Teufel Mute Bt zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Teufel Mute Bt zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,7

Ilvy 16-03-2018

Mooi geluid, prima noise candelling en zeer betaalbaar

Geschreven voor: Teufel Mute Bt zwart

Ben heel tevreden over de Teufel Mute BT die ik online kocht. Helder geluid, zachte oorschelpen, draadloos goed en een stevige case om te vervoeren met reisstekker en snoertjes. Ben er blij mee!

Pluspunten

• Helder geluid
  • Goede noise cancelling
  • Prima opbergcase

Minpunten

• Even wennen aan bedienen knoppen

Roberto 01-12-2017

Mooi geluid. Confortabel

Geschreven voor: Teufel Mute Bt zwart

Kriteria: noice cancelling, draadloos enkwaliteit voor een schappelijke prijs. Bij Teufel heb ik dit gevonden en alle componenten voor een goede headset zijn hier voorhanden en de prijs is in vergelijk met Bose, Sony etc. zeer akseptabel. Pairing zonder enig probleem. Heel mooi geluid zonder overdreven bassen. Zeer tevreden. Alleen de knop voor aan/uit zou is herkenbaarder moeten zijn.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Prijs
  • Prima geluid

Minpunten

• Aan/uit knopje. Tekst onleesbaar

Sander 29-11-2017
  • Product gekregen

Fijn geluid & draag comfort

Geschreven voor: Teufel Mute Bt zwart

Ik heb deze koptelefoon gewonnen via een win actie op het internet. Na de koptelefoon een tijd te hebben geprobeerd kan ik zeggen dat het mij erg bevalt.

Normaal gesproken ben ik van de simpele oordopjes die ik bij mijn iPhone krijg, dit is echter veranderd door deze koptelefoon van Teufel!
Het geluid is fantastisch en word helder weer gegeven met een fijne niet overheersende bass.

De Mute BT gaat na lange tijd niet irriteren of drukken op mijn oren/hoofd, hierdoor blijft hij erg lekker zitten en sluit hij toch erg goed af.

Daarnaast is het bedienen van ontzettend simpel. Met een schuifknop zet je hem aan en activeer je de bluetooth en eventueel de Active Noise Canceling.
Mocht je liever een draadje gebruiken schakelt hij de Bluetooth automatisch uit.

Overigens zit er een battery-pack in van Varta en hierdoor word naar mijn idee een hoop ruimte bespaart en kun je de batterij eventueel in de toekomst nog vervangen.

Pluspunten

• Licht gewicht
  • Accu los
  • Compleet geleverd
  • Active Noise Canceling
  • Erg goed en helder geluid

Minpunten

• Erg groot wanneer hij gedragen word