Samsung EO-EG920B wit - Reviews

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
Draadloos
Model
in oor
Klankkast
gesloten

Schrijf een review voor dit product

Bram 21-10-2017

Goed geluid en zitten erg fijn

Normale in-ear dopjes passen mij niet en vallen altijd uit. Deze blijven perfect zitten en geven erg goed geluid.

Isabella0091 21-06-2017

Goede oortjes

Toen ik mijn S7 edge kreeg waren deze oortjes inbegrepen.

Deze waren na 2-3 maanden kapot, eerst deed de rechtse het opeens niet meer waardoor binnen een week de linkse het ook begaf.

Toen heb ik besloten om te testen als ik zelf één paar zou kopen of ik die langer dan 2-3 maanden kan houden en inderdaad, het had mij 8 maanden geduurd voordat de rechtse het niet meer deed!

Ik ben er super zuinig mee geweest, nooit in mijn broekzak bewaard altijd los in de la gelegen.
Misschien dat dat ervoor heeft gezorgd dat ik er langer van kon genieten.

Uiteindelijk doet mijn rechtse het nu niet meer, zeker voor herhaling vatbaar ;)

Stefan 31-05-2017

Zeer goede muziek maar snel kapot

Kwaliteit van het geluid is zeer goed, de oortjes gaan echter altijd na 2 maanden kapot. Naar mijn idee komt dit mogelijk door gebruik in een spijkerbroek waardoor de rand van de broekzak de plug-in te vaak draait en afklemt maar naar de prijs zouden ze hier gewoon tegen moeten kunnen

Prijs kwaliteit verhouding is in ieder geval veelste duur!

Jelle 02-05-2017

Snel stuk

Oortjes moeten om de maand vervangen worden omdat het rechteroortje na regelmatig gebruik snel geen geluid meer geeft.

Ilona 24-12-2016

Na 1 dag kapot

Op dag 2 bleef ik ergens achter hangen (en dat gebeurt nogal eens met zo'n draadje) en meteen kwam er geen geluid meer uit. Het rammelt in het afstandsbedieninkje, dus blijkbaar is hij gelijk kapot. Erg zonde van mijn geld. De ene dag dat ik deze gebruikt heb, was ik er wel heel tevreden mee.

Aroena 28-10-2016

Beste geluid ooit, maar gaan zeer snel kapot

ik heb deze oortjes zonder overdrijven al 4 keer opnieuw gekocht. elke 2/3 maanden gaan ze stuk. Eerst het ene oortje en dan het andere. Het geluid is echter zo goed dat ik ze wel opnieuw MOET bestellen. Het zou mooi zijn als ze wel lang meegingen. Dan kan je er makkelijk 50,- voor vragen!

Toermalijn 18-10-2016

Ze zijn snel kapot.

Ik heb mijn oordopjes nu pas enkele weken en ze doen het nu al niet meer, eerst viel 1 oordopje uit en nu doet de andere het ook niet meer.

Luuk 31-03-2016

Dit product gaat snel kapot

Ik heb deze oordoppen al 2 keer gekregen en ik had de 1e nog geen 2 weken en 1 oortje deed het niet.
Mijn 2e oordopjes doen het linker oortje alweer wat zachter dan de rechter.
Kortom dit product gaat snel kapot.