Samsung Galaxy Buds Live rood - Reviews

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Buds Live rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

Didiersmeets 27-06-2022

Geweldige kwaliteit

Erg goede kwaliteit, goede pasvorm. Geluid is ook erg goed. Koppelen met apparatuur is een makkie. Kortom prima product

Rubens _2008 20-06-2022

Goeie Samsung oortjes

Uitstekend goeie samsung oortjes aangeraden als je goeie tijden met deze oortje wil ook voor een goeie prijs te koop

Pvis 08-06-2022

Redelijk geluid,

Valt snel uit je oren waardoor het geluid verminderd. Verder zitten ze comfortabel, maar kunnen ze na een tijdje gaan irriteren in je oor.

Anoniem 08-06-2022

fijne oortjes

hele fijne oortjes, bij langer gebruik voel je ze niet meer zitten, zitten lekker in de oor en vallen niet snel uit

Rianwermink 07-06-2022

Galaxy buds R180NZTAEUB

Zeer fijne oortjes die je niet vaak hoeft opgeladen verbind vrij makkelijk met je telefoon zitten ook fijn in je oor

Anoniem 06-06-2022

Superfijne smartphone

Superfijne smartphone, prima prestaties, snel en stabiel. Goede verbindingen met andere apparaten. Goede.prijs voor dit apparaat.

Ebrima 04-06-2022

Draagbaar

Makkelijk en comfortabel in gebruik, ook draagbaar om in je zak te stoppen. Het heeft een goede kwaliteit, ik vind het echt leuk

Anoniem 30-05-2022

Super goed geluid

Super goed geluid zitten lekker in de oren geen pijn en met films kijken klinkt het ook goed en dus met series ook muziek klinkt duidelijk en als je belt kunne de mense je prima verstaan

Anoniem 04-05-2022

Heerlijke pasvorm.

Je merkt niet dat je ze in hebt ....beetje uitkijken dus als je onder de douche stapt!!!! Verder een mooi design waarmee je zeker gezien wilt worden.

Anoniem 02-05-2022

Amazing headphone

it's easy to set up and easy to fit. everything is so smooth it can go a little bit louder but all in all its a really nice buds

Esha 02-05-2022

Blij met mijn Samsung buds

Ben blij met mijn Samsung buds. Ze verbinden automatisch, zodra ik ze in mn oren doe. Als ik in de auto stap, schakelt de muziek Automatisch over van de buds naar de carkit, maar kan ik ze wel bedienen met de oortjes, top!

Ze zitten verder super, heel licht, je voelt ze bijna niet. Je kan ze uren in houden, zonder dat je last krijgt.

Anoniem 01-05-2022

Top aankoop

Ik raad dit aan want het is echt top kwaliteit en ze gaan lang mee qwa batterij het geluid is ook goed dus ik raad dit aan.

Andrea B 01-05-2022

Best bud(die)s!

Na tientallen oordopjes, eindelijk mijn best bud(die)s gevonden!
Wat een geweldig geluid! Super snel opgeladen en de batterij gaat lang mee!
Ik slaap elke nacht met muziek op en de galaxy buds helpen me echt enorm om geluiden van buitenaf te cancellen.
Ik ben groot fan!

IndraW 28-04-2022

Ze zijn handig alleen doet na een tijdje pijn

Ze zijn heel handig alleen, na een tijdje begint het wel een beetje pijn de doen aan mijn oor. Dit komt vooral omdat ik hem vaak moet aandrukken omdat hij niet helemaal goed in mijn oor past met de rubbertjes die er nu omheen zitten. Geluids kwaliteit is prima, maar als je een iets hoger budget hebt en je geluidskwaliteit echt waardeerd zou ik wel een andere nemen. De microfoon is verassend goed op de fiets enzovoort.

Josefinehome 28-04-2022

Nice stuff

Blij met mijn buds,goede sound nice design
En helemaal blij met de prijs
Eerst goedkope van andere merk gekocht en uiteindelijk toch Samsung buds
Top

Misty21 27-04-2022

Super oordopjes zeker een aanrader

Ik heb nu mijn 2de paar besteld het zijn super fijne oordopjes ze passen perfect in je oor en dat was voor mij erg belangrijk omdat ik heel veel oordopjes niet in kan ivm kleine oren maar deze zitten echt gewelidig!! Zeker een aanrader dus het is zeker het aankoop gedrag dubbel en dwars waard!!

Annemijn04 27-04-2022

Okay

Ze zitten totaal niet fijn en krijg ze niet in. Ze doen pijn aan mijn oren. Ze zijn te duur voor de fitting en comfort.

GroteSamsungfan88 27-04-2022

Niks mis mee, design alleen niet geweldig.

Goed geluid, blijven goed zitten, vind design persoonlijk niet heel mooi maar zo zit het leven nu eenmaal in elkaar.

Nanda79 26-04-2022

Hele fijne oortjes, goed geluid!

Oortjes die er fraai uit zien. Ze zitten comfortabel. De kwaliteit van het geluid ervaar ik als heel goed. Dik tevreden dus

Anoniem 26-04-2022

Comfortabel geluid

De Galaxy Buds zitten comfortabel. Soms vergeet ik ze uit mijn oren te halen. Het geluid is prima. Zodra ik de Galaxy Buds uit het doosje haal heb ik al verbinding. Super simpel. Ik ben er erg blij mee.