Shure SE215 Pro

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
Bekijk 1 andere uitvoering
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

Jazzmanjake 18-03-2015
Geschreven voor: Shure SE215 Pro

Deze oordopjes aangeschaft na vele positieve reviews gelezen te hebben. Hiervoor heb ik drie paar Sennheiser CX-300 II versleten. Deze oordopjes zijn aanzienlijk goedkoper maar doen m.i. qua geluidskwaliteit niet veel onder voor deze shure Se215.

Het draagcomfort van de Shure vind ik daarnaast zeer te wensen over laten. Ondanks dat ik ze goed in doe floepen ze gemakkelijk weer uit mijn oor.

Na drie maanden deed mijn linkeroordopje het niet goed meer. Na ze opgestuurd te hebben, gaf Shure te kennen dat de dopjes vuil waren en ik eerst 25 euro (!) moest betalen om ze te reinigen. Ik weigerde dit en kreeg ze voor 15 euro retour gestuurd. Binnen een minuut had ik het probleem zelf opgelost door de rubber dopjes te vervangen. Bij een premium product verwacht ik premium service. Hierin in Shure wat mij betreft ronduit tekort geschoten.

Ron Boon 22-01-2014

De Shure SE215 voldoet aan al mijn verwachtingen:
goed geluid, prima bas, helder hoog. De kabel, die net als de afzonderlijke oordopjes, te vervangen is, is dik en stevig. het heeft me, hoewel ik gewaarschuwd was, wel een paar uur gekost voordat oordopjes goed in mijn oren pasten. Dit kwam doordat ik instinctief de kabel naar beneden uit mijn oren liet komen, hij moet echter schuin omhoog!

Johannesoonk 03-12-2013
Geschreven voor: Shure SE215 Pro

Een paar dagen nog maar in bezit maar bevalt uitstekend. Het geluid is helder en goede bas. Sommige reviews geven wat zachte bas tonen maar het juiste dopje gebruiken doet wonderen.
Alles voelt ook stevig aan. Stevige snoeren. Aan het begin is het even wennen om hem in je oren te plaatsen maar dit went zeer snel.
Omgevingsgeluid valt zo goed als weg met deze oordoppen.