Sennheiser MM 50 iPhone - Reviews

Model
in oor
Kleuren
zwart

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

6,7

Edwin Rutten 13-02-2012 Product paar weken in bezit

5,5
Er staat wel voor Iphone maar dat is dus niet geheel waar.
Ik heb mij laten misleiden omdat er staat dat je met een druk op de knop het gesprek kunt aannemen. Maar er zit GEEN volume regeling op, luister je dus naar de radio en de telefoon gaat dan kun je het geluid dus niet harder of zachter zetten. en dat is niet handig als je bepakt en bezakt bent in dit winter weer, dan moet je dus toch de telefoon in de hand pakken, zeer onhandig en slecht over nagedacht

SuperSid 06-12-2010 Product jaar of meer in bezit

In oktober 2008 heb ik mijn MM50 gekocht en ik heb er bijna een jaar veel plezier aan beleeft, tot de opnameknop en de microfoon niet meer werkten. Retour gezonden en een nieuwe ontvangen.
Juli 2009 begon ik aan mijn tweede, wederom veel luisterplezier gehad, maar ook weer voor minder dan een jaar. In april 2010 retour gezonden en een nieuwe ontvangen.
Het is nu december 2010 en ik kan hem wederom retour zenden, want hij is weer stuk. Ditmaal geeft hij een bepaald frequentiebereik niet meer weer, je hoort wel muziek, maar in ieder geval geen stemmen.

Zolang hij het doet is het een pracht stukje werk, maar hij gaat zo snel stuk, het is echt ongelofelijk. De laatste slaat echt alles, want ik ben gestopt met forensen en gebruik daardoor de set i.p.v. 10 uur per week nog 1 uur per week.

Momenteel ben ik in afwachting van wat Sennheiser gaat doen en ik heb ze gevraagd of er niet een beter product is wat zij verkopen.

Gezien de beoordelingscriteria zal mijn beoordeling nog hoog uitkomen, maar ik zou dit product vanwege de duurzaamheid niet nogmaals aanschaffen of aanraden.

NicoYeah 10-06-2010 Product half jaar in bezit

Een van de mooiste hoofdtelefoons die ik heb beluisterd en dat zijn er veel.
Ik vergelijk met klassieke muziek of koormuziek. Popliefhebbers kunnen er dan altijd nog een popmuzieksound van maken met de EQopties van hun mp3spelertje.
Zie ook headphoneinfo.com
Wil je meer buitengeluiddemping dan is de Bose QC15 zeer goed qua geluid en demping.