The House Of Marley EM-DE031-SB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de The House Of Marley EM-DE031-SB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

RogiervK 29-11-2022

Beter dan de Redemption 1, maar nog steeds wat kinderziektes

Heb eerst twee setjes van de Redemption ANC 1 gehad, maar die zijn beiden steeds na één jaar uit elkaar gevallen, de lijm hield niet goed. Ook een beetje mijn eigen schuld, want je moest zelf een bijgeleverd rubberen stootrandje eromheen doen, maar dan zaten ze niet lekker in mijn oor. Nu dus de ANC 2 gekregen. Sowieso qua vormgeving iets subtieler dan de ANC 1. En win: je kunt het volume op de oortjes aanpassen. Nadeel is alleen als je de oortjes uit de box wurmt (gaat niet zo heel makkelijk) dat je dan al aanpassingen doet, dus kunnen de oortjes opeens heel hard staan. Of je zet per ongeluk de noise cancelling aan of uit.

De geluidskwaliteit is echt prima. De app die erbij hoort moet je wel eerst updaten om er iets mee te kunnen doen, maar dan kun je ook de equalizer gebruiken.

Al een paar keer gehad als de box niet rechtop staat (wat ook niet zo makkelijk gaat, hij valt snel om) dat de oortjes leeglopen en de box daarop ook. Dus na een werkdag opeens zonder oortjes naar huis gemoeten.

Pluspunten

• Geluid
  • Bediening volume en noise cancelling op oortjes

Minpunten

• soms lopen de oortjes en box leeg
  • oortjes komen niet makkelijk uit de box