JBL Tune 215BT blauw - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de JBL Tune 215BT blauw op Kieskeurig.nl.

Lizzuin 10-06-2021

Super

Geschreven voor: JBL Tune 215BT zwart

De JBL Tune 215 BT heb ik nu een maand in bezit. Ze zijn makkelijk en gebruiksvriendelijk.
De + en - knop die ze er duidelijk op gemaakt hebben zoekt makkelijk en kun je makkelijk een nummer mee skippen en terug zetten. Ook het opnemen werkt perfect.
Het geluid is super wat eruit komt, zeker als je je bedenkt dat het oortjes zijn. De bas is goed aanwezig maar schuift de andere smaken niet opzij Ze zijn echter niet voor kleine oren. Mijn vriend kan ze niet in, daar vallen ze steeds uit.
Ook ervaar ik dat als ik niks afspeel en ze in mijn oren hangen omdat ik op een telefoontje wacht hij de verbinding tussen mijn telefoon en mijn bluetooth steeds aan het zoeken of herstellen is, maar dat kan natuurlijk ook aan mijn telefoon liggen

Pluspunten

• Goede bas
  • makkelijk te besturen met de knopjes
  • makkelijk in gebruik
  • goed geluid
  • goede bas

Minpunten

• te groot voor kleine oorschelpen
  • zit geen hoesje bij om ze netjes in op te bergen

Maaike 08-06-2021

Top!

Geschreven voor: JBL Tune 215BT zwart

Ik heb deze oortjes nu bijna twee weken getest. Wat heel fijn aan de oortjes is is dat deze oortjes erg handig zijn om mee te werken. Zo kun je en een connectie hebben met je computer om te beeldbellen en met je telefoon om gewoon te bellen. Zonder gedoe. ze zijn draadloos en geeft je veel bewegingsvrijheid. Door de draad tussen oortjes kan je ze ook makkelijk even om je nek laten bungelen. Goed geluid om muziek te luisteren en een goede microfoon zodat je ook echt goed verstaanbaar bent. Nadeel is dat de oortjes hard zijn en bij mij op een gegeven moment gingen irriteren.

Pluspunten

• Makkelijke bediening
  • Goed geluid
  • Goede microfoon

Minpunten

• Pasvorm

Jimmyk 07-06-2021

Erg fijne oordopjes

Geschreven voor: JBL Tune 215BT zwart

De JBL oordopjes geven een fantastisch helder geluid met goede bastonen. Het product is simpel in gebruik zoals ik gewend ben met alle andere producten van JBL. De kwaliteit heeft mij dus ook niet verrast. Ik gebruik de oordopjes nu al enkele weken en er is mij nog geen negatieve kant opgevallen. Wat voor mij heel erg belangrijk is bij deze oordopjes zijn de pasvorm. Voor mijn oren zijn dit de perfecte dopjes en heb hier het product ook op uitgezocht. Ook de batterijduur is erg goed. Ik heb de oordopjes gebruikt tijdens lange (race)fietstochten en dit hielden ze moeiteloos vol. Eenmaal leeg zijn ze ook heel erg snel weer opgeladen. Ook tijdens telefoongesprekken is er goed geluid. De beller kan jou ook gewoon goed verstaan. Ook het gebruik met meerdere apparaten tegelijk is geen probleem. Elke keer als ik dit product gebruik ervaar ik het steeds als een heel fijn iets. Echt een aanrader dus.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Gebruiksgemak
  • batterijduur

Roosje5683 07-06-2021

Super goede oortjes

Geschreven voor: JBL Tune 215BT zwart

Ik ben ontzettend tevreden over de JBL Tune oortjes. Zelf gebruik ik ze het meest voor muziek via spotify tijdens het wandelen of tijdens het bellen. Het feit dat ze draadloos zijn maar wel aan elkaar vast zitten vind ik ideaal. Zo kun je makkelijk even 1 oortje uit doen als je je omgevingsgeluid wilt horen en hoeft hij niet gelijk opgeborgen te worden of dat je het risico hebt dat hij kwijt raakt. Het geluid van zowel muziek als van de stem als ik aan het bellen ben klinken heel aangenaam en niet hol. Geluid is makkelijk te regelen via de knopjes op het snoertje tussen de oortjes. Je hoeft dus niet steeds opnieuw je mobiel erbij te pakken. Het koppelen vond ik zowel de eerste keer als de keren daarna heel erg makkelijk verlopen. Zelf ik heb ik er vaak gedoe mee of begrijp ik het niet goed maar dit was ontzettend makkelijk. Echt een aanrader!

Pluspunten

• goed geluid
  • makkelijk in gebruik