Sony MDR-XB50AP wit - Reviews

gesloten
Kleuren
wit

John 10-02-2018

Dikke bass, maar puilen erg uit

Voor bassrijke muziek, zoals Dance en Hiphop een dikke 9. Mis nadruk op de lage tonen.
Voor Rock en Metal een 7, heerlijk om de zware gitaren, bas en drums te horen. Soms is de bass teveel aanwezig.
Voor Indie en Volk een 5. Te veel nadruk op bass. Niet echt prettig om naar de luisteren.
Eén maan geprobeerd, dus ik kan de duurzaamheid niet beoordelen. Voelt prima aan en er zit twee jaar garantie op (wettelijk verplicht).
Gemiddeld een 7

Pluspunten

• Bass
  • Uitstraling

Minpunten

• Formaat. Niet te doen met een muts op
  • Niet geschikt voor bepaalde genres
Geschreven voor: Sony MDR-XB50AP zwart

DJ-KlokkieBoy 02-12-2016

Uitgebreide review alles uitgelegd uit ervaring en kennis!

Bass: geweldigggg!!!! Je voelt ze gewoon trillen met de juiste muziek.
Lage tonen: goed! De lage tonen zijn mooi diep en goed gebalanceerd.
Hoge tonen: 😞😞 deze mis ik een beetje! Bvb met hardstyle, hardstyle gebruikt 85% hoge tonen om de melodie te vormen en tijdens het luisteren van hardstyle klinken de hoge tonen als de lage tonen bij standaard earplugs ! Hier mag aan gewerkt worden!
Ik weet dat Sony gespecialiseerd is in bass, deep bass, intense bass en lage tonen maar om deze earplugs in perfecte balans te brengen mag er wel even gekeken worden tussen de balans tussen hoge en lage tonen!
Btw de diepe en voorgaande tonen: zijn ook super.
En het gewicht van de doppen en de vormgeving mag ook wel wat fijner! De doppen zuigen letterlijk bij elke beweging vast in mijn oren omdat er 0,0% lucht bij kan dus de doppen smoren als het ware in de oren! Op een duur is dat niet fijn en het gewicht maar behoorlijk omlaag je voelt de plugs gewoon hangen op een duur het eerste half uur drie kwartier wil het

Pluspunten

• Geweldige intense bass ervaring.
  • Hele aangename en fijne lage tonen.
  • Prima afgestemde bass.

Minpunten

• Het balans verschil tussen de hoge en lage tonen.
  • Het "weglaten" van de hogere tonen
  • Het "vacuüm zuigen" van de doppen.
Geschreven voor: Sony MDR-XB50AP zwart