar echt een ding in huis. We wilden graag een stofzuiger die snel en eenvoudig te gebruiken was en wat dat betreft is de Philips PowerPro een prima aanvulling. Een paar keer per dag haal ik de PowerPro even door de kamer om de meeste hondenharen op te zuigen. Mijn huis is al lange tijd niet zo haar vrij geweest. Het gemak zit hem in het snel pakken. Niet je zware stofzuiger uit de kast halen, het snoer uitrollen en de stang op hoogte zetten. Wat ik erg positief vond is dat door de roterende borstel het hondenkleed ook haar vrij werd. Dat lukte met de traditionele stofzuiger niet. De wendbaarheid maakt dat je eenvoudig om stoelpoten heen zuigt en gemakkelijk langs randen en hoekjes komt. De accuduur is voor ons voldoende. We doen er niet in een keer het hele huis mee. De kruimeldief is met een klik los te halen en heeft ook de goede zuigkracht. Het legen van het reservoir is eenvoudig. Je moet na het openen nog een tweede klepje openen voordat het vuil eruit komt. Maar dat is prima te doen. Al met al dus erg blij mee.

Sandy 02-08-2016 Product paar weken in bezit

Zeer ideale (handstofzuiger)

Ik heb deze stofzuiger nu enkele weken en ik ben zeer tevreden. Nooit verwacht dat hij zo krachtig en ideaal zou zijn. Een echt aanrader. Krachtig.. makkelijk in gebruik.. snoerloos. Gewoon ideaal.

Explorerart 02-08-2016 Product paar dagen in bezit

Hele goede aanvulling met prima resultaat

Sweetgirllinda 01-08-2016 Product paar dagen in bezit

Handig voor kleine snelle klusjes

Ideaal om even snel klein vuil op te zuigen. Niet zo geschikt voor het zwaardere werk en vooral niet als je langharige katten hebt.

Akkie 31-07-2016 Product paar dagen in bezit

makkelijk te pakken

Je pakt de stofzuiger sneller, ( ook makkelijk door de kinderen te doen) Kan na opladen de boven en benedenverdieping 2 keer doen. gaat niet zo makkelijk onder bank of bed, zoals wordt aangegeven.

mariekemt 30-07-2016 Product paar weken in bezit

Handig ideaal product

Deze steelstofzuiger wordt hij ons tussen de zuigbeurten door gebruikt.
Dus kruimels wegzuigen na het boterham eten, kruimels van de bank wegzuigen, wat stof of aarde van de vensterbank etc. Het is een lichte zuiger, makkelijk hanteerbaar.
Ideaal waar je een steelstofzuiget voor nodig hebt.
Er zit ook een knop op dat je super zuigkracht hebt.
Zelfs mijn dochter van 3 vindt het leuk (en ik dus ook).
Het maakt het huishouden wat prettiger omdat je niet de hele stofzuiger hoeft te pakken (en te verslepen).
Ik ben er enorm blij mee.

gerardhiemstra 27-07-2016 Product paar weken in bezit

Handig artikel met veel pluspunten

Dit artikel is zeer gebruiksvriendelijk. Hij is handig in gebruik en neemt weinig ruimte in beslag. De verhouding prijs-kwaliteit is goed.

Pluspunten zijn: Neemt weinig opbergruimte in, Prijs-kwaliteitsverhouding goed, Wendbaar, Afneembare kruimeldief

Minpunten: Opladen, grote stukken vuil blijven achter

Gakkiegakstra 27-07-2016

Handig artikel, met veel pluspunten

sanrem 26-07-2016

Ideaal als extra stofzuiger

Nu een paar keer gebruikt en ik moet zeggen hij valt mij ontzettend mee, hij is zo praktisch en super handig! zelfs mijn kinderen stofzuigen nu hun kamer veel sneller omdat ik in een hoekje kan zetten op hun verdieping. Ja een aanrader.

Ansje43 26-07-2016 Product paar dagen in bezit

Super makkelijk in gebruik

wat een makkelijke stofzuiger is dit.Ik dacht dat de zuigkracht tegen zou vallen,maar was verbaast dat hij een uitstekende zuigkracht had zowel op tegels als tapijt.Ook accu i.p.v snoer is handig en hij gaat dus ook mee in de camper tijdens onze vakantie.

Arom 26-07-2016

Super gemakkelijk apparaat

Super handig apparaat.Zuigkracht genoeg ,zuigt ook de hondenharen op .ook het zuigen van het tapijt heeft hij geen moeite mee.Geen probleem van dat je snoer te kort is door de accu kan je gewoon lekker door blijven stofzuigen zonder dat je de stekker weer in een ander stopcontact moet stoppen.

Inge Gibson 24-07-2016 Product paar dagen in bezit

Handig apparaat

Deze stofzuiger is handig in zijn gebruik. Het grootste voordeel vind ik dat je zonder snoer kunt stofzuigen. De accu is op zich wel snel leeg, opladen duurt dan weer een tijdje. Als je zand opzuigt kan het zijn dat als je stopt het er weer uitvalt, dat schiet niet erg op. Verder is het apparaat heel wendbaar, met behulp van de accessoire kun je de trap ook stofzuigen met de kruimeldief zinder dat je de verf op de stootborden beschadigd.

Inge71 23-07-2016

Makkelijk in gebruik

Dit apparaat pak je snel, ideaal is het dat je het snoerloos kunt gebruiken. Goede zuigkracht en redelijk stil.

Anoniem 23-07-2016

werkt goed bij tapijt, maar slecht bij tegels en laminaat

Mij leek deze philips power pro duo 2-in-1 steelstofzuiger een ideaal product maar deze stelling is een beetje tegen gevallen helaas.
Mijn gezin bestaat uit 5 personen en 2 honden en omdat ik elke dag stofzuig ( en dweil ) leek me dit een fantastische uitvinding.

Ik ben totaal niet tevreden over dit product of beter gezegd ik had er meer van verwacht.

Mijn huis heeft bededen een tegelvloer en dit product zuigt niet alles op, zlefs het zand op de vloer blijft liggen.
Een gewone stofzuiger zuigt dit wel gewoon op.

Je moet de steelstofzuiger bij bijvoorbeeld broodkruimels gewoon optillen of er 5x overheen gaan voor hij dit opzuigt.

Dit moet hij toch in mijn ogen gewoon zonder moeite naar binnen zuigen.
De deurmat word overigens wel goed schoon bij het stofzuigen daarvan.

Boven hebben wij overal laminaat liggen en daarbij hetzelfde verhaal als bij de tegelvloer.
Dus heb je een tegelvloer of laminaat vloer dat zou ik dit product zeker niet aanbevelen, maar heb je vloerbedekking liggen dat zou ik dit product zeker wel aanbevelen.

De trappen kan je dan wel met de kruimeldief stofzuigen, dit werkt op zich wel goed.
Dus dan hoef je niet met een zware stofzuiger de trap op te gaan.

De batterij vind ik ook erg snel leeg, je moet hem na de 2e keer stofzuigen zeker aan de oplader hangen voor een optimaal resultaat.

Dus de prijs / kwaliteitsverhouding is veel te duur helaas !!

ilonabradley2511 23-07-2016 Product paar dagen in bezit

voor vloerbedekking een top apparaat, voor laminaat en tegenvloer niet

Een gewone stofzuiger zuigt dit wel gewoon op.

Dit moet hij toch in mijn ogen gewoon zonder moeite naar binnen zuigen.
De deurmat word overigens wel goed schoon bij het stofzuigen daarvan.

Dus dan hoef je niet met een zware stofzuiger de trap op te gaan.

Dus de prijs / kwaliteitsverhouding is veel te duur helaas !!

Karin1974 23-07-2016

Handige stofzuiger

Met 1 oplaadbeurt kan ik ruim 2x de onderverdieping stofzuigen.